Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua olemaan juomatta.

Vierailija
22.09.2021 |

Kolmas päivä ilman kaljaa. Normaalisti juon joka toinen päivä ja nyt on hirvee himo hakee kaupasta kaljaa. Haluan lopettaa juomisen mut on tää vaikeeta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Kyllä se siitä parissa/ muutamassa viikossa helpottuu, jos juomiseen ei ole kehittynyt fyysistä riippuvuutta ja juot lähinnä tavan takia.

Mitä muuta tykkäisit tehdä? Olis tärkeää etsiä ja sopia jotain muuta tekemistä/tapaamisia/harrastuksia päiviin ettei alkoholia ajattelisi koko ajan.

Vertaistukeakin löytyy jos vain sitä haluat.

Tsemppiä!

Vierailija
2/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, yritä tiedostaa että ne pari ensimmäistä viikkoa on ne vaikeimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, mä oolen kolmatta päivää juomatta. Aiemmin juonut joka päivä (tai no, ilta)  noin kahdeksan kaljaa. Kyllähän tää menettelee mutta koska en juo, syön. Eli varmaan lähtee paino reiluun nousuun.

Vierailija
4/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä! Mieti että rahaa säästyy eikä tarvi seuraavana päivänä herätä krapulassa.

Vierailija
7/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry kossuun!

Vierailija
8/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä homppeli juo

Vierailija
9/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta kivaa tekemistä juomisen tilalle.

Vierailija
11/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kylmää 0.0 kaljaa jääkaappiin ( Tai ainkin juo se kylmänä). Pian se maistuu jo paremmalta!!

Vierailija
12/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist vit

tusi ota kännisi

Vierailija
13/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, kun muutaman päivän kärvistelet. Mulla on 18. päivä menossa eikä tee mieli yhtään juoda.

Vierailija
14/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on edellistä helpompi, muista se! Tsemppiä, pystyt siihen!

Vierailija
16/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä sinulle! Ole hyvä esimerkki minulle. 😊 Kolmas päivä on usein vaikea. Mieti vaikka känniääliöitä - nyt sinä et ainakaan ole sellainen! 👍

Vierailija
17/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa makuvissyjä ja juo niitä. Juominen on paitsi riippuvuus myös tapa ja on vaikeaa muuttaa kumpaakin yhtä aikaa. Yritä siis riippuvuudesta eroon, mutta jatka juomista alkoholittomilla juomilla. Juo niin paljon, että saat mahan täyteen. Jossain vaiheessa, muutamassa viikossa, vissyn juominen alkaa tympäistä ja määrät alkavat tippua itsekseen. Sitten huomaat, ettei sinun ole enää pakko juoda tavan vuoksi.

Vierailija
18/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo mieleen sellainen mielikuva, että joku panimolla on vääntänyt tortut sinne kaljan sekaan ennen pulloon/tölkkiin laittoa. Vähenee halu juoda nopeasti jos onnistut uskomaan tähän. Joku alkoholisteille suuttunut on aivan varmasti noin jossain vaiheessa tehnytkin. Siitä ei ole mitään epäilystä. Tekisin itse jos olisin panimolla hommissa!

Vierailija
19/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köysu sulla jo on, treenaa solmu nretistä ja muista riittävä korkeus

Näytä sä meille mallia. Pyydä kaveria kuvaamaan.

Vierailija
20/34 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 50 vuorokautta juomatta, kunnes ahdistus ja itsetuhoajatukset iskivät päälle yhtä aikaa. Negatiiviset ajatukset jäivät pyörimään päässä. No, nyt sitten se ahdistus on entistänkin pahempi.

En tiedä, onko aloitus trollausta, mitä sen todennäköisesti on, mutta en suosittele kenellekään ainakaan jatkamaan juomista. Parasta on se, ettei aloittaisi koskaan.

Itse harkitsen itsemurhaa ja sen toteuttamista joka päivä. Ja tulen sen todennäköisesti myös tekemäänkin. Elämä on pelkkää kärsimystä, ahdistusta ja tuskaa. En halua olla rasite ja vaivaksi enää kenellekään, hätäkeskukselle, enkä terveydenhuoltojärjestelmälle, tai millekään taholle.