Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT HYVIÄ KOSTOIDEOITA KEHIIN!

Vierailija
08.11.2014 |

Mies petti, taas.
Monta kertaa olen anteeksi antanut, mutta nyt riitti. Aion kostaa.
Sillä olenkin uhkaillut jos vielä pettää. Nyt siis saa mitä tilaa.
Eli siis, nyt tarvisin vaan idean, että miten! Auttakaa keksimään!
(turha tulla nyt sanomaan että olen kamala, kostosta ei ole hyötyä blaa blaa, sillä nyt en muuta mieltäni)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, jätä se? Ja jos jotain kostonpoikasta haluat niin kerro kaikille jättämisen syyksi sen ettet yksiavioisena pysty olemaan liitossa moniavioisen kanssa. Sitten joko jatkat onnelista sinkkuilua tai laitat haun päälle.

Vierailija
42/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä limpin ja sekotin paska vettä exän lisäravinteisiin :D lisäksi käytin hammasharjaa oikein kunnolla pytysä ja kun hain parin päivän päästä lisää tavaroita asunnolta ,huomasin hänen uuden panonsa piilarit ja sitä nestettä. Niin laitoin piilareihin hiuslakkaa ja kusta sekotin siihen pulloon xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:02"]Mene ja pane sen kaveria
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:03"]Kusin suuveteen!
[/quote]
Nämä on hyviä :)

Vierailija
44/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:05"]

Pane sen kaveria. Mieluiten parasta kaveria ja kehuskele miten hyvä oli jne.

[/quote]

Mä tein juuri noin mutta en saanut kerrottua exälle kun olin poistanut viestit ja numeron pois muistista ja heitin ovikoodinkin pois.

Vierailija
45/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille sukulaisille, ystäville, tutuille millainen mies oikeasti on. Höystä tarinaa ja sano että eniten sinua loukkasi kun löysit hänet sängystä vieraan MIEHEN kanssa. Itke kohtaloasi kaikille kuuntelijoille... Stoorit jää elämään sitten ja sun AP ei tartte panna ketään :)

Vierailija
46/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:59"]Mies petti, taas.
Monta kertaa olen anteeksi antanut, mutta nyt riitti. Aion kostaa.
Sillä olenkin uhkaillut jos vielä pettää. Nyt siis saa mitä tilaa.
Eli siis, nyt tarvisin vaan idean, että miten! Auttakaa keksimään!
(turha tulla nyt sanomaan että olen kamala, kostosta ei ole hyötyä blaa blaa, sillä nyt en muuta mieltäni)
[/quote]

"Silmä silmästä tekee koko maailman sokeaksi", sanoi eräs viisas mies kerran. Mitäs jos tästä eteenpäin vaikka antaisit miehellesi kunnon suihinoton joka aamu? Lähtisi miehen päivä paremmin liikkeelle eikä tulisi mieleenkään pettää sinua, sillä mitäs sitä puolityhjiä kasseja tyhjentää muiden naisten kanssa.

Vierailija
47/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoa jotain sen arvokakinta omaisuutta polttamalla pihallanne ja,vaikka paistamalla grillimakkarat samalla  ja toki jaat someen kuvat tapahtumasta ;)

Vierailija
48/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:03"]

itsemurha. itsemurhaviestiin kerrot syyksi että olet pahoillasi ettet riittänyt sille ja toivotat parempaa loppuelämää uuden naisensa kanssa. jos rupeat esim. hajottamaan sen tavaroita niin se pitää sinua vain mielikuvituksettomana lumppuna joka ei osaa edes kostaa kunnolla mutta tuo vainoaisi sitä loppuikänsä.

[/quote]

Tää on muuten hyvä,mutta huonona puolena ap kuolisi. Joskus kaverin kanssa mietittiin (ei toteutettu) "lavastettua itsemurhaa" kostoksi kusipäämiehelle,siis vaan häipyisi jonnekin ja jättäisi miehelle itsemurhaviestin jossa syyllistetään miestä. 

Itse olen kantanut roskiin/polttanut miehen vaatteita ja muita kamoja(en ole tästä mitenkään ylpeä.Tuo kostopettäminen kaverin kanssa on myös hyvä.

Saattaa olla vähän OT,mutta miksi jatkat suhdetta jossa mies pettää toistuvasti ja tyydyt vain uhkaamaan kostolla? Onko tuo käsityksesi onnellisesta parisuhteesta?

Vierailija
49/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sen hammasharjalla vessanpytty.

Muuten paras kosto on jatkaa omaa elämää, päästä yli ja tulla onnelliseksi.

Vierailija
50/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin avioeroa, tekisin osituksen. Sitten laittaisin huhun kiertämään että voitin lotossa ja sain isot rahat piilotettua viime tingassa siten etteivät joutuneet ositukseen. Voivottelisin miten täytyy esittää hetki köyhää ettei koira perään hauku. Jos tulisi puheeksi, hymyilisin ja kieltäisin kaiken.

Vierailija
51/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:36"]

itsemurha. itsemurhaviestiin kerrot syyksi että olet pahoillasi ettet riittänyt sille ja toivotat parempaa loppuelämää uuden naisensa kanssa. jos rupeat esim. hajottamaan sen tavaroita niin se pitää sinua vain mielikuvituksettomana lumppuna joka ei osaa edes kostaa kunnolla mutta tuo vainoaisi sitä loppuikänsä.

[/quote]

Tää on muuten hyvä,mutta huonona puolena ap kuolisi. Joskus kaverin kanssa mietittiin (ei toteutettu) "lavastettua itsemurhaa" kostoksi kusipäämiehelle,siis vaan häipyisi jonnekin ja jättäisi miehelle itsemurhaviestin jossa syyllistetään miestä. 

Itse olen kantanut roskiin/polttanut miehen vaatteita ja muita kamoja(en ole tästä mitenkään ylpeä.Tuo kostopettäminen kaverin kanssa on myös hyvä.

Saattaa olla vähän OT,mutta miksi jatkat suhdetta jossa mies pettää toistuvasti ja tyydyt vain uhkaamaan kostolla? Onko tuo käsityksesi onnellisesta parisuhteesta?

[/quote]

Mitä huonoa siinä on, että ap kuolisi?

[/quote]

Jos ap:lla on muuten syytä elää,mutta parisuhde tökkii,itsemurha on turha dramaatttinen ratkaisu.

Vierailija
52/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:59"]Mies petti, taas. Monta kertaa olen anteeksi antanut, mutta nyt riitti. Aion kostaa. Sillä olenkin uhkaillut jos vielä pettää. Nyt siis saa mitä tilaa. Eli siis, nyt tarvisin vaan idean, että miten! Auttakaa keksimään! (turha tulla nyt sanomaan että olen kamala, kostosta ei ole hyötyä blaa blaa, sillä nyt en muuta mieltäni) [/quote] "Silmä silmästä tekee koko maailman sokeaksi", sanoi eräs viisas mies kerran. Mitäs jos tästä eteenpäin vaikka antaisit miehellesi kunnon suihinoton joka aamu? Lähtisi miehen päivä paremmin liikkeelle eikä tulisi mieleenkään pettää sinua, sillä mitäs sitä puolityhjiä kasseja tyhjentää muiden naisten kanssa.

[/quote]

Oletko itse ap:n mies tai muu uroshuora? "Älä kosta pettäjälle,ota mieluummin siltä suihin joka aamu". Tosiaan,toistuva pettäminen se vasta herättääkin suikkarihalut! Turhaa hurskastelua ettei kosto kannata. Oikeasti,pystyykö joku joka ikinen kerta vain kääntämään toisenkin posken ja antamaan anteeksi?

Tosin ap:n tilanteessa olisin heittänyt miehen pihalle jo ajat sitten,ei tuo suhde kostamalla parana.

Vierailija
53/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

Mitä huonoa siinä on, että ap kuolisi?

[/quote]

Jos ap:lla on muuten syytä elää,mutta parisuhde tökkii,itsemurha on turha dramaatttinen ratkaisu.

[/quote]

Ei sillä ole. Nirri pois vaan.

Vierailija
54/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:59"]Mies petti, taas. Monta kertaa olen anteeksi antanut, mutta nyt riitti. Aion kostaa. Sillä olenkin uhkaillut jos vielä pettää. Nyt siis saa mitä tilaa. Eli siis, nyt tarvisin vaan idean, että miten! Auttakaa keksimään! (turha tulla nyt sanomaan että olen kamala, kostosta ei ole hyötyä blaa blaa, sillä nyt en muuta mieltäni) [/quote] "Silmä silmästä tekee koko maailman sokeaksi", sanoi eräs viisas mies kerran. Mitäs jos tästä eteenpäin vaikka antaisit miehellesi kunnon suihinoton joka aamu? Lähtisi miehen päivä paremmin liikkeelle eikä tulisi mieleenkään pettää sinua, sillä mitäs sitä puolityhjiä kasseja tyhjentää muiden naisten kanssa.

[/quote]

No ei vittu kyllä tulisi IKINÄ mieleen imeä aamuisin pettäjämiehen munaa kiitokseksi kaikesta paskasta! Ties missä se on marinoitunut ennen sitä... ERO!

Vierailija
55/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:57"]

[/quote]

No ei vittu kyllä tulisi IKINÄ mieleen imeä aamuisin pettäjämiehen munaa kiitokseksi kaikesta paskasta! Ties missä se on marinoitunut ennen sitä... ERO!

[/quote]

Sama täällä.Jos oma mieheni jäisi kiinni pettämisestä,ensimmäinen ajatus olisi luultavasti kiskos pallit irti,ei tyhjentää niitä säännölllisesti. Juu,"silmä silmästä tekee kaikista sokeita",mutta ei sentään mitä tahansa tarvitse sietää.

Vierailija
56/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtökohtaisesti kannata mitään korstoja, mutta itse ehkä voisin tehdä näin: teeskentelee anteeksiantoa, puhun suhteen korjaamisen puolesta ja ehdotan romanttista illanviettoa kotona iltana x. Kun mies saapuu illanviettoon, kämppä on tyhjennetty. Entistä parempi, jos mieskin odottanut tätä suhteenparannusiltaa.

Vierailija
58/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:02"]Mene ja pane sen kaveria
[/quote]

Tää on hyvä.

Vierailija
59/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:24"]

En lähtökohtaisesti kannata mitään korstoja, mutta itse ehkä voisin tehdä näin: teeskentelee anteeksiantoa, puhun suhteen korjaamisen puolesta ja ehdotan romanttista illanviettoa kotona iltana x. Kun mies saapuu illanviettoon, kämppä on tyhjennetty. Entistä parempi, jos mieskin odottanut tätä suhteenparannusiltaa.

[/quote]

Täähän on hyvä,petetty saa kostonsa,mutta mitään varsinaista vahinkoa ei tapahdu(siis kun vertaa noihin arvotavaroiden tuhoamisiin.) Toinen hyvä oli se huhujen levittäminen(että mies jäi rysän päältä kiinni toisen miehen kanssa.)