NYT HYVIÄ KOSTOIDEOITA KEHIIN!
Mies petti, taas.
Monta kertaa olen anteeksi antanut, mutta nyt riitti. Aion kostaa.
Sillä olenkin uhkaillut jos vielä pettää. Nyt siis saa mitä tilaa.
Eli siis, nyt tarvisin vaan idean, että miten! Auttakaa keksimään!
(turha tulla nyt sanomaan että olen kamala, kostosta ei ole hyötyä blaa blaa, sillä nyt en muuta mieltäni)
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:51"]
Vain pikkusieluiset moukat miettii noin alhaisia!!
[/quote]
Ehkä joskus yllämme sinun tasollesi...
Et edes kostoideaa itse keksi. Olet sinäkin rassukka. Mitä pahaa miehesi on tehnyt sinun kanssasi kimppaan joutuakseen?
itsemurha. itsemurhaviestiin kerrot syyksi että olet pahoillasi ettet riittänyt sille ja toivotat parempaa loppuelämää uuden naisensa kanssa. jos rupeat esim. hajottamaan sen tavaroita niin se pitää sinua vain mielikuvituksettomana lumppuna joka ei osaa edes kostaa kunnolla mutta tuo vainoaisi sitä loppuikänsä.
Leikkele sen vaatteita tai vaihtoehtoisesti sotke jollakin, mikä ei pesemällä lähde.
Pane sen kaveria. Mieluiten parasta kaveria ja kehuskele miten hyvä oli jne.
petä sitä ja tee se teidän kodissa silleen et mies tulee vielä kotiin ja jäät "rysän päältä" kiinni
Panet jotain sen perheestä (hyvännäköinen, nuorehko isä tai komea veli). Ainakin mun ex flippas aika huolella kun kuuli ...
Mä en oikeasti ymmärrä tuollaisia kostajia. Mun mielestä parasta on vain lempata mies ja jatkaa omaa elämää uhraamatta ajatustakaan siihen kusipääpettäjään.
"Vahingossa" hajotat sen tavaroita: esim. halkaiset dvd:t, vahingossa tyrkkäät partavesipullon lavuaariin jne jne.
Laita juoru kiertämään, että on pienimunainen ja surkea sängyssä. Tähän voit yhdistää tuon miehen bestiksen kanssa panemisen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:05"]
Pane sen kaveria. Mieluiten parasta kaveria ja kehuskele miten hyvä oli jne.
[/quote]
Luuletko, että AP:llä on mitään säänssejä päästä miehensä parhaan kaverin kanssa samojen vällyjen alle? Jos AP:llä olisi jotain näköä, niin ei miehensä pettäisi toistuvasti.
Pane sen kaveria tai sukulaista ja kehu sängyssä sitä toista isosta munasta/rakastahan taidoista, koska et viime vuosina ole niistä päässyt nauttimaan.
Jos teillä on lapsia niin ainakaan et mitään isänpäivälahjaa tms anna.
Noloa noloa... Et sinä kuitenkaan mitään uskalla tehdä, nyyhkytät vain siellä omaa kurjuuttasi kun mies pitää sinua pilkkanaan ja nauraa räkäisesti kaikkien kanssa typeryydellesi. Ei teillä mikään muutu tämänkään jälkeen, se on ihan varma juttu. Kun mies on päässyt huomattavasti paremman makuun, niin ei hän siitä tasoa enää laske. Sinua hän pitää vain piikana. Itsepä siellä olet osasi valinnut.
Vain pikkusieluiset moukat miettii noin alhaisia!!