Mikä on oudointa, mitä sinulle on seksin aikana sanottu?
Hauskat, oudot, friikit ja turn-off-letkautukset kehiin!
Itselle ei kovin montaa ihmeellistä ole tullut vastaan, mutta mieleen jäänyt yksi keikka. Uusi tuttavuus tokaisi kesken touhujen: sä varmaan panet aika paljon, että kuinka usein sä harrastat seksiä?
Mites teillä?
Kommentit (253)
Mies sanoi kesken seksin , että eksällä oli muuten pienempi pillu. Aika pian ukko tuli jätetyksi, oli sellainen kuukauden parin panosuhde. Sitten suuttui, kun sanoin, että olen saanut isompiakin kaluja, mikä on totta. Muutenkin möläytteli ilkeitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi kesken seksin , että eksällä oli muuten pienempi pillu. Aika pian ukko tuli jätetyksi, oli sellainen kuukauden parin panosuhde. Sitten suuttui, kun sanoin, että olen saanut isompiakin kaluja, mikä on totta. Muutenkin möläytteli ilkeitä juttuja.
Tai ehkä enemmän loukkaantui, kun mainitsin isoimmista kaluista, muuttui epävarmaksi silmissä.
"pissaa mun suuhun". Ei mun juttu.
Onhan näitä kuultu. Yksi daami totesi suuseksiä antaessani: Varo sitten; mä kävin vähän aikaa sitten isolla paskalla. Jotenkin tyssäsi into siihen, vaikka ritarillisesti jatkoinkin.
Lempiessäni erästä toista hänen maatessaan kyljellään kumarruin suutelemaan, jolloin kuului kehaisu. Sä yletät tässäkin syvälle tolla aasinkullillasi.
Yksi nainen ekana iltana kiemurteli ja nyyhkytti koko esileikin ajan antaessani hänelle suuseksiä. Sitten yhdynnän aikana alkoi muutaman minuutin jälkeen voihkia ja valittaa ja aina orgasmin saadessaan huusi apua monta kertaa peräkkäin. Sai orkkuja 10 minuutin välein. Minä en saanut nallia laukeamaan vaan oli pakko lopettaa tunnin päästä. Juotiin kuoharia ja kahvia ja juteltiin tilanne auki. Hän ei kärsinyt vaan päinvastoin. Hän ei ollut koskaan aikaisemmin saanut orkkua miehen kanssa eikä tiennyt valittavansa. Aloitettiin uudestaan ja pyysin saada ruiskuttaa siemenet sisään ennen kuin se valitus alkaa. Näin sitten tehtiin se kuuluisa kolmeminuuttinen ja molemmat olivat iltaan tyytyväisiä. Tätä rutiinia harrastettiin koko seurustelun ajan eikä hän osannut muuttaa sitä mitenkään. En tottunut siihen "ai, ai, ai, ei, ei, ei, ei, apua, apua, apuaaaa..." ääntelyyn.
Oudoin ja jälkeenpäin häiritsevin on ollu kun iskin naisen baarista ja päädyttiin luonnollisesti panemaan sen kämpille. Olin siinä jo hyvän tovin tyttöö rynkyttäny kun se sano että voitko ottaa vähän iisimmin kun oon raskaana. Minä olin koko ajan kuvitellu että sillä on vaan vähä isompi pömppömaha kun oli muutenkin isotissinen ja persekin oli täydellisen pyöree, mutta ennenkaikkee siks kun ei meistä kumpikaan siellä baarissa selvinpäin ollu. Aamulla heräsin suihinottoon ja otettiin uusiks mutta siinä vaiheessa kun sain kassit tyhjäks niin kiire oli jo päästä muualle kun koko tilanne alko ahdistamaan
Kummallisin lausahdus mitä mies on sanonut kesken hommien: "oo hiljaa, oo nyt oikeesti hiljaa"
No en ollut :)
Jokaisella saa toki olla omat mieltymyksensä, mutta "mykkäseks i" ei oo mun juttu :)
Semmosen lämmittelyvaiheen jälkeen oltiin ryhtymässä varsinaiseen aktiin. Siinä oli pari kertaa kärsän kärki jo käynytkin kolossa. Olin ottamassa kumia laatikosta, jatkoa ajatellan. Kunnes tyttöystävä jysäytti "haluan vauvan". Kysyin siinä vähän hämmentyneenä ja hätääntyneenäkin, että mitä? "niin vauvan, että jätä se kumi helvettiin ja tuu jo sisään".
Seksin jälkeen käyty keskustelu ekassa parisuhteessa kun olin noin 20 v, mies 30 +. Tuli ero puolen vuoden jälkeen, tämä oli eka red flag.
Mies: häpeetkö alapäätäs kun se on niin ruma?
Minä: anteeksi mitä??
Mies: no tuollainen roikkuva römpsä ja häpyhuulet kun paviaanin pallit.
Minä *jään sanattomaksi*
Mies: no ei nyt tartte loukkaantuu vaan siks kun mää sanon asiat niinkuin ne on, sulla on tosi ruma römpötin.
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen käyty keskustelu ekassa parisuhteessa kun olin noin 20 v, mies 30 +. Tuli ero puolen vuoden jälkeen, tämä oli eka red flag.
Mies: häpeetkö alapäätäs kun se on niin ruma?
Minä: anteeksi mitä??
Mies: no tuollainen roikkuva römpsä ja häpyhuulet kun paviaanin pallit.
Minä *jään sanattomaksi*
Mies: no ei nyt tartte loukkaantuu vaan siks kun mää sanon asiat niinkuin ne on, sulla on tosi ruma römpötin.
Mulla löi pitkään tyhjää kun olin saanu tuon luettua, ei jumalauta, kaikkee se maa päällään kantaa. On siinä ollu melkonen sankari:)
Mies, 40
Älä nussi enää, ettei mene taju! Näin sanoi jo orkun saanut nainen, kun pelkäsi jo seuraavan olevan tulossa.
Baarista löytynyt naikkonen totesi kesken panon,"oon synnyttänyt lapsen mut eiks olekkin silti piukka" ja tätä hokemista jatkui päättömättömällä kasetilla panemisen tahtiin "enks ookki piukka ,enks ookki piukka"
Hetken päästä en jaksanut enää kuunnella niin lykkäsin dildon suuhun.
Mies kehui pyllyreikääni kauniiksi... hiukan nolostuttava kehu.