Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudointa, mitä sinulle on seksin aikana sanottu?

Vierailija
08.11.2014 |

Hauskat, oudot, friikit ja turn-off-letkautukset kehiin!
Itselle ei kovin montaa ihmeellistä ole tullut vastaan, mutta mieleen jäänyt yksi keikka. Uusi tuttavuus tokaisi kesken touhujen: sä varmaan panet aika paljon, että kuinka usein sä harrastat seksiä?

Mites teillä?

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
182/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on taas todella outoa ja junttia olla sanomatta mitään. Mä tykkään itse puhua roiseja juttuja sängyssä... Esim. "sulla on maailman isoin kulli" "onko kiva naida tällaista tiukkaa pikkupillua? taidat tykätä musta ku oon näin pieni" "haluun, että laukeet mun sisään ja täytät mut sun nesteellä" "haluun imee sun munaa suihkussa" "oot paha hävytön setä" yms... :D

Mies taas puhelee vielä "oudompiakin" juttuja... Ollaan molemmat ihan kiihkosta sokeita, kun näitä juttuja kerrotaan toisillemme ja saan miehen laukeamaan sekunnissa, jos alan näitä juttelemaan...

Mä haluaisin kunnolla vielä jatkaa juttuja sellaseen insesti-pedofili-huora-suuntaan (joo tiedän, järkyttävää...). Esim "onko kiva nussia sun omaa tytärtä" "sun pitää nussia sun pikkutyttöä, että isaan ottaa kunnolla muilta sediltä" ... se vois puolestaan sanoa jotain tyyliin "ihana huoranpillu" "mä joudun rankaisemaan sua, koska olet niin tuhma tytär" "tuntuuko isän kulli parhaimmalta" jne. Jostain syystä ne saa mut vaan tosi kiihkeiksi, vaikka tietenkin tosielämässä ne ovat aivan kamalia asioita. :P Ja mua ei tosiaan ole hyväkskäytetty tai mitään muutakaan. Fetissi. 

Suhde on vielä aika aluillaan, niin en ole vielä kehdannut ehdottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oo koskaan pettänyt vaimoa housut jalassa", sanoi mies, kun housut nilkoissa mua pani. 

Vierailija
184/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halutko multa otta taalta vaha valkovenalaista" kroatialainen mies tarjosi kaluaan suuhuni. Juu ei kiitos, jäi juomatta. :D

Vierailija
185/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tosi komea ja herttainen mies vei kotiinsa, jo kotimatkalla oli kiihkeää suuteloa jne. Seksi alkoi siitä että otin siltä suihin, mies sano ettei sillä ole kumia mutta onneks mulla oli, laitoin sen päälle ja ratsastin tovin verran ja sitten mies laukesi. Kumarruin suutelemaan miestä, se katsoi mua pimeässä huoneessa kirkkain silmin ja sanoi "Tää oli mun eka kerta". Kysyin ai että laukeat kun nainen on päällä ja mies kertoi kuolemanvakavana eiku että mä vein sen neitsyyden just äsken. Veti hiljaseks. Eikä se ollut mikään pelimiehen laini, tää on ihan tosi tarina.

Vierailija
186/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa samanlaisia onnettomia..näitä englannikspanijoita en tajua ja just nämä ketkä iiiihan ääneti koko aktin..miksi??kerran kannoin baarista miehen kotiin ja hän oikeesti yllättyi että ai jaa ai haluat seksiä nojoo tuota..meni vaikeeks ja sit alko hihittämään kun pikku tyttö..heitin kesken aktin ulos..huoraperkelettä kanssa kuunnellu muutamaltakin..ei vaan ei..yks mies ei kestäny,kun olin märkä ja alko kesken puhaltelemaan pilluuni..ei saatana..

Vierailija
187/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:51"]Baarissa tavattu mies sanoi: "Ihanan tiukka pillu". Kalu oli peräaukossa.
[/quote]

Reps ja kops. Kiitos. Sainpahan päivän naurut!

Vierailija
189/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haittaisko sua jos toi mun kämppis liittyis meidän seuraan?"

Vierailija
191/253 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä varmaan vastaisi "nainen tuumasi olenko mä hyvännäköinen enhän ole läski - vähän turn off tuollainen - ja vastasin vain ole ttosi kaunis haluan sua vaikka vähän ylimääräistä lantiolla onkin mutta niinhän melkein kaikilla on ja sanoin mitä vaan jotta saisin seksiä"

Vierailija
192/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:32"]

Hauskat, oudot, friikit ja turn-off-letkautukset kehiin! Itselle ei kovin montaa ihmeellistä ole tullut vastaan, mutta mieleen jäänyt yksi keikka. Uusi tuttavuus tokaisi kesken touhujen: sä varmaan panet aika paljon, että kuinka usein sä harrastat seksiä? Mites teillä?

[/quote]

Kerran erehdyin sänkyyn nettituttavuuden kanssa,joka puhui vain englantia.Nussiessaan hän höpisi:" I like your pussy,do you like my dick?" ja muuta kornia. Teki mieli sanoa,että vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa! Tämän jälkeen emme enää tavanneet mutta mies soitti pari kuukautta myöhemmin selittääkseen miksi oli huono sängyssä.

T: Ei enää ikinä sokkotreffejä
[/quote]

Mitä ne selitykset oli?

Vierailija
193/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksmies huus kesken kaiken "SANO ETTÄ RAKASTAT MUA!" Vastasin että no en sano. Sit se huus "EN JATKA ENNEN KU OOT SANONU!" Sit se suuttu ja meni lakkoon ku en vannonu sille rakkauttani. :D

Vierailija
194/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänneistä painaminen ja samalla ovikellon DING DONG äänen tekeminen. Hyi yäk. Noh, onkin ollut ex-poikaystävä tämä tyyppi jo vuodesta 2003. 

Vierailija
195/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä pari kuukautta ja hän aina jaksoi hokea sitä miten lyhyt ja taskukokoinen olen. Kerran seksin aikana hän sitten alkoi itkemään, ja kun kysyin että mikä hänellä on hän ulisi kyynelten lomasta:
"Noku oot niin pieni!"
Ei tapailla enää.

Vierailija
196/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko sää tuut? Miten saan sut tulemaan? Tuliks jo? " mies siis naiselle hitaasti jynkäten. Yäk.

Vierailija
197/253 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isi hoitaa" HYI VITTU

Vierailija
198/253 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpa sulla tiukka pillu, oisin luullu, että ois ihan löysä ku oot seurustellu ennenki" juuh, pilluhan löystyy jos sitä käyttää..

Vierailija
199/253 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:46"]Piere huora, piere!
[/quote]

REPS :-D Omani on tämä: "Tää vuode narisi vähemmän äitini käytössä" yhden yön juttu. Loppu halut kuin seinään.

200/253 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simba!! :D