Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies teki minulle tosi törkeästi

Vierailija
22.09.2021 |

Olen tuntenut miehen jollain tavalla 10vuotta, välillä ollaan juteltu facebookissa enemmän, välillä ei ollenkaan, välillä vähän. Alkuun nähtiin usein myös ftf ihan kaverina. Aina ollaan oltu "kavereita" jollain tasolla ja molemmat voinut kertoa toisilleen herkempiäkin asioita.

Viimeaikoina taas juteltiin enemmän ja puhuttiin syvällisiä. Avauduin hänelle siitä etten löydä mitään vakavaa suhdetta kun miehet pitää minua kertakäyttö tavarana ja että se tuntuu tosi pahalta. Tämä mies oli pahoillaan ja sanoi vielä että miten jotkut kehtaa tehdä niin.

Päätettiin nähdä kaveri mielessä ja jutella enemmän. No nähtiinkin ja juteltiin. Meillä oli kivaa sinä iltana, lähennyttiin jostain syystä ja tehtiin jotain sinä yönä. Koko ilta ja yö oli kuin jostain romanttisesta elokuvasta. Mies oli vielä seuraavan päivän minun luona, ei lähtenyt heti aamulla.
Noh kun hän lähti ja jatkettiin juttelua niin hän alkoi vastailemaan huonosti ja vähän tylsästikin. Kysyin että mitkä ajatukset hänellä on siitä mitä tehtiin? Hän vastasi että häntä ei haittaa ja voidaan EHKÄ nähdä JOSKUS vielä...

Tuli vähän wtf olo kun hän tiesi etten todellakaan halua yhden yön juttuja, että joko ei mitään tai sitten vakavampaa. Että miksi hän sitten teki minulle näin?
Sitten jälkeenpäin selvisi että hänellä on exänsä kanssa juttu vielä kesken.

Anteeksi jos kirjoitus oli sekava mutta olin tosi ahdistunut kun miehet tekee minulle aina näin. Aina. Ja en olisi uskonut että tämä mieskin tekisi noin kun on aina kaikille kiltti ja huomaavainen ja olen pitänyt häntä järkevänä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no olet helppo ja kertakäyttökamaaa.

kun niissä kaikissa loputtomissa miehissä on vain yksi yhteinen nimimttäjä, eli SINÄ 

Sulla varmaan tuli tästä kommentin kirjoittamisesta tosi hyvä fiilis. Mene purkamaan pahaa oloasi vaikka kuntosalille

Vierailija
2/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lopullisesti moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on k usipäitä, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no olet helppo ja kertakäyttökamaaa.

kun niissä kaikissa loputtomissa miehissä on vain yksi yhteinen nimimttäjä, eli SINÄ 

Sulla varmaan tuli tästä kommentin kirjoittamisesta tosi hyvä fiilis. Mene purkamaan pahaa oloasi vaikka kuntosalille

Harrastit omasta halustasi seksiä, ja näet itsesi uhrina? OK.

Vierailija
5/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on k usipäitä, ennemmin tai myöhemmin.

ja kaikki naiset uhriutuvia ja epävakaita. 

Vierailija
6/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menit kaverin kanssa sänkyyn?

Vierailija
7/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit panemaan, onhan panokavereita pilvin pimein muutenkin, että puhe kaveria nusasit. Wtf?

Vierailija
8/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi ärsyttävä tilanne, ja saada sit viel täälläkin kuraa niskaan.

Mut kyl noi miehet aika usein just tollasii on, voi että kun tapaisit joskus jonkun kivemman tyypin, tuon nyt kyl ainakin heivaisin huitsin nevadaan. Tsemiä sulle!

Vierailija
9/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti varsin nuori, kun ei vielä ymmärrä, että mikäli on kaunis, niin jokainen ystävä mies, jota hänellä tulee olemaan, hyppäisi hänen kanssaan sänkyyn hetkenä minä hyvänsä. Varatut on asia erikseen, mutta sinkkumies ei valitse parittelukumppania, kuin 1. ulkonäön ja 2. saatavuuden (kuka suostuu parittelemaan) perusteella.

Mitä tulee tämän ap:n tarinan yksityiskohtiin 1. Mies sanoi "EHKÄ JOSKUS nähdään" ja 2. "exänsä kanssa juttu vielä kesken", niin näistä pitää jutella sen miehen kanssa. Ei ihme, että omat suhteesi on niin huonoja, kun omat kommukaatiotaitosi ovat tuolla tasolla. Jos joku asia häiritsee läheisen ihmisen käyttäytymisessä, niin avaa suusi ja kerro siitä suoraan sille toiselle ihmiselle!!! Sitten hän voi kertoa, että hän valitsi sanansa väärin tai ehkä sinä kuulit väärin tai jotain muuta. AINA, siis AINA, kun yrität lukea rivien välistä, ymmärrät asioita väärin, josku vain marginaalisesti, joskus erittäin paljon. KYSY ja PUHU asianomaisen kanssa!!

Vierailija
10/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä odotit? Että mies kosii ja menette naimisiin?

Vierailija
11/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti varsin nuori, kun ei vielä ymmärrä, että mikäli on kaunis, niin jokainen ystävä mies, jota hänellä tulee olemaan, hyppäisi hänen kanssaan sänkyyn hetkenä minä hyvänsä. Varatut on asia erikseen, mutta sinkkumies ei valitse parittelukumppania, kuin 1. ulkonäön ja 2. saatavuuden (kuka suostuu parittelemaan) perusteella.

Mitä tulee tämän ap:n tarinan yksityiskohtiin 1. Mies sanoi "EHKÄ JOSKUS nähdään" ja 2. "exänsä kanssa juttu vielä kesken", niin näistä pitää jutella sen miehen kanssa. Ei ihme, että omat suhteesi on niin huonoja, kun omat kommukaatiotaitosi ovat tuolla tasolla. Jos joku asia häiritsee läheisen ihmisen käyttäytymisessä, niin avaa suusi ja kerro siitä suoraan sille toiselle ihmiselle!!! Sitten hän voi kertoa, että hän valitsi sanansa väärin tai ehkä sinä kuulit väärin tai jotain muuta. AINA, siis AINA, kun yrität lukea rivien välistä, ymmärrät asioita väärin, josku vain marginaalisesti, joskus erittäin paljon. KYSY ja PUHU asianomaisen kanssa!!

Ja taas mennään ihan kaikki miehet, sössönsöösöööö

Vierailija
12/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta seksiä liian ajoissa. Äläkä luota miehiin.

Vierailija
13/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä miettimään tuota liian pitkäksi aikaa. Valitettavasti miehille kelpaa hyvin usein seksi, vaikkeivat he haluaisi naisesta mitään sen kummempaa parisuhdemielessä.  Suosittelen että et pidä yhteyttä tuohon henkilöön sen enempää. Ja jos hän yrittää samaa uudelleen, ole viisaampi. Kohtele häntä vain kaverina, ei potentiaalisena poikaystävänä.

Vierailija
14/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huono skesissä tai sinun alapäässä on jotain vikaa. Minuun on kaikki miehet ”rakastuneet” kun ovat harrastaneet seksiä kanssani.

Siis muna on rakastunut, heh heh

Vierailija
15/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään ihan kaikki miehet, sössönsöösöööö

Vähän raflaava sanavalinta. myönnän, mutta halusin pitää informaation ap:lle yksinkertaisena. Kaikesta ei tarvitse pahastua, mitä ihmiset internetiin kirjoittaa.

Vierailija
16/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako lisätä tähän?

Ystävämiesten lisäksi valitettavasti aika moni tyttökaverien mies ja oman miehen kaverit hyppäisivät myös. Minulla oli nuorempana niin upea vartalo, että esimerkiksi kahden kesken jääminen oli aina arveluttavaa; joillakin miehillä mielikuvitus nimittäin alkaa heti laukata, kun kartoitetaan, saisiko nusaista heti vai vasta myöhemmin. Minä olen aina ollut sinkku, ja upean näköinen sinkkunainen on monelle miehelle herkku, jota on pakko päästä lääppimään. Jopa yksi homokaverini ehdotti, että kun hän ei ole koskaan ollut naisen kanssa, niin voitaisiin kokeilla.

Tykkään seksistä kovasti, mutta en mitenkään pysty tajuamaan sitä, miten vahvasti penis ja hormonit vievät miehiä. Kaikki itsesuojelukykykin tuntuu heiltä katoavan, eikä ole edes väliä sillä, miten lähellä esimerkiksi oma vaimo on. On olemassa miehiä, jotka eivät tartu tilaisuuteen, mutta ne, jotka tarttuvat, ovat juuri näitä ap:n tapauksen miehiä, joille nusaus on pelkkä nusaus, ja on yksinomaan toisen osapuolen syy, jos hän kuvittelee siitä enemmän.

Ap:lle tsemppiä. Opi tästä kokemuksestasi.

Vierailija
17/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taas täällä ymmärretään asiat väärin.

En todellakaan pidä itseäni mitenkään uhrina tai että mies olisi jotenkin väkisin ottanut. Ei todellakaan. Ihan oli omaakin vikaa tässä.

Pointti tässä oli se että mies ihan alunperinkin tiesi että minulla on paska fiilis ja hän tietoisesti lisäsi sitä oloa, eli tiesi ettei hän halua mitään vakavaa, vaikka minä etsin vaan vakavaa, mutta ajatteli silti vähän polkasta lisää pahaa oloa.

Ja siis kyllä, ajattelin että meistä ois voinu tullakkin jotain koska meillä natsas jutut niin hyvin ja muutenkin oli "kemiaa" tai ei ollut mutta luulin niin. Ja pidin tätä miestäkin sellaisena ettei varmasti harrastaisi yhdenillan juttuja.

Ja joo kyllä opin taas tästäkin jutusta jotain.

ap

Vierailija
18/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako lisätä tähän?

Ystävämiesten lisäksi valitettavasti aika moni tyttökaverien mies ja oman miehen kaverit hyppäisivät myös. Minulla oli nuorempana niin upea vartalo, että esimerkiksi kahden kesken jääminen oli aina arveluttavaa; joillakin miehillä mielikuvitus nimittäin alkaa heti laukata, kun kartoitetaan, saisiko nusaista heti vai vasta myöhemmin. Minä olen aina ollut sinkku, ja upean näköinen sinkkunainen on monelle miehelle herkku, jota on pakko päästä lääppimään. Jopa yksi homokaverini ehdotti, että kun hän ei ole koskaan ollut naisen kanssa, niin voitaisiin kokeilla.

Tykkään seksistä kovasti, mutta en mitenkään pysty tajuamaan sitä, miten vahvasti penis ja hormonit vievät miehiä. Kaikki itsesuojelukykykin tuntuu heiltä katoavan, eikä ole edes väliä sillä, miten lähellä esimerkiksi oma vaimo on. On olemassa miehiä, jotka eivät tartu tilaisuuteen, mutta ne, jotka tarttuvat, ovat juuri näitä ap:n tapauksen miehiä, joille nusaus on pelkkä nusaus, ja on yksinomaan toisen osapuolen syy, jos hän kuvittelee siitä enemmän.

Ei se sitä tarkoita, etteikö mies voisi silti olla hyvä ystävä, vaikka olisikin valmis "nusaisemaan" kaunista ystävänaista. Tätä yritin juuri kertoa ap:lle. Jos hän on kaunis, ja hänellä on ystävämies, niin ystävämies olisi valmis hyppäämään sänkyyn. Ja silti olemaan ihan ystävä. Seksi ja romantiikka eivät kulje miehellä välttämättä käsi kädessä. Seksi ja seksuaalisuus on miehelle vahvasti visuaalinen kokemus, naiselle ei ollenkaan samoissa määrin kuin miehelle. Mies siis ei välttämättä vaadi seksiin muuta kuin visuaalisen stimulantin, ja tällöin on (ainakin teoriassa) helpompaa, että yksi nainen on sekä seksikumppani, että ystävä.

Vierailija
19/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo taas täällä ymmärretään asiat väärin.

En todellakaan pidä itseäni mitenkään uhrina tai että mies olisi jotenkin väkisin ottanut. Ei todellakaan. Ihan oli omaakin vikaa tässä.

Pointti tässä oli se että mies ihan alunperinkin tiesi että minulla on paska fiilis ja hän tietoisesti lisäsi sitä oloa, eli tiesi ettei hän halua mitään vakavaa, vaikka minä etsin vaan vakavaa, mutta ajatteli silti vähän polkasta lisää pahaa oloa.

Ja siis kyllä, ajattelin että meistä ois voinu tullakkin jotain koska meillä natsas jutut niin hyvin ja muutenkin oli "kemiaa" tai ei ollut mutta luulin niin. Ja pidin tätä miestäkin sellaisena ettei varmasti harrastaisi yhdenillan juttuja.

Ja joo kyllä opin taas tästäkin jutusta jotain.

ap

Tuota juuri sanoin tuossa ylempänä. Penis voi viedä miestä niin vahvasti, että vuosien kaveruuskaan ei ole este. Eikä se, että kaverilla on kurja olo. Penis selittää miehelle, että tilaisuus kannattaa käyttää ja mietitään muita asioita sitten jälkeenpäin. Valitettavasti etukäteen ei aina tiedä, kuka pystyy toimimaan järjellä ja kuka tyhjentää pussinsa ensin ja miettii vasta sitten.

Nro 23

Vierailija
20/26 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako lisätä tähän?

Ei se sitä tarkoita, etteikö mies voisi silti olla hyvä ystävä, vaikka olisikin valmis "nusaisemaan" kaunista ystävänaista. Tätä yritin juuri kertoa ap:lle. Jos hän on kaunis, ja hänellä on ystävämies, niin ystävämies olisi valmis hyppäämään sänkyyn. Ja silti olemaan ihan ystävä. Seksi ja romantiikka eivät kulje miehellä välttämättä käsi kädessä. Seksi ja seksuaalisuus on miehelle vahvasti visuaalinen kokemus, naiselle ei ollenkaan samoissa määrin kuin miehelle. Mies siis ei välttämättä vaadi seksiin muuta kuin visuaalisen stimulantin, ja tällöin on (ainakin teoriassa) helpompaa, että yksi nainen on sekä seksikumppani, että ystävä.

Totta tuokin, mutta ap:n tapauksessa mies käytti tilaisuutta hyväkseen tietäen, että ap oli allapäin eikä etsinyt satunnaista seksiseuraa. Erittäin ilkeä temppu ihmiseltä, jota ap piti ystävänään.

Nro 23