mies teki minulle tosi törkeästi
Olen tuntenut miehen jollain tavalla 10vuotta, välillä ollaan juteltu facebookissa enemmän, välillä ei ollenkaan, välillä vähän. Alkuun nähtiin usein myös ftf ihan kaverina. Aina ollaan oltu "kavereita" jollain tasolla ja molemmat voinut kertoa toisilleen herkempiäkin asioita.
Viimeaikoina taas juteltiin enemmän ja puhuttiin syvällisiä. Avauduin hänelle siitä etten löydä mitään vakavaa suhdetta kun miehet pitää minua kertakäyttö tavarana ja että se tuntuu tosi pahalta. Tämä mies oli pahoillaan ja sanoi vielä että miten jotkut kehtaa tehdä niin.
Päätettiin nähdä kaveri mielessä ja jutella enemmän. No nähtiinkin ja juteltiin. Meillä oli kivaa sinä iltana, lähennyttiin jostain syystä ja tehtiin jotain sinä yönä. Koko ilta ja yö oli kuin jostain romanttisesta elokuvasta. Mies oli vielä seuraavan päivän minun luona, ei lähtenyt heti aamulla.
Noh kun hän lähti ja jatkettiin juttelua niin hän alkoi vastailemaan huonosti ja vähän tylsästikin. Kysyin että mitkä ajatukset hänellä on siitä mitä tehtiin? Hän vastasi että häntä ei haittaa ja voidaan EHKÄ nähdä JOSKUS vielä...
Tuli vähän wtf olo kun hän tiesi etten todellakaan halua yhden yön juttuja, että joko ei mitään tai sitten vakavampaa. Että miksi hän sitten teki minulle näin?
Sitten jälkeenpäin selvisi että hänellä on exänsä kanssa juttu vielä kesken.
Anteeksi jos kirjoitus oli sekava mutta olin tosi ahdistunut kun miehet tekee minulle aina näin. Aina. Ja en olisi uskonut että tämä mieskin tekisi noin kun on aina kaikille kiltti ja huomaavainen ja olen pitänyt häntä järkevänä.
Kommentit (26)
Miksi annat miehille sen mahdollisuuden käyttää sinua kertakäyttötavarana? Annoit tällä kaverimiehellekkin. Uskomatonta että syytät muita, kun itse olet helppo.
eli av-mammojen mielestä on ihan ok kuvitella, että mies menee naimisiin kanssanne ensipanojen jälkeen?
nussiiko av-mammat useinkin hyviä ystäviään hetken mielijohteesta? vai miten tämä nyt menee?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä miettimään tuota liian pitkäksi aikaa. Valitettavasti miehille kelpaa hyvin usein seksi, vaikkeivat he haluaisi naisesta mitään sen kummempaa parisuhdemielessä. Suosittelen että et pidä yhteyttä tuohon henkilöön sen enempää. Ja jos hän yrittää samaa uudelleen, ole viisaampi. Kohtele häntä vain kaverina, ei potentiaalisena poikaystävänä.
Varmaan turha edes yrittää pitää kaverina tyyppiä, joka tekee noin. Siis tietää, että toinen ei halua pelkkää seksiä, mutta ei vaivaudu kertomaan omaa toisenlaista kantaansa ennen kuin seksiä on harrastettu.
Oletko millainen sängyssä.
Usein käynyt mukavan naisen niin ettei kiinnostakkaan enään tavata jos ollut surkea sängyssä. Tietenkin sitä ajattelee, että tämmöistäkö huonoa seksiä pitäisi sitten lopun ikää jaksaa.
Siis noin se käy kun heti menee naimaan . Alapäässä kutisee . Yleensä tavataan ja käydään yhdessä ulkona ja moneen kertaan ennen seksiä mutta sinä painat heti sänkyyn . Oletko jotenkin vammainen vai prostituoitu otitko maksun . Thaimaalaiset ottaa suihin 70€ venäläiset 50€ kerta nainti. Älä nyt ihan tyhmä ole.