Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehen kannattaa tuoda kokemattomuuttaan esille?

Vierailija
08.11.2014 |

Miten 31-vuotiaan miehen, jolla ei ole kokemusta naisista, kannattaa kertoa tilanteestaan treffeillä? Jos nainen kysyy aikaisemmista parisuhteista ym. Miten tuollaisessa tilanteessa kannattaa toimia, että tulisi edes jotenkin edukseen? Jännittää jo etukäteen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan kysyessä, sen sijaan kannattaa sanoa että on tullut tapailtua/säädettyä kauan, muttei olosuhteiden pakosta oikea suhde onnistunut jne.

Miksi muuten et ole koskaan seurustellut aiemmin?

Kokemattomuus 30-vuotiaana on älytön turn off suurimmalle osalle naisia.

Vierailija
22/23 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin pitkään, ja olin menossa naimisiinkin, ulkomaalaisen miehen kanssa. Ko. kulttuurissa neitsyttä ei yleensä menetetä ennen avioliittoa, ei edes miesten kohdalla. Hän oikein arvostaen ja reteästi kertoi, että on säästänyt itseään Sille Ainoalle Naiselle. Mikä olikin totta, eikä haitannut mitään kun hän sen niin varmasti esitti. Itseluottamusta siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:33"]

Minä seurustelin pitkään, ja olin menossa naimisiinkin, ulkomaalaisen miehen kanssa. Ko. kulttuurissa neitsyttä ei yleensä menetetä ennen avioliittoa, ei edes miesten kohdalla. Hän oikein arvostaen ja reteästi kertoi, että on säästänyt itseään Sille Ainoalle Naiselle. Mikä olikin totta, eikä haitannut mitään kun hän sen niin varmasti esitti. Itseluottamusta siis. 

[/quote]

Jos hän olisi anteeksipyytelevästi ujostellut asiaa, olisi eka kertamme (siis hänen) saattanut jäädä minun kanssa kokematta. ;)