Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikiö ei vastannut viikkoja

Vierailija
08.11.2014 |

Heippa !

Elikkä kävin varhaisultrassa ja rv:n piti silloin olla 7+. Lääkäri löysi sikiön ja sykkeen, mutta koko vastasi max 6+4. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ?
Tämä on kolmas raskaus ja aiemmat ovat menneet kesken, siksi kamala pelko. Mutta vahva syke näkyi kuitenkin, joten kai tässä jotain toivoa on ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viikot on laskettu? Menkoista vai varmistetusta ovulaatiosta? Voisiko raskaus olla alkanut viikkoa oletettua myöhemmin?

Oliko lääkäri kokenut ultraaja, millaisella laitteella ultrattiin?

Vierailija
2/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa, hedelmöitys vaan tapahtunut luultua myöhemmin muutaman päivän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:34"]

Heippa ! Elikkä kävin varhaisultrassa ja rv:n piti silloin olla 7+. Lääkäri löysi sikiön ja sykkeen, mutta koko vastasi max 6+4. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ? Tämä on kolmas raskaus ja aiemmat ovat menneet kesken, siksi kamala pelko. Mutta vahva syke näkyi kuitenkin, joten kai tässä jotain toivoa on ?

[/quote]Mun kummitytön kohdalla oli sama juttu. Laskettu aika siirtyi noin viikon myöhemmäksi ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
4/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vastaava meni kesken. Alkio oli viikon pienempi kuin olisi pitänyt olla. Olen myös kuullut onnellisemmista lopuista. Oletko varma ovulaatioajasta?

Vierailija
5/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot oli laskettu edellisten menkkojen mukaan. Viimeisemmät kuukautiset alkoivat monta päivää normaalia aiemmin, eli kai kierrossa on voinut olla jotain heittoa ? Ovulaation ajankohtaa en tiedä.

Ap

Vierailija
6/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laskettu viimeisten kuukautisten mukaan? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

Vierailija
7/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuukautisten mukaan la 8.5. Sitten varhaisultran mukaan 22.5. Np-ultran jälkeen lopullinen la laitettiin 14.5. Kyllä niitä heittoja voi olla, jos kuukautiset eivät ole säännölliset. Meillä np-ultrassa kaikki loistavasti.

T. Rv14

Vierailija
8/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vahva syke kuitenkin kuulostaa lupaavalta :)

Vierailija
9/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkuperäinen l.a. menkkojen mukaan, niin en hätäilisi. Itselläni l.a. muuttunut joka kerta ja vasta nyt raskauksien jälkeen, kun olen oppinut tuntemaan kehoani, olen bongannut, että ovuloin vasta 10 päivää ennen menkkojen alkua. Kun lisäksi kiertoni pitkä muutenkin, ei ihme, että laskettu aika muuttunut.

Mutta siis, yritä nauttia raskaudestasi ja jos seuraavassa ultrassa sikiö viikkojen mukainen (tuosta ekasta ultrasta laskettuna), niin hedelmöityminen tapahtunut vaan myöhemmin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme