Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb ja blokkaaminen

Vierailija
31.10.2014 |

Mistä syistä olette blokanneet ihmisiä facessa? Sillä tavalla, että he eivät esim. löydä teitä enää hauissa tai mitään? 

Hämmästyttää, kun ainakin kaksi facebook-kaveriani ovat ilmeisesti poistaneet minut kaverilistaltaan ja myös blokanneet kokonaan. Toinen oli vanha luokkakaveri, jonka kanssa en ole vuosikymmeniin ollut tekemisissä. Toinen taas entinen työkaveri muutaman vuoden takaa. Ymmärrän molempien tapauksessa, jos poistavat mut listoiltaan - mutta kummaksun, että blokkaavat kokonaan niin ettei näy hauissakaan.

Itse olen blokannut kokonaan vain kaksi sellaista henkilöä, joiden takia olen kärsinyt vuosia sitten paljon. Nämä eivät koskaan ole ollut fb-kaverilistallani ja olen blokannut siksi, että en halua heitä millään tavalla elämääni. Ihmetyttää, aiheutanko itse näille entisille kavereilleni tämän saman tunteen ja miten ihmeessä, kun välimme eivät koskaan ole olleet huonot ja itse ovat minua myös kaveriksi joskus pyytäneet? Outoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ovat bloganneet, eivätkä vain poistaneet käyttäjätiliään?

Vierailija
2/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Tsekkasin mieheni profiililla ja silloin haku löytää nämä tyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin eron jälkeen jotkut miehen sukulaiset blokkas.... Syytä en tiedä tai osaa edes arvata mutta en sitä murehdikkaan :) exmieheen hyvät välit kuitenkin lasten takia eikä eroon liittynyt mitään kummempaa draamaa.

Vierailija
4/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja sukulaiset on sinänsä ihan ymmärrettävää. Eniten ihmetyttää tuo vanha luokkakaveri, jonka kanssa olin 10 v samalla luokalla, aina tultiin toimeen, koskaan ei oltu erityisen läheisiä ystäviä. Sitten n. 20 v jälkeen pyytää mua kaveriksi facebookissa, pari vuotta on fb-kaverina, tiputtaa listoiltaan ja blokkaa. Ihan kuin olisin tehnyt jotain tosi ikävää tai jotain, mutta en vain osaa kuvitella mitä. Vanhan työkaverin tajuan jotenkin paremmin, itsekin pidän työkaverit mielelläni vähän erillään.

Vierailija
5/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se että poistaa kavereista, ok, mutta blokata? :D

Vierailija
6/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta, blokkaaminen kieltämättä radikaalia myös eron jälkeen. Turhahan näitä on miettiä, ja siltikin jostain syystä mietin, höh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan