Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastani kiusataan ask.fm:issä

Vierailija
08.11.2014 |

2002 -syntynyt siis kyseessä. Häntä haukutaan tyhmäksi, rumaksi ja läskiksi ask.fm -palvelussa! Tässä on mennyt monta iltaa jo itkien! Mitä voimme tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa lapsen aski..tyhmä

Vierailija
2/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa palvelun käytön.

Siellä kiusataan kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä lapsi sulla. Muakin haukutaan siellä aina välillä huoraksi, ryssäksi, idiootiksi, lissuksi, hemmotelluksi kakaraksi, ylimieliseksi jne., mutten ole kyllä ikinä pahoittanut mieltäni - saati sitten itkenyt - niiden kommenttien takia. Mutta voitte joko deaktivoida lapsesi ask-tilin, ottaa anonyymit pois käytöstä, tai sitten lapsesi voi vaan jättää vastaamatta asiattomiin juttuihin :)
-12v tyttö

Vierailija
4/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askissa on ihan järkyttävää menoa, siellä kun voi nimettömänä huudella mitä vaan. Poistakaa ihmeessä, säästyy lapsi monelta mielipahalta.

Vierailija
5/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lastani on myös mm. homoteltu. Pyysin poistamaan, mutta sanoi ettei haittaa nimettämät haukkujat. Surettaa silti. Paljon siellä myös tulee ihailevia kommentteja tytöiltä, mikä varmaan on syy ettei poista. Julma on nykymaailma someineen. Poika on 16 meillä.

Vierailija
6/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:40"]Herkkä lapsi sulla. Muakin haukutaan siellä aina välillä huoraksi, ryssäksi, idiootiksi, lissuksi, hemmotelluksi kakaraksi, ylimieliseksi jne., mutten ole kyllä ikinä pahoittanut mieltäni - saati sitten itkenyt - niiden kommenttien takia. Mutta voitte joko deaktivoida lapsesi ask-tilin, ottaa anonyymit pois käytöstä, tai sitten lapsesi voi vaan jättää vastaamatta asiattomiin juttuihin :)
-12v tyttö
[/quote]

miksi alapeukut? -ohis

Vierailija
7/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nynny lapsi sulla

Vierailija
8/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössö

Vierailija
9/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:43"]nynny lapsi sulla
[/quote] varmaan yks niistä anonyymeistä ääliöistä fmssä

Vierailija
10/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu tarhasta asti ja olen nyt 25, ja edelleen kiusataan, ihan livenä kuitenkin.Minun ongelmaani ei voi poistaa, siis todellisuutta mutta lapsesi profiilin voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan