Mies käyttää kaikki mun rahat.
Meillä on yhteinen tili, maksan isot jutut muutenkin, mutta silti mies käyttää kaikki meidän rahat. Tällä hetkellä tilil 43 euroa ja kahden aikuisen ja lapsen pitäis sillä nyt reilu viikko pärjätä. Kiva kiva, mies oli laittanut yli 80 euroo tilitä harrastukseensa. Mitä ton kanssa vois tehdä? Puhe ei tunnu menevän perille!!
Kommentit (24)
Huono provo tämä aihe. Alapeukutin.
M44
Mä uskon siihen perusajatukseen, että kun me ollaan avioliittoon menty, asiat tulee jakaa. Jotain muuta tähän pitäis saada kuin se oma tili. Ärsyttää, just tänään käytiin kaupassa ja ostin jauhelihaa, että saatais syötyä tää reilu viikko jotain kunnon ruokaakin. Tytön pitäis saada ens viikolla kymppi koulun retkeä varten, mutta ei kyllä näistä rahoista voi kyllä mitenkään sitä kymppiä nyt antaa. Harmittaa tytön puolesta, kun ei pääse isänsä takia retkelle. Mies taas osti just jotain pelijuttujaan taas. Pelkään, että jos mies ei saakaan rahoja noihin omiin juttuihinsa, hän rupeaa ottamaan pikavippejä ja sitten meidän perhe on pulassa...
Ei helvetti, en todellakaan katsois miestä, joka käyttäisi mun rahoja. Meillä on yhteinen tili jonne kumpikin siirtää 1000€ kuussa, tililtä menee kaikki yhteiset laskut ja ruokamenot ja kummallakin lisäksi omat tilit omia menoja varten. Ollaan naimisissa, muttei se tarkoita sitä että kaikkien rahojen pitäisi olla yhteisiä. Mieheni tienaa yli tonnin enemmän kuin minä, hällä on enemmän menoja kuin mulla ja tiedän, jos meillä olisi yhteiset rahat niin se käyttäis kyllä huoletta sieltä omiin menoihin rahoja ja mitään ei jäisi koskaan säästöön, ei mies kyllä ole koskaan ehdottanutkaan yhteisiä rahoja mutta hällä on aina hirveä polte käyttää meidän yhteisen tilin rahoja aina jos jonkinlaisiin ostoksiin ja saan olla kokoajan toppuuttelemassa häntä ettei ostella turhuuksia. Tilimme olisi varmasti jatkuvasti nollilla, jos ei juteltais yhdessä suuremmista hankkeista.