Syrjätytyvätkö nuoret miehet koska eivät hae töitä, vai koska töitä ei saa?
Mainitsin tästä eri ketjussa, kuin ohimennen, mutta ehkä keskustelua aiheesta sopisi käydä tästä aiheeta spesiifisti:
Tähän minulla on lähinnä mutu:a, mutta käypä julkisissa tiloissa katselemassa mehukojuja, hampurilaispaikkoja, ketjupizzerioita, vaatekauppoja jne jne.
Silmiinpistävän suuri osa työntekijöistä jotka ovat myymälässä tahi kassalla ovat naisoletettuja.
Yleensä nuorehkoja sellaisia.
Suosittelen kaikille tämän asian tutkailemista, itsestäni tämä tuntuu kumminkin erikoiselta?
Eikö miesoletetut hae töitä joista mainitsin, vai onko sittenkin (teflonhattu päähän) niin, että valtaosa töihin OTETUISTA on suht hyvän näköisiä ja fyysisesti vetävän näköisiä nuoria naisoletettuja jostain syystä?
Noin nuorten miesten yhteiskunnasta vetäytymistä ja syrjäytymistä ajatellen...
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne kauppakeskukseen myyjäksi hakee kivan näköinen reipas tyttö ja finninaamainen pitkähiuksinen rasvaletti goottipoika, jolla on naama täys lävistyksiä niin kumpikohan kannattaa palkata? Kumpi niin kuin todennäköisesti edistää kaupankäyntiä?
Minulle asiakkaana ainakin on ihan sama, kumpi on myyjänä, kunhan hoitaa hommansa.
Joskus suosin tiettyä myyjää, koska olen havainnut tämän osaavaksi. Ovat kyllä yleensä erikoisliikkeissä niitä aikuisempia myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole töitä. Paitsi yliopiston käynneille elitisteille. M26
Logistiikka- alalla ja teollisuudessa on töitä niin paljon kun kiinnostaa tehdä. Puutetta on myös ammattitaitoisista asentajista sähkäreistä LVI- asentajista jne.
Juu-u. Onhan koulutetuille töitä, mutta mistä siihen entry level työhön pojat ja nuoret miehet pääsevät, jotka EIVÄT vaadi koulutusta?
Vaikuttaa siltä että suurin osa sellaisista aloista on täytetty pelkillä naisilla
Tämä on kyllä kumma juttu. Reilut sata vuotta sitten naiset kelpasivat kyllä raksalle roudaamaan tiiliä. Nykyiset salibeibet muka eivät pesukoneesta selviä.