Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on syödä eineksiä?

Vierailija
08.11.2014 |

Parempaa ruokaa saa tekemällä itse.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään. Kiire on tekosyy.

Vierailija
2/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten joululaatikot, namnam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on eines? jos keittää makaronit ja paistaa makkarat niin onko se kotiruokaa? Einekset helpottavat elämää,

Vierailija
4/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan laiskottaa ja saarioinen tekee parempaa lasagnea kuin minä. Mutta olen ehdottomasti muuten itse tehdyn ruuan puolella.

Vierailija
5/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tehdä esim hernekeittoa tai maksalaatikkoa, siksi syön eineksiä, helppoa, eikä kulu aikaa.

Vierailija
6/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ruuanlaitosta mutta joskus on järkevää säästää aikaa.

Vierailija
7/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmisen elämässä voi olla tilanne jolloin on pakko syödä Saarioisen laittamaa ruokaa tai olla syömättä yhtään mitään. Luulin että tämän ymmärtävät sylilapsetkin mutta näköjään ei.

Vierailija
8/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa nopeaa.

Vierailija
9/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:27"]

Joskus vaan laiskottaa ja saarioinen tekee parempaa lasagnea kuin minä. Mutta olen ehdottomasti muuten itse tehdyn ruuan puolella.

[/quote]

No oot kyllä surkea kokki, jos eineslasagne on parempaa kuin omatekemä! Ymmärrän, jos vaikka työpaikkalounaalle on joskus helppoa napata joku valmisateria, mutta että maun takia joku niitä söisi!!

Vierailija
10/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:36"]

[/quote]

No oot kyllä surkea kokki, jos eineslasagne on parempaa kuin omatekemä! Ymmärrän, jos vaikka työpaikkalounaalle on joskus helppoa napata joku valmisateria, mutta että maun takia joku niitä söisi!!

[/quote]

Työpaikaltakin voi lähteä lounasravintolaan ja saa paremman aterian ja paremman mielen...

Vierailija
11/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii väsätä hernekeittoa, kun kaupasta ostettu on ihan syötävää? Eurolla saa tarjouksesta hernekeittopurkin, josta yksi ihminen syö kahtena päivänä. Ei ole kallista, kun vertaa sitä aikaa, mitä sen tekemiseen kotona käyttää ja sähkön kulutukseen.

Ruoka on jotain, josta lähtee nälkä. Ei sen tekemiseen tarvitse kuluttaa kolmea tuntia, kun kaupasta saa halvalla ihan syötävää valmista ruokaa.

Vierailija
12/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itsellä on niitä eineksiä aina siltä varalta että se itse tekemäni ruoka on syömäkelvotonta. Mikä tapahtuu noin kahta ruokaa lukuunottamatta aina. Pannukakustakaan ei tule edes pannukakkua minun taidoilla vaikka kuinka teen ohjeiden mukaan ja joku vahtii vieressä että en jätä mitään pois tai laita liikaa.

No, kuten pöytäroolipelaamista harrastava exäni sanoi, olen laittanut miinuspisteeni ruuanlaitoon.

Vierailija
13/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:37"]

[/quote]

[/quote]

Työpaikaltakin voi lähteä lounasravintolaan ja saa paremman aterian ja paremman mielen...

[/quote]

Minä en saa lähteä työpaikalta lounasravintolaan, joten syön työpaikallani tarjottavan lounaan. Ja luulen että välillä einesten syönti voisi tulla jopa terveellisemmäksi. Kotona syön sitten oikeaa itsetehtyä ruokaa.

Vierailija
14/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:38"]

Kuka viitsii väsätä hernekeittoa, kun kaupasta ostettu on ihan syötävää? Eurolla saa tarjouksesta hernekeittopurkin, josta yksi ihminen syö kahtena päivänä. Ei ole kallista, kun vertaa sitä aikaa, mitä sen tekemiseen kotona käyttää ja sähkön kulutukseen.

Ruoka on jotain, josta lähtee nälkä. Ei sen tekemiseen tarvitse kuluttaa kolmea tuntia, kun kaupasta saa halvalla ihan syötävää valmista ruokaa.

[/quote]

Kauan käytät ainaa hernekeiton tekemiseen kotona? Tiedätkö paljon kuivatut herneet maksavat? En ole eineksiä vastaan mutta hernekeitto kotona tehtynä on maailman helpoin ja nopein ruoka ikinä. Siis jos ei lasketa liedellä oloaikaa. Mutta silloin teen jotain omia hommia ja ruoka tulee lähes itsestään.

Vierailija
15/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos on olemassa ravintola ja on varaa maksaa ravintolaruoasta. Meillä lähin paikka jossa lounas maksaa 8,90 e.

Vierailija
16/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kannaltani se järki, että haluan käyttää aikani kiinnostavampiin asioihin kuin ruuanlaitto. En juuri välitä siitä, miltä ruoka maistuu, vaan pidän sitä pelkästään polttoaineena. Yksineläjänä voin päättää syömiseni pelkästään omalta kannaltani ja olen siksi asettanut kriteeriksi vain nopeuden. Minuutti mikrossa, plim. Tietysti terveellisyyskin on hyvä asia, joten ostan paljon esimerkiksi valmisruokatiskien salaatteja.

En kuitenkaan oleta, että muut ovat samaa mieltä. Joku toinen pitää ruuanlaitosta ja arvostaa itse tehtyjä makuja, mikä on hieno juttu. Eri ihmisillä vaikuttavat tässäkin asiassa eri tekijät.

Vierailija
17/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos on olemassa ravintola ja on varaa maksaa ravintolaruoasta. Meillä lähin paikka jossa lounas maksaa 8,90 e.

[/quote]

Työssäkäyvälle tuo ei ole lounaaksi hinta eikä mikään?

Vierailija
18/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Kauan käytät ainaa hernekeiton tekemiseen kotona? Tiedätkö paljon kuivatut herneet maksavat? En ole eineksiä vastaan mutta hernekeitto kotona tehtynä on maailman helpoin ja nopein ruoka ikinä. Siis jos ei lasketa liedellä oloaikaa. Mutta silloin teen jotain omia hommia ja ruoka tulee lähes itsestään.

[/quote] Mutta jos olet ihan yksinäinen ihminen? En minä ainakaan kovin paljon viitsi ostella tarvikkeita ja käyttää aikaa ja tehdä tiskiä. Jos ei hernekeitossa, niin monessa muussa ruoassa tarvitsee loppujen lopuksi monia ainesosia, eikä hirveän isoja annoksia kannata tehdä. Varsinkaan esim. minun kun ei ole edes pakastinta, eivätkä kai ne kaikki ruoat siitä pakastamisestakaan tykkää.

Vierailija
19/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Työssäkäyvälle tuo ei ole lounaaksi hinta eikä mikään?

[/quote]

Omat nettotulot ovat 1700 euroa sisätäen lapsilisät ja elarit.

Noista tuloista on kyllä aika paljon, jos pelkästään 21 päivän yhden hengen lounasruokailuun menisi 186,90 €.

(Itse en ole eineksiä vastaan. laitan suurimman osan itse, en rupea tekemään esim. leikkeloitä, juustoja, viiliä, jugurttia, jäätelöä, makkaroita yms. itse.)

Vierailija
20/59 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se valmisateria maksaa tarjouksessa euron, kyllä se vaan on mielestäni niin halpa että ei paljon voi ajatella säästävänsä kun yhdelle tekee.

Harmi että meillä näitä tarjouksia on harvoin, joten tulee vähän välteltyä noita yli kahden euron mikroaterioita kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän