Katoaako miehen kiinnostus jos nainen osoittaa omansa?
Olen tilanteessa jossa olen löytänyt miehen. Mies sanoo ettei ole aiemmin kokenut vastaavia tunteita naisen kanssa ja on tunnustanut että hänellä on tunteita minua kohtaan. Välillä vetäydyn ja koska emme seurustele, olen antanut ymmärtää että tapailen muitakin miehiä. Kun vetäydyn, mies kyselee mikä on vikana, miksen puhu kuten ennen, enkö enää ole kiinnostunut. Tyydyn vain sanomaan ettei mikään ole vikana.
Haluaisin osoittaa olevani itsekin rakastumassa häneen mutten uskalla. Pelkään hänen ajattelevan että roikun tai olen hölmö ihastunut akka minkä vuoksi pidän etäisyyttä. :(
Kommentit (25)
Epäilin miestä peluriksi mutta hånellä ei oikeasti ole muita naisia eikä kuulema haluakaan. Hän viettää aikaa kanssani muutenkin kuin sekstaten. Jotenkin alitajuisesti vain pelkään että mies haluaa saada naisen rakastumaan itseensä jotta tuntee kaikkivoipaisuuden tunnetta.en tiedä miksi pelkään näin. Ap
"Jotenkin alitajuisesti vain pelkään että mies haluaa saada naisen rakastumaan itseensä jotta tuntee kaikkivoipaisuuden tunnetta"
En minä ole koskaan tuntenut itseäni kaikkivoipaiseksi sen takia, että nainen oli minuun rakastunut. Hyvältä se toki tuntui, mutta se on kaukana kaikkivoipaisuudesta.
En minäkään tiedä miksi pelkäät miehesi tuntevan itsensä kaikkivoipaiseksi, jos rakastat häntä avoimesti. Tunnetko itse itsesi kaikkivoipaiseksi, koska miehesi on sinuun rakastunut? Ellet tunne, miksi epäilisit hänen niin tuntevan rakkautesi johdosta?
Kyllä mies tekee mitä tahansa,jos on aidosti kiinnostunut! Odota miehen aloitetta.
"Pelkään vain että miehen suhtautuminen minuun muuttuu tai että vaikutan roikkuvalta."
Jos miehen suhtautuminen sinuun muuttuu huonommaksi, koska kerrot hänelle rakastuneesi häneen, niin johan se sinulle kertoo ettei kyseessä ole sellainen suhde joka olisi kantanut. Jos mies pelästyy rakastumistasi ja ottaa sinuun etäisyyttä, on se sinunkin etusi, koska on parempi että tuollainen suhde katkeaa alkuvaiheessaan eikä kolmen vuoden päästä. Siinä ajassa ehtisit jo löytää jonkin toisen.
"Ja mistä tiedän onko miehen tuntemat "tunteet" aitoja vai sanoiko huvikseen? Ap"
Aika sen kertoo. Aika harva huvikseen satuilee pitkän aikaa, jollei oikeasti seurastasi nauti. Miksi mies kuluttaisi aikaansa valehtelemalla sinulle rakkauttaan, jos ei mitään sinua kohtaan tunne? Annatko hänelle rahaa? Oletko poikkeuksellisen hyvä sängyssä? Onko hän niin ruma, että saa olla onnellinen jos on jonkun löytänyt? Et sinä hänen tunteittensa aitoutta tiedä, ellet laita itseäsi peliin ja anna ajan kulua. Ellei hän sitten osoittaudu jo alkuvaiheessa pettäjäksi ja peluriksi.