Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin tupakointi pilasi terveyteni-voinko haastaa oikeuteen?

Vierailija
08.11.2014 |

Eli saldoa tähän mennessä, lapsena puhjennut astma, välilevyjen rikko alle 3kymppisenä, neurologisia häiriöitä joista haittaa koulussa. Kiitos tästä äiti. Voinko haastaa oikeuteen aiheuttamistaan sairauksista?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärisi luulee, ei tiedä.

Vierailija
22/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit, mutta valitettavasti et voita. Pitäisi kylläkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:02"]lääkäri todennut että 99% todennäköisyys johtuu äidin polttamisesta. Minut kyllä huostaanotettiin kun olin 3, mutta vahinko oli ehtinyt jo tapahtua. ap [/quote] höpöhöpö, mitähän iltasatuja oot kuullu? mulla on infektioastma, skolioosi, kulumaa selässä ja välilevypullistumia. kenetkäs mä.voin vetää oikeutee ku mutsi ei tupakoinu mua oottaessa? tsernobilyn? mun vaivat kun johtuu osin siitä ja osin ihan muusta.

[/quote]

Lisää listaas paha itsekkyys ja empatian puute.
[/quote]

Ai, mä oon itsekäs? Aloittaja vaa haluaa nostaa syytteet mutsiaan kohtaan turhasta ja mä oon itsekäs?! :D Khyyllä vain!!

Vierailija
24/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:02"]lääkäri todennut että 99% todennäköisyys johtuu äidin polttamisesta. Minut kyllä huostaanotettiin kun olin 3, mutta vahinko oli ehtinyt jo tapahtua. ap [/quote] höpöhöpö, mitähän iltasatuja oot kuullu? mulla on infektioastma, skolioosi, kulumaa selässä ja välilevypullistumia. kenetkäs mä.voin vetää oikeutee ku mutsi ei tupakoinu mua oottaessa? tsernobilyn? mun vaivat kun johtuu osin siitä ja osin ihan muusta. [/quote]   Lisää listaas paha itsekkyys ja empatian puute. [/quote] Ai, mä oon itsekäs? Aloittaja vaa haluaa nostaa syytteet mutsiaan kohtaan turhasta ja mä oon itsekäs?! :D Khyyllä vain!!

[/quote]

Turhasta? Väitätkö tosiaan, ettei aloittajan äidin tupakoinnilla ole mitään vaikutusta ap:n lukuisiin sairauksiin, jotka on todettu alle 3-vuotiaana?

Vierailija
25/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:41"]

höpöhöpö, mitähän iltasatuja oot kuullu? mulla on infektioastma, skolioosi, kulumaa selässä ja välilevypullistumia. kenetkäs mä.voin vetää oikeutee ku mutsi ei tupakoinu mua oottaessa? tsernobilyn? mun vaivat kun johtuu osin siitä ja osin ihan muusta.

[/quote]

Eli jos joudut rattijuopon yliajamaksi ja saat neliraajahalvauksen, niin yliajaja on syytön, koskapa saman vaivan voi saada vaikkapa lasketellessa tai matalaan veteen sukeltaessa?

[/quote]

Mistähän sä nyt noin yliampuvaa shaibaa revit?
En tiiä mitä tattei oot edelly, mut kieltämättä samoja voisin mäki ottaa. :D

Vierailija
26/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:02"]lääkäri todennut että 99% todennäköisyys johtuu äidin polttamisesta. Minut kyllä huostaanotettiin kun olin 3, mutta vahinko oli ehtinyt jo tapahtua. ap [/quote] höpöhöpö, mitähän iltasatuja oot kuullu? mulla on infektioastma, skolioosi, kulumaa selässä ja välilevypullistumia. kenetkäs mä.voin vetää oikeutee ku mutsi ei tupakoinu mua oottaessa? tsernobilyn? mun vaivat kun johtuu osin siitä ja osin ihan muusta. [/quote]   Lisää listaas paha itsekkyys ja empatian puute. [/quote] Ai, mä oon itsekäs? Aloittaja vaa haluaa nostaa syytteet mutsiaan kohtaan turhasta ja mä oon itsekäs?! :D Khyyllä vain!!

[/quote]

Turhasta? Väitätkö tosiaan, ettei aloittajan äidin tupakoinnilla ole mitään vaikutusta ap:n lukuisiin sairauksiin, jotka on todettu alle 3-vuotiaana?

[/quote]

Tottakai voi olla vaikutusta, mutta ei sitä pysty satavarmasti todistaa.

Vierailija
27/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:38"]

[/quote]

[/quote]

Turhasta ja väitän todellakin! Kukaan lääkäri EI PYSTY todentamaan tommosia asioita 99% varmuudella!! :D
Prosentti on ehkäpä lähempänä 30 ja silloinkin se on vaan olettamista ja arvailua.
Kuinka idiootteja te olette?!

Vierailija
29/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:20"]

Ai sä siis todella meinaat, että välilevyjen "rikko" johtuu sun äidin tupakoinnista :o what.... [/quote] Arvioisin, että valtaosa "nuoremmista", eli 40+ työikäisistä selkäongelmaisista tupakoi, välilevyt kärsivät. t. työterveyshoitaja.

[/quote]

Niin... Ystäväni on juuri toipumassa selkäleikkauksesta, eikä ole koskaan polttanut, eikä hänen perheessä ole koskaan poltettu. Mielellään ihan faktoja mukaan, eikä mitään "musta tuntuu" soopaa. Jotkut ihmiset oikeasti uskoo kaiken mitä täällä kirjoitellaan.

Vierailija
30/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mitä paskaa täällä on. Ja ihan aikuisten oikeesti vielä uskotte tähän paskaan? Käykää nyt kouluja, lukekaa muutakin kuin av- palstaa ja yrittäkää edes järkeillä asiat oikeasti, ennenku suollatte tänne ihan mitä sattuu. Mä en kestä tätä typeryyttä. Nyt loppui mun av- palstailu. Moro!

Vierailija
31/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhah, röökimaijat täällä puolustelemassa itseään.

Vierailija
32/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:53"]hahhah, röökimaijat täällä puolustelemassa itseään.
[/quote]

hahhah ja idiootit kuvittelee suomen olevan amerikan tasolla oikeustaisteluissa

Vierailija
33/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi on varmastikkin testien ja arvioiden "summa". Eihän kukaan voi tupakoinnin aiheuttamia sairauksia sormella osoittaa, mutta lääkärit voivat vetää tietyt johtopäätökset saman aihealueen ongelmista. Valitettavaa että edelleenkin joku vapaaehtoisesti haluaa itseään myrkyttää ja siihen päälle vielä lapsiakin. Tulee veronmaksajille kallis röökiaski... terveyttäkään kun ei rahalla saa.

Vierailija
34/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei tietääkseni käyttänyt, enkä muista että siitä olisi siskopuolen kohdallakaan ongelmaa ollut.
Ap

Vierailija
35/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vallalla tällainen hyssyttelykulttuuri eli vanhempi saa tehdä mitä vaan lapselleen ja se pitää hissukseen kärsiä. Erityisesti nämä tupakoinnista ja alkoholin käytöstä aiheutuneet vammat ovat sellaisia, joista ei saa syyttää vanhmepaa kun tokihan samoja vaivoja voi esiintyä sellaisillakin lapsilla joiden vanhemmat eivät ole tupakoineet. Hyvä kysymys vain on se, kuinka monella lapsella on kaikki nuo vaivat, mitä ap:lla eikä vanhempi ole tupakoinut ja vieläpä niin, että ovat alkaneet nuorena eikä suinkaan vanhana.

Minusta olisi täysin kohtuutonta, että vanhempi joutuisi ns. maksumieheksi lapselleen aiheuttamista vammoista. Tässä tapauksessa siis joutuisi maksamaan lääkärikulut ja kaikki ne tilanteet, joissa sairaudet aiheuttavat ap:lle taloudellista haittaa. Uskoisin jopa, että jos ap pääsisi oikeuteen asti, siellä oltaisiin asiasta myötämielisiä mutta ongelmana varmaan on se, ettei kukaan juristi uskalla lähteä viemään sellaista keissiä, jolla on noin selkeää ennakkotapauksen luonteista arvoa. Menisihän se joka tapauksessa korkeimpaan oikeuteen ja kestäisi vuosikausia. Lisäksi toteen täytyisi näyttää, että ap:n äiti on tehnyt tietoisia valintoja esim. neuvolan papereissa pitäisi lukea, että äidille on kerrottu tupakoinnin haitoista, ja silti on jatkanut tupakointia. Tahallisuus on siis näytettävä toteen. Tosin monesta teosta saa rangaistuksen, vaikka siinä ei olisi tahallisuutta mukana.

Ap jos sinulla on aikaa ja rahaa, niin etsi hyvä asianajaja ja ala tähän hommaan ihan jo siksi, että jokainen tällä hetkellä tupakoiva äiti saisi vähän nikotella.

Vierailija
36/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista sairauksistani huolimatta olen jaksanut "käydä kouluja", kiitos kasvattivanhempieni jotka panostivat ihan hirveästi. siis antoivat mahdollisuuden normaaliin elämään, fyysisistä hidasteista huolimatta. Biologista äitiäni haluaisin todellakin "kovistella" tästä, mitä saanut itsekkyydellään aikaan.... en usko hänellä rahaa olevan, joten valtio joutuisi maksumieheksi, taas kerran. enkä sitä rahan vuoksi tekisikään, vaan siksi että tajuaisi tekonsa ja ottaisi vastuun. Terapia on onneksi auttanut tässäkin asiassa (sen olen maksanut)
ap

Vierailija
37/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on astma ja myös itselläni enkä koskaan ole polttanut.

Äitini ei ole polttanut.

Ketäs me syytetään?

Paskat geenit+ympäristötekijät, kuka tän maksaa.

Vierailija
38/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekkin tuli astma kun mutsi veteli röökiä odotusaikana. raskaus olisi voinut keskeytyä tupakan lopettamisesta johtuvan stressin vuoksi!! paljonpa lohduttaa nyt kun kohtaus vaanii jatkuvasti nurkan takana. kiitos äiti!

Vierailija
39/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äisin voisi haastaa myös aökoholista tai liiallisen ylensyönnin sokeripiikeistä, stressistä, ilman saasteista, ahdistuksesta, lääkityksestä, hiusväreistä ja meikeistä.Siinä valinnan varaa syyttelyyn.

Vierailija
40/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat lääkärin todistmaan oikeudessa niin mikäs siiä sitten. Voihan sitä kokeilla.

On mielestäni aika outoa ,että tupakoinnin haitoista ei ole niin sanottua faktaa aina lukee SAATTAA aiheuttaa ,kuten vaikka Burana paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän