Laitoin nyt kolmannen kerran samat jo pestyt pyykipesuunt
ei aina jouda/kehtaa heti ripustaa ja ne jää koneeseen. Alkavat haista ummehtuneelle ja homeelle.
Nyt ei ole edes tuoksuhuuhteluainetta jos se vaik eliminois hajua.
Kommentit (31)
Kyllä ne kosteet vaatteet alkaa haista jos viruuvat siellä päivätolkulla vaikka kone ois puhdas.
Oletko terve vai jollainlailla vammainen?
Joo, jos pestään alle 60 asteessa
Hanki kuivaava kone ja pese 60 asteessa.
Wot... Pahimmillaan masentuneenakin ripustin pyykit jos olin lopulta saanut ne koneeseen ja pestyä. Muistan kyllä että otti voimille ja olis vaan halunnut maata sohvalla, mutta se ajatus niistä koneessa lilluvista haisevista vaatteista ahisti enemmän :D
Miksi et kehtaa? Mikä siinä hävettää?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:09"]Miksi et kehtaa? Mikä siinä hävettää?
[/quote]
Rumia vaatteita?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:09"]Miksi et kehtaa? Mikä siinä hävettää?
[/quote] Tuo kehtaaminen tarkoittaa viitsimistä joissakin murteissa. Ainakin pohjoisessa, josta itse olen lähtöisin. Jos nyt tosissasi olit.
Minä olen vuosikausia kestäneen pitkittyneen masennuksen myötä niin keskittymiskyvytön ja hajamielinen, että useinkin unohtuu pyykit koneeseen vaikka olisi mitä muistutusta sun muuta apuna. Viimeksi lakanapyykki oli koneessa kolmatta päivää. Kolmesti laitoin huuhtelut ja linkoukset uudestaan pyörimään ennen kuin muistin pyykit myös nostella kuivumaan.
Joo, tunnen olevani toivoton.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:53"]Miksi et puhdista konetta? Jos on puhdas kone, ei haise
[/quote]
Kyllä varmasti haisee, jos vaatteet jää märkänä myttynä koneeseen lojumaan.