Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielestäni paremman näköinen 30 v lasten jälkeen, kuin 20 v.

Vierailija
31.10.2014 |

Olin kymmenen vuotta sitten jonkin verran kevyempi ja epäilemättä iho oli kiinteämpi yms., mutta mielestäni olen nyt paremman näköinen. Ja olen todellakin lihava nyt, ei ole kyse mistään parista liikakilosta. Silti en pidä itseäni mitenkään karseana, vartalon mittasuhteet on ihan ok. Onhan tuota läskiä ja arpiakin jne., mutta onko se oikeesti maailmanloppu. Jos olisin mies niin panisin kyllä.

Tämä tuli mieleen kun täällä oli ketju jossa minua epäilemättä paljon hoikempi nainen oli kuvannut itsensä ja oli todella surullinen siitä mitä kuvista näki. Mulle tuli vaan itsestäni mieleen, että voisihan sitä vähän laihduttaa niin mahtuisi enemmän kivoja vaatteita päälle, nuorempana ajattelin että pitäisi ehdottomasti laihtua mallinmittoihin, että olisi mitään. Ja eihän siitä mitään tullut. Miksi silloin nuorempana oma kroppa tuntui niin karsealta? Tyyliin varpaatkin ja korvat ihan hirveät. Kai sitä on muutenkin parantunut tässä iän myötä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen paremman näköinen nyt 35-vuotiaana kuin ennen lasten saamista 25-vuotiaana. Toki on totta, että rinnat roikkuvat enemmän (on silti ihan kohtalaisen hyvät) ja juonteita on tullut silmien ympärille, mutta kokonaisuus on ehdottomasti parempi. En kyllä ole lihonnut vaan olen edelleen samaa koko 34-36 kuin nuorempanakin. Minua on aina luultu nuoremmaksi kuin olen, joten ehkä se vaikuttaa. Alle 25-vuotiaana moni luuli minua ihan teini-ikäiseksi mikä oli silloin tosi ärsyttävää.

Vierailija
2/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olin minäkin. 20v olin langanlaiha ja lähes rinnaton, 3 lapsen jälkeen 30v mulla oli kiinteät kauniit rinnat ja vähän muotojakin vaikkei painoa ollut tullut lisää kuin 3-4 kiloa (bmi oli 30v n 20). Siihen kun vielä lisäsi eron tylsästä miehestä niin 35v:nä olin ehdottomasti hehkeimmilläni, ilo ja nauru oli palannut elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyypillinen naisen mielipide, että nainen on parhaimmillaan kolmenkympin nurkilla kun on sinut itsensä kanssa ja löytänyt oman tyylin. Mutta valitettavasti miesten mielestä ne parikymppiset ovat aina hotimpia, ugh miten junttia :(

Vierailija
4/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei ole vielä 20v kehittynyt naiseksi kokonaan. Mutta tuossa iässä sitä alkaa olla jo nainen. Jolloin kaikki muodot ovat tulleet esille. Nainen kypsyy koko iän. Rypytkin on kypsymistä.

Vierailija
5/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina ihminen kokee olevansa paremman näköinen nyt, kuin jossain 10v sitten otetuissa kuvissa joissa muoti on myös ajan hengen mukaista. Jos olisit kymmenen vuotta sitten nähnyt nykyisen kuvasi, olisit todennäköisesti sanonut olevasi kauniimpi nyt parikymppisenä kui n 2014 kolmekymppisenä.

Vierailija
6/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, puhuin kyllä alastonkuvista ja siitä miltä näyttää alasti. Kyllä joku yo-kuva minusta nätti on, melkeinpä sanoisin että näytän entisajan suomifilmien tähdeltä (lihavammalta kylläkin mutten silti kovin pahalta, eikä mulla toisaalta sellaisiin vaatteisiin tai kampaukseenkaan ole pitkään aikaan ollut varaa). Mutta eipä vaan lainkaan tuntunut siltä silloin.

Mietin myös että rinnat on parantuneet, ei ne mitkään terhakat ole monen vuoden imetysten jälkeen jos eivät luonnostaankaan, mutta nännit on selvemmät ja muoto parempi. Mutta suurin tekijä kai se on se pääkopan kypsyminen. Nyt tuntuu että olen ihan hyvä catch miehelleni taikka olisin monelle muullekin. Kaksikymppisenä itseluottamus oli hyvin paljon heikompi ja olin aivan lukossa monella tapaa, vaikka ei älyssä mitään vikaa silloinkaan ollut. Hyvään suuntaan mennään.

t. ap

Vierailija
7/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut itsessäni ja monissa muissa. Moni 35-45-v huokuu sellaista ihanaa itsevarmaa, seksikästä naisellisuutta, joka nuoremmilta puuttuu. Jostan syystä tämän olen huomannut selkeimmin lapsen saaneilla (joilla ei enää ole ihan pienet lapset) ja vielä selkeimmin poikien äideillä! Itselläni on tyttölapsi, ja aika pieni vielä...

Vierailija
8/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:30"]

Todella tyypillinen naisen mielipide, että nainen on parhaimmillaan kolmenkympin nurkilla kun on sinut itsensä kanssa ja löytänyt oman tyylin. Mutta valitettavasti miesten mielestä ne parikymppiset ovat aina hotimpia, ugh miten junttia :(

[/quote]

Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Toki on olemassa miehiä, joiden mielestä parikymppiset ovat hotteja, mutta tosi paljon on miehiä, jotka näkevät hyvännäköisen naisen, oli tämän ikä sitten mikä tahansa. Minulle ainakin moni mies on kehunut ulkonäköäni ja sanonut ihan suoraan, että vain kaunistun mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
9/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan myös vasta ihan viime aikoina huomannut muissa ihmisissä sitä samaa, että joistakin iästä riippumatta tulee sellainen tietty itsevarma ja lämmin fiilis. Miehistä tai naisista, eikä riipu iästä tai ulkonäöstä. Ne on varmaan sellaisia joilla on seksielämä jotenkin kunnossa. Ja voi olla tosi upean näköisiä ja aivan mukavia ihmisiä, joista taas tulee kylmä vaikutelma, ehkä niillä on toisenlainen tilanne. Ehkä olen sen jotenkin aistinut ennenkin mutta en tiennyt mistä se johtuu. Enkä tarkoita mitään "orgiat pystyyn naapurien kesken" tyyppistä silmien kiilumista :D.

t ap

Vierailija
10/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin omasta mielestä kauneimmilani kolmekymppisenä.
Olin pikkusen pullukka,.ihanat pitkät hiukset ja elämänilo ja onnellisuus oli läsnä.
Nyt nelikymppisenä plääh, kaikki on ihan lässähtänyttä ja roikkuvaa. Odotan enemmän viisikymppisestä kukkeudesta.

Vierailija
11/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäki alkaa?

Vierailija
12/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala alamäki. Kuulen edelleenkin nuoremmilta olevani kaunis. Ikää on yli 50. Me naiset todellakin olemme kuin hyvä viini...

Vierailija
13/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän ON puumat kuuminta hottia. Ei välttämättä enää 20 vuoden päästä..,

Vierailija
14/14 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän ON puumat kuuminta hottia. Ei välttämättä enää 20 vuoden päästä..,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme