Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyynnissäkin työajat 8-16 tai 9-17

Vierailija
08.11.2014 |

Miten minä yh-äiti voin mennä töihin edes puhelinmyyntifirmaan? Opiskelen etälukiossa ja tähän rinnalle ajattelin jotain pientä työtä hankkia. Noin pitkät työajat ovat vain aika hirveitä tähän elämäntilanteeseen nähden. Ei siksi ettenkö itse jaksaisi, mutta lapselle se on liikaa, ja nuo joissa loppuu työaika klo 17 ovat siinäkin mielessä mahdottomia kun päiväkoti menee kiinni jo klo 17.

Lisäksi bussimatkat täältä noihin paikkoihin kestää n.40 min, eli jos työaikani olisi 8-16, lapsi joutuisi olemaan tarhassa klo 7-16.45 ainakin. Kerran olen kokeillut ja lapsi oli todella uupunut ja itkuinen aina iltaisin.
Tietääkö kukaan onko mahdollista tehdä tavallaan osa-aikaisena päivisin, siis kuuden tunnin päiviä? Antakaa firmojen nimiä joissa tämä mahdollista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy osa-aikaista työtä, 6 h/pv

Vierailija
2/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soisi kellekään sellaista kohtaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin onnistuu. Haluaisivat että myyjät olisivat töissä 8-21 ilman palkkaa

Vierailija
4/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirmoja on suomessa satoja. Suurin osa on melko paskoja. Mutta mukana on myös oikeita yrityksiä, joissa aikuiset ihmiset elättää perheensä sillä työllä. Täytyy vaan löytää ne firmat. Ja toki täytyy jaksaa tehdä sitä työtä.

Osa firmoista antaa tehdä kokopäivätyönä kotoa etätöinä. Koska kauppojen määrä ratkaisee, ei ole väliä oletko kotona vai toimistolla. Useilla näistä firmoista 100% työntekijöistä tekee kotoa, kuten minä.

Koita etsiä yritys joka myy jotain validia tuotetta, ei ilmaisia alushousuja tai d-vitamiineja. Yritysmyynti on hyvä vaihtoehto. Kannattaa muistaa, että työ sinänsä ei ole raskasta, mutta raskainta on tiedostaa olevansa joku vitun puhelinmyyjä joita kaikki halveksuu.

Vierailija
5/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:30"]Puhelinmyyntifirmoja on suomessa satoja. Suurin osa on melko paskoja. Mutta mukana on myös oikeita yrityksiä, joissa aikuiset ihmiset elättää perheensä sillä työllä. Täytyy vaan löytää ne firmat. Ja toki täytyy jaksaa tehdä sitä työtä.

Osa firmoista antaa tehdä kokopäivätyönä kotoa etätöinä. Koska kauppojen määrä ratkaisee, ei ole väliä oletko kotona vai toimistolla. Useilla näistä firmoista 100% työntekijöistä tekee kotoa, kuten minä.

Koita etsiä yritys joka myy jotain validia tuotetta, ei ilmaisia alushousuja tai d-vitamiineja. Yritysmyynti on hyvä vaihtoehto. Kannattaa muistaa, että työ sinänsä ei ole raskasta, mutta raskainta on tiedostaa olevansa joku vitun puhelinmyyjä joita kaikki halveksuu.
[/quote]

Ok. Kiitos vinkistä. Olen muutama vuosi sitten tehnyt enemmänkin puhelinmyyntiä kotikaupungissani. Silloin myin liittymiä ja vitamiineja(!) kuluttajille ja sain paljon kauppaa. Yritin myöhemmin yritysmyyntiä, mutta en osannut :o Onhan se erilaista kuin kuluttajille myyminen ja kun oli tottunut paukuttamiseen ja helppoon hommaan, niin yrittäjille soittaminen olikin vaikeampaa. Ja vaati vähän rauhallisempaa otetta. En tiedä osaanko

Vierailija
6/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli siis ap :)

Vierailija
7/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tehdä 4 tunnin päiviä puhelinmyynnissä. Olin Enialla. Palkkakin oli hyvä (tuntipalkka + myyntibonukset).

Vierailija
8/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:40"]Minä sain tehdä 4 tunnin päiviä puhelinmyynnissä. Olin Enialla. Palkkakin oli hyvä (tuntipalkka + myyntibonukset).
[/quote]

Olitko aamussa vai illassa?

Vierailija
9/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oli siis aloittaja. Kysyn siksi kun monesti iltavuoroissa saa tehdä lyhyempää päivää, mutta sekään ei minun kohdallani ole mahdollista

Vierailija
10/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:40"]Minä sain tehdä 4 tunnin päiviä puhelinmyynnissä. Olin Enialla. Palkkakin oli hyvä (tuntipalkka + myyntibonukset).
[/quote]

Olitko aamussa vai illassa?
[/quote]

Aamu

Vierailija
11/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Laitanpa hakemusta tuonne ja kysyn sitten onnistuuko, jos pääsen haastatteluun. :) onneksi täällä on tuo Enia Oy

Vierailija
12/12 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:30"]Puhelinmyyntifirmoja on suomessa satoja. Suurin osa on melko paskoja. Mutta mukana on myös oikeita yrityksiä, joissa aikuiset ihmiset elättää perheensä sillä työllä. Täytyy vaan löytää ne firmat. Ja toki täytyy jaksaa tehdä sitä työtä.

[/quote]

Ok. Kiitos vinkistä. Olen muutama vuosi sitten tehnyt enemmänkin puhelinmyyntiä kotikaupungissani. Silloin myin liittymiä ja vitamiineja(!) kuluttajille ja sain paljon kauppaa. Yritin myöhemmin yritysmyyntiä, mutta en osannut :o Onhan se erilaista kuin kuluttajille myyminen ja kun oli tottunut paukuttamiseen ja helppoon hommaan, niin yrittäjille soittaminen olikin vaikeampaa. Ja vaati vähän rauhallisempaa otetta. En tiedä osaanko
[/quote]

Jos sinulla on kokemusta puhelinmyynnistä, niin sittehän ei ole hätää.

Suosittelin yritysmyyntiä, koska sitä on helpompi tehdä päivävuorossa. Henkilöasiakkailta kuulee niin paljon sitä "mä oon töissä nyt".

Puhelinliittymien tarjoaminenhan on nykyään laitonta, eli kaikki liittymämyynti on nettiliittymiä ja tv-palveluita yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän