Onko ihan ok, että välillä on surkea ruokavalio -kausia?
Luulen, että viimeaikainen surkea menyyni on johtunut lähinnä siitä, että eron jälkeen, kun kukaan ei ole ollut arvostelemassa syömisiäni niin olen antanut palaa kunnolla, ihan vain koska voin.
Kommentit (10)
Mulla oli vähän huonomman ruuan kausi ja vaaka näyttää +5kg, hupsista saatana.. Vaivalla pudotettuja kiloja, kiva pudottaa ne uudestaan ihan oman tyhmyyden takia. Jenkkakahvatkin tuli takaisin jne.
Kellään av mammalla ei koskaan ole huonoja ruokakausia!
Hupsista saatana :D Ihanasti sanottu. Ja itselläni tällä hetkellä saatana hups, ihan päin helvettiä -kausi. En tiedä, kuinka tästä taas noustaan. Voi vittu.
Mulla on ikuinen huono ruokavalio -kausi.
mä vedin just aamupalaks kismetin, rodeolightin ja kahvia työmatkalla. ei vaan kerkee syödä mitään. joo joo pitäs kyllä mut uni menee ruoan edelle.
Kuinka usein ja kuinka pitkään on "välillä"? Jos tämän ilmaisun käyttö on vain sen kiertelyä, että roskaruokaa suosiva henkilö on päättänyt parantaa tapojaan "joku päivä", niin ei hyvä. Jos taas esim. lomamatkan aikana viikon ajan mättää surutta kaikkea hyvää ja kyseenalaista, niin sehän ei terveyttä hetkauta.
Mulla! Onneksi yleensä huono olo ja turvotus rupeaa ärsyttämään aika äkkiä, joten nuo kaudet ei kerkeä kestämään pitkään. Tämmöinen siis jos syön monena päivänä raskasta, suolaista tai rasvaista ruokaa, paljon viljatuotteita, herkkuja yms.
Muutaman viikon tai kuukaudenkin jos elää pellossa, niin sillä ei ole elämänmittakaavassa mitään merkitystä. Joskus on henkiselle terveydellä parempi vähän aikaa relata ja sitten kun voimat antaa myöten, pikku hiljaa alkaa taas tehdä järkevämpiä valintoja. Puhun nyt ruuasta, viinan kanssa läträystä en suosittele, sillä se vasta mielen matalaksi vetääkin.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 13:17"]Kuinka usein ja kuinka pitkään on "välillä"? Jos tämän ilmaisun käyttö on vain sen kiertelyä, että roskaruokaa suosiva henkilö on päättänyt parantaa tapojaan "joku päivä", niin ei hyvä. Jos taas esim. lomamatkan aikana viikon ajan mättää surutta kaikkea hyvää ja kyseenalaista, niin sehän ei terveyttä hetkauta.
[/quote]
Mulla noin pari kertaa vuoteen töissä "vittupääjakso" jolloin elän kahvilla, tupakalla ja omenoilla/sillä mitä kokoussalissa on tarjolla. Tulee tehtyä 16-17h vuorokaudessa töitä joten kotona en kokkaa vaan nukun. eli yhteensä n.2-3vko vuodessa. Normaalisti en tupakoi kuin satunnaisesti, nuo jaksot vaan nostaa veetutus käyrää sen verran korkealle et tupakkaa menee.
Minulla on kausia, jolloin stressin takia mahani ei siedä kasviksia ja voin syödä ainoastaan valkoisia viljoja. Ahmin myös kausittain. Viime kuussa otettiin verikokeet, ja kaikki arvot olivat erinomaiset. :)