Kyselkää kauniilta nuorelta naiselta
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:30"]Hehkutus ei kyllä ollut mun tarkoitus, pohjustin vaan mun kysymyksiä? ;) ei mitään mietin vain millaisia kysymyksiä oletit saavasi? :D
[/quote]
En olettanut mitään, mielenkiinnosta, miten tulee paskaa niskaan :D
pidätkö seksistä,onko sulla tiukka,löysä,viiva,kunnon häppärit?
voisitko seurustella vanhemman n:40v kanssa,oletko harrastanut kimppakivaa,sekasaunoja.
mitä mieltä olet anaalista?
voisitko olla naisen kanssa?
missä kaupungissa asut?
nopeasti ei tule muuta kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:37"]pidätkö seksistä,onko sulla tiukka,löysä,viiva,kunnon häppärit?
Pidän. Sopiva.
voisitko seurustella vanhemman n:40v kanssa,oletko harrastanut kimppakivaa,sekasaunoja.
Hmm, voisin varmaan, mutta kyllä siinä neljässäkymmenessä raja menee. En ole harrastanut kimppakivaa, sekasaunoja kyllä.
mitä mieltä olet anaalista?
Meillä kaikilla on anaali, aika elintärkeä. :)
voisitko olla naisen kanssa?
En sulje sitä pois, ettenkö voisi, mutta en ole ikinä ollut.
missä kaupungissa asut?
Mahtavassa.
nopeasti ei tule muuta kysyttävää?
[/quote]
aika köyhää,vastailet ympäripyöreitä.
kaveri käski kysyä, onko kundisi nysväkikkeli?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:48"]aika köyhää,vastailet ympäripyöreitä.
kaveri käski kysyä, onko kundisi nysväkikkeli?
[/quote]
Nysväkikkeli? Mitäs vittua nyt taas. :D ei ole!
Plääh kuulostat seinäruusulta. Jokatoinen vastaantuleva on ihan nätti blondi, olet massaa.
Ymmärtäisin jos olisit pitkä, tumma kaunotar. Mutta oletkin lyhyt vaaleahiuksinen kääpiö.
Mitä teet opiskeletko vai oletko töissä? Poltatko? Pidätkö seksistä? Onko poikaystäväsi hyvännäkönen mitä hän tekee? Paino ja pituus?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:54"]Mitä teet opiskeletko vai oletko töissä? Poltatko? Pidätkö seksistä? Onko poikaystäväsi hyvännäkönen mitä hän tekee? Paino ja pituus?
[/quote]
Opiskelen, ihan hyvännäköinen tummahiuksinen mies ja on töissä, 159cm/47kg.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:54"]Mitä teet opiskeletko vai oletko töissä? Poltatko? Pidätkö seksistä? Onko poikaystäväsi hyvännäkönen mitä hän tekee? Paino ja pituus?
[/quote]
Opiskelen, ihan hyvännäköinen tummahiuksinen mies ja on töissä, 159cm/47kg.
[/quote]
Jajaja pidän seksistä ja en polta. :)
Mitä opiskelet ja minkä pituinen miehesi on
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:53"]Plääh kuulostat seinäruusulta. Jokatoinen vastaantuleva on ihan nätti blondi, olet massaa.
Ymmärtäisin jos olisit pitkä, tumma kaunotar. Mutta oletkin lyhyt vaaleahiuksinen kääpiö.
[/quote]
Tykkään olla sellainen, toivottavasti sinäkin olet tyytyväinen ulkonäköösi. :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:58"]Mitä opiskelet ja minkä pituinen miehesi on
[/quote]
Tarjoilijaksi, n. 185cm, eli aikamoinen pituusero meillä :D
Mikä on tulevaisuuden näkymäsi onko tarjoila haave ammattisi
lähtisitkö oikean miehen matkaseuraksi etelään,saisit valita matkakohteen ja maksaisin kaiken reissussa? oletko kielitaitoinen?
jos puhut totta olisit kyllä mun makuun sopiva.
eikö mies tarjoilijat ole vähän hintahtavia?
tv.mies 39v
Oot pätkä eli et oo kaunotar vaan söpö. Paksut hiukset on afron näköiset suihkun jälkeen, kunnon leijonan harja.
Tiesitkö että paksut huulet näyttää afrikkalaisilta huulilta :D. Sitä paitsi suurinosa miehistä tykkää bruneteista.
Ja miksi tiedän tämän, omaan 2 ensimmäistä ominaisuutta, ne eivät määritä sinua kauniiksi...olet hyvällä lykyllä söpö.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:14"]lähtisitkö oikean miehen matkaseuraksi etelään,saisit valita matkakohteen ja maksaisin kaiken reissussa? oletko kielitaitoinen?
Osaan englantia ja ruotsia suht hyvin. Olen varattu, joten en lähtisi, mutta jos olisin sinkku niin mikäettei.
jos puhut totta olisit kyllä mun makuun sopiva.
eikö mies tarjoilijat ole vähän hintahtavia?
Minä opiskelen tarjoilijaksi, ei mieheni.
tv.mies 39v
[/quote]
buhahaaaaa!!! paska puhetta,blondit pesee brunetet 6-0.
siinä teille kaikkien aikojen kaunein nainen.
Hehkutus ei kyllä ollut mun tarkoitus, pohjustin vaan mun kysymyksiä? ;) ei mitään mietin vain millaisia kysymyksiä oletit saavasi? :D