Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin sitten mieheen johon ei pitänyt ihastua

Vierailija
08.11.2014 |

Olen tapaillut pari kuukautta miestä jonka kanssa on kivaa, seksi on upeaa ja taisinpa ihastua ellen jopa rakastua :( Homman nimi on vaan se, että mies ei halua vakavampaa. Voisiko joku palstalainen auttaa mua keräämään itsekunnioituksen rippeeni ja antaa neuvoja miten lähteä tästä suhteesta arvokkaasti. Olen koettanut pari kertaa olla vastaamatta miehen puheluihin, eikä se onnistu.

Ja tiedän, fuckbuddeihin ei pidä rakastua. Mutta eipä tällä kertaa tunteita voinut määrätä :( Mulla on tosi paha olo, etenkin kun tiedän ettei mies tunne samoin minua kohtaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nussitte ympäriinsä. Hankkisit sinäkin kunnollisen kumppanin.

Vierailija
2/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotat sille tekstiviestin johon pistät näin "Oon tässä tullut siihen tulokseen, että meidän pitää lopettaa tää touhuilu, koska etsin oikeaa parisuhdetta ja se on hankalaa kun on tällästä säätöä mutkistamassa kuvioita."

Kyl se siitä sit jatkuu se keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä oon ollut.

"Olen koettanut pari kertaa olla vastaamatta miehen puheluihin, eikä se onnistu." Ei me voida auttaa, jos et pysty itse lopettaa yhteydenpitoa. Se on ainoa tie.

Mieti, mitä menetät sinä aikana, kun roikut ihmisessä, joka ei sua halua? Jossain on joku huipputyyppi, joka haluaa just sut, ei mitään enempää eikä vähempää, mutta takertumalla tyyppiin, joka ei sua halua, ettet tuon sua etsivän huipputyypin elämän aika vaikeaksi... Mieti, mitä haluat ja toimi sen mukaan.

Vierailija
4/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:55"]

takertumalla tyyppiin, joka ei sua halua, ettet tuon sua etsivän

[/quote]

ettet=teet :D Fresita on liian hyvää... ;P

Vierailija
5/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:53"]

Kirjotat sille tekstiviestin johon pistät näin "Oon tässä tullut siihen tulokseen, että meidän pitää lopettaa tää touhuilu, koska etsin oikeaa parisuhdetta ja se on hankalaa kun on tällästä säätöä mutkistamassa kuvioita."

Kyl se siitä sit jatkuu se keskustelu.

[/quote]

Täytyy kokeilla. Kiitos neuvosta. Ap

Vierailija
6/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:55"]

Samassa veneessä oon ollut.

"Olen koettanut pari kertaa olla vastaamatta miehen puheluihin, eikä se onnistu." Ei me voida auttaa, jos et pysty itse lopettaa yhteydenpitoa. Se on ainoa tie.

Mieti, mitä menetät sinä aikana, kun roikut ihmisessä, joka ei sua halua? Jossain on joku huipputyyppi, joka haluaa just sut, ei mitään enempää eikä vähempää, mutta takertumalla tyyppiin, joka ei sua halua, ettet tuon sua etsivän huipputyypin elämän aika vaikeaksi... Mieti, mitä haluat ja toimi sen mukaan.

[/quote]

Siis mä olen blokannut sen pois puheluista mutta tekstiviestejä ei voi estää. Se laitteli mulle niin paljon viestejä etten voinut olla vastaamatta. Pahinta on että mies tietää mun tunteista :( Olen tosissani yrittänyt olla vastaamatta mutta kun viisi päivää tulee tekstiviestiä niin pää menee sekaisin. Voisin kyllä kylmän viileästi vain lähteä mutta mies ei anna. Mun täytys vaan karaistua ja olla vastaamatta niihin viesteihin. Oot ihan oikeassa, ei tässä kukaan voi auttaa ellen itte tee asialle jotain.

Toivoisin että jossain joku huipputyyppi odottaisi mua :D Kiitos rohkaisusta.