Mies sanoi pysyvänsä mun rinnalla, vaikka en saisi lapsia.
Oli kiva kuulla. Kroppa ollut viimeiset pari kuukautta aivan sekaisin ja aloin kehitellä kaikkia pahoja mielikuvia. Melkein jatkuvaa tiputtelua. Syön zoelya ja ensimmäiset kaks vuotta ilman mitään sivuoireita. Nyt alkanut tiputtelu.
Kommentit (19)
Ihana mies! Onnea kun oot tollasen saanu! Voitteko yrittää adoptiota?
Kauniisti sanottu ja varmasti hän myös tarkoittaa sitä. Toivotaan, että ongelmia ei koskaan tulekaan, jos tahdotte lapsia.
.
Myötä- ja vastamäessä :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:42"]Ihana mies! Onnea kun oot tollasen saanu! Voitteko yrittää adoptiota?
[/quote]
no ei me olla sellasia mietitty, kun lastenhankinta ei oo vielä moneen vuoteen ajankohtaista.
Mun mies on myös sanonut, että pysyy kanssani jos meille ei tule lapsia. Kuten myös minä hänen kanssaan.
Valehtelee. Miehellä ei ole edes munaa puhua totta. Taatusti panee jotakin salahoitoa.
Jätä se!!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:17"]Valehtelee. Miehellä ei ole edes munaa puhua totta. Taatusti panee jotakin salahoitoa.
Jätä se!!
[/quote]
Hohhoh.
Vaikka minäkin toivon todella saavani lapsia ja lapsi olisi todella tervetullut niin en jättäisi vaimoani vaikka hän ei saisi lapsia. Rakastan häntä niin paljon. Sen tiedän että jos lapsettomuus johtuisi minusta niin vaimoni jättäisi 90% varmuudella. Hänellä äitiys olisi tärkeämpi kuin luotettava, rakastava ja loppuelämän kestävä liitto.
Yrittäminen meillä alkaa ensi kuussa.
Nuorimies25
Pysyykö myös silloin jos/kun tulee lapsi(a)?
Me päätettiin aikoinaan, että me ollaan yhdessä toistemme takia rakkaudesta, ei lasten takia. Itse asiassa lapsia ei ollut kummankaan mitenkään pakko saada. Mentiin naimisiin eikä pidetty kiirettä, nautittiin lapsettomasta elämästä kahdestaan. Nyt päälle kolmekymppisinä yksi lapsi tullut. Lisää saa tulla, jos tulee. Hyvä vaan ettei tehty aiemmin tai ikinä hampaat irvessä. Kahdestaankin voi elää täyttä elämää, mutta onhan tuo lapsi kiva lisä.
Tämä on vähän tabu, mutta yllättävän moni mies toivoo että nainen ei voisi saada lapsia.. Harvemmin miehet niitä haluavat itsekään, tehdään naisen mieliksi. Miettikää nyt itse, olet hyvässä virassa oleva hyvin ansaitseva mies, hieno koti ja sporttinen auto. Työmatkoja, harrastuksia yms. ja sitten tulee lapsi. Auto vaihtuu farmariin, loft-asunto paritalon puolikkaaseen tai ylihintaiseen omakotitaloon, ja työmatkoja täytyy vähentää eli tienestit putoaa. Ja en yleistä, varmasti moni mies haluaa lapsia, mutta tabu on se että aika moni mies EI halua. Joten luota ap että miehesi tosiaan pysyy rinnallasi, voi olla että hän on salaa onnellinen.
Sun miehes on steriili eikä voi saada lapsia. Kivasti vierittää lapsettomuuden syyn sun niskoille. ;)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:55"]Pysyykö myös silloin jos/kun tulee lapsi(a)?
[/quote]
eiköhä tuo pysy.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:04"]Sun miehes on steriili eikä voi saada lapsia. Kivasti vierittää lapsettomuuden syyn sun niskoille. ;)
[/quote]
no ei tuo steriili oo. Ja ei me lapsia olla vielä yritetty. Panikoin vaan kun kroppa on sekaisin.
Kyllä se varmasti haastellisempaa on pysytellä rinnalla sitten jos niitä lapsia tulee. Lapsettomat eivät yleensä tajua miten helpolla pääsevät.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:16"]Kyllä se varmasti haastellisempaa on pysytellä rinnalla sitten jos niitä lapsia tulee. Lapsettomat eivät yleensä tajua miten helpolla pääsevät.
[/quote]
no kuten sanoin. Lapset eivät ole suunnitelmissa vielä moneen vuoteen. Ollaan vielä niin nuoria. Mies 24-vuotias ja minä 23.
Onnekkaita olette, jos miehenne tosiaan pysyvät sanojensa tahansa. Mulla ollut hirveä katkeruuden paikka, kun (ex-)mieheni tietämättään (kue:huolimattomuuttaan) seurustelumme alkuaikoina tartutti muhun klamydian (puhuttiin tautiasiat läpi, hän sanoi ettei hällä ole, mä sanoin ettei mulla ole -> myöhemmin selvisi, että mies OLETTI niin koska ei ollut mitään oireita, minä sanoin niin, koska olin käynyt testeissä). Tulin muutamien kuukausien päästä tosi sairaaksi, korkea kuume (41 joka aikuisella on vakava) ja helvetilliset mahakivut (jotka jäi muuten kroonisiksi). Klamydia sitten löytyi, antibiootit sain mutta ehti tehdä tuhonsa - munanjohtimiin tuli pahoja tukoksia vakavan tulehduksen seurauksena ja niinhän siinä kävi, ettei lasta alkanut kuulua kun sitä alettiin yrittää. Tästä lääkäri jo etukäteen mua varoittikin.
Mulle asia oli/on tosi raskas, koska olen aina ajatellut haluavani lapsia. Mies rauhoitteli ettei mitään, kivaa meillä on kahdestaankin. Vissiin sitten ei tarpeeksi kivaa ollut kuitenkaan, koskapa hänen "toinen tyttöystävänsä" otti yllättäen muhun yhteyttä - ollessaan jo viidennellä kuulla raskaana. Täyttä kaksoiselämää siis oli viettänyt, ja tälle naiselle sanonut ettei rakasta mua enää, ei vaan henno jättää kun pelkää että muserrun. How cute. Muserruinkin, tosin en ensisijaisesti sen petturin menettämisestä vaan koko tilanteesta ja valheessa elämisestä. Eksä nykyään onnellinen kahden lapsen isä, minä katkera lapseton. Olen suhteessa ihanan miehen kanssa joka -taas kerran- sanoo ettei ne lapset ole pääasia vaan rakastaa minua. Varauksettomasti en enää usko. Vielä ei ole taloudellista mahdollisuutta ollut lapsettomuushoitoihin, toivottavasti joskus on.
Kiitos ja anteeksi kun sain avautua, vaikka tais olla aika OT.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:23"]
Onnekkaita olette, jos miehenne tosiaan pysyvät sanojensa tahansa. Mulla ollut hirveä katkeruuden paikka, kun (ex-)mieheni tietämättään (kue:huolimattomuuttaan) seurustelumme alkuaikoina tartutti muhun klamydian (puhuttiin tautiasiat läpi, hän sanoi ettei hällä ole, mä sanoin ettei mulla ole -> myöhemmin selvisi, että mies OLETTI niin koska ei ollut mitään oireita, minä sanoin niin, koska olin käynyt testeissä). Tulin muutamien kuukausien päästä tosi sairaaksi, korkea kuume (41 joka aikuisella on vakava) ja helvetilliset mahakivut (jotka jäi muuten kroonisiksi). Klamydia sitten löytyi, antibiootit sain mutta ehti tehdä tuhonsa - munanjohtimiin tuli pahoja tukoksia vakavan tulehduksen seurauksena ja niinhän siinä kävi, ettei lasta alkanut kuulua kun sitä alettiin yrittää. Tästä lääkäri jo etukäteen mua varoittikin.
Mulle asia oli/on tosi raskas, koska olen aina ajatellut haluavani lapsia. Mies rauhoitteli ettei mitään, kivaa meillä on kahdestaankin. Vissiin sitten ei tarpeeksi kivaa ollut kuitenkaan, koskapa hänen "toinen tyttöystävänsä" otti yllättäen muhun yhteyttä - ollessaan jo viidennellä kuulla raskaana. Täyttä kaksoiselämää siis oli viettänyt, ja tälle naiselle sanonut ettei rakasta mua enää, ei vaan henno jättää kun pelkää että muserrun. How cute. Muserruinkin, tosin en ensisijaisesti sen petturin menettämisestä vaan koko tilanteesta ja valheessa elämisestä. Eksä nykyään onnellinen kahden lapsen isä, minä katkera lapseton. Olen suhteessa ihanan miehen kanssa joka -taas kerran- sanoo ettei ne lapset ole pääasia vaan rakastaa minua. Varauksettomasti en enää usko. Vielä ei ole taloudellista mahdollisuutta ollut lapsettomuushoitoihin, toivottavasti joskus on.
Kiitos ja anteeksi kun sain avautua, vaikka tais olla aika OT.
[/quote]
tahansa = takana
kue= lue
fucking autocorrect
<3