Hain ruoka-apua ja järkytyin
2 kg vehnäjauhoja
2 kg sämpyläjauhoja
1 kg kaurahiutaleita
2 pss perunasosejauhetta
2 prk nötköttiä
Mitä ihmettä noilla teen? Inhoan leipomista eikä mulla ole siihen aikaakaan, kun olen töissäkäyvä yh. Eikö ruoka-apua voisi koostaa yhtään järkevämmin?
Kommentit (747)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä törmäsin ihmiseen joka käy kaikenlaisissa ruokajaoissa ja sit myy eteenpäin facen ostomyynti ryhmissä niitä mitä pystyy myymään :0 jäi kyllä aika vihainen fiilis kun käytetään noin hyväksi noita ruoanjakoja. Tuntuu kans et nykyään mikään ei kelpaa vaan pitäisi olla just herkkuja, hyvää lihaa ym noissa ruoanjaoissa. Valitettavasti vaan monessa ruoanjaossa on pääsääntöisesti leipää, ja juurikin noita jauhoja, nötköttejä ym ja se on totuttelu kysymys, mutta itse oon ainakin ollut todella kiitollinen noista ruoka-avun kasseista mitä joskus oon hakenut jos on heikompi tilanne ollut. Jos on ollut kausi että on ollut todella vähän ruokaa ja ollut nälissäsi, niin juma oikeasti kun tuo nötkötti on hyvää. On tullut tehtyä keittoja, laatikoita ym ja paistanut sitä vaan pannulla.
Luulisi olevan aika hankala myydä
Niinpä. Tossa pari näyttökuvaa mitä otin.
Ei nää ole EU-ruokajaosta. Siellä ei jaeta Valiota eikä Kulta-Katriinaa, ja niissä jauhopusseissa ym. tuotteissa on ihan omat kääreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää toimintaa. Laitoin nuorimman poikani viime viikolla ruokajonoon. Laadimme hänelle toivomuslistan mukaan, jotta ensi kerralla olisi hyvää evästä tarjolla. Poika tuli itkien kotiin, olivat vaan nauraneet listalle. Kyllä köyhiä kyykytetään tässä maassa!!
🏻 Sairas trolli.
Sitä kutsutaan sarkasmiksi. Ei trolli.
Nötkötti voi olla jotain rasvaa, jossa on pari pientä lihapalaa joukossa ja kastike. Huh.
Hain ruoka-avuksi voi hypätä vaikka Karibian lomaristeilyllä mereen...
Eikö saanut naudan sisäfileetä ? 😶Olen niiiiiin järkyttynyt@
Aloitus on vanha ! Lukekaa ennenkuin kommentoitte milloin on kirjoitettu.nykyään ei saa tuon vertaakaan
Kiittämättömyys on maailman palkka. Syö sitten vaan ylähuultasi.