Voiko kuukautiset saada loppumaan nopeammin?
Siis vuotamaan nopeammin tyhjiin? Olisi miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa huomisesta lauantaihin asti, mutta mulla on 4.-6. kuukautispäivät jolloin vuoto vielä päällä yleensä.
Ekat 2-3 päivää tosi runsaat, sitten vaimenee mutta on se vielä kunnon vuotoa enkä pidä menkkas3ksistä.
Kommentit (23)
Orgasmit supistaa ja tyhjentää kohtua. Eipä auta kuin syväp3netraatio.
Mä oon joskus kuullut tällaista pohdintaa, että kuukupin aiheuttama alipaine lyhentäisi menkkoja. En tiedä, pitääkö paikkansa. Mulle tätä joku ehdotti, kun kerroin omista kuukautisistani, mulla ne on siis kahtena ensimmäisenä tosi runsaat (siis niin, että mulla voi tulla ohivuoto alle kahdessa tunnissa), mutta sitten vuodon määrä vähenee tosi äkkiä ja kuukautiset ovat yleensä ohi neljässä päivässä. Mutta siis en tiedä, onko asia näin.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmit supistaa ja tyhjentää kohtua. Eipä auta kuin syväp3netraatio.
Ja sulle tiedoksi, että naisen nautinnon kannalta parhaat paikat eivät ole SYVÄLLÄ emättimessä, vaan lähempänä suuaukkoa.
Harrastatte muuta hellyyttä sitten. Haleja ja kädestä kiinni pitämistä, hartioiden hieromista.
Mun mielestä mulla on vähentynyt, kun käyttää "ylisuurta" tamponia loppupäivinäkin eli niin isoa kuin löytyy. Mä käytän niitä Ob:n super plus-tamponeja vihreässä rasiassa.
En tiie onko siinä sit mitään todenmukaista perää. Mut mulla on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatte muuta hellyyttä sitten. Haleja ja kädestä kiinni pitämistä, hartioiden hieromista.
Tai sitten k2kkoseen.
Sain joskus gyneltä pillereitä matkaa varten. Toimivat kuin korkki. - Muutaman kerran käytettyäni vähensivät pysyvästi turhan runsaan vuodon määrää.
Yhdistelmäehkäisypillerit 3 liuskaa peräkkäin syötynä. Oikeasti niitä taukoja ei välttämättä tarvitse pitää juuri ollenkaan.
Burana kuulemma lyhentää, mutta en ehkä lähtisi kokeilemaan ainakaan suurilla annoksilla.
En tiedä noin nopealla aikataululla, mutta painon tiputtaminen ja rasvaprosentin alentaminen ainakin pitkällä tähtäimellä vaikuttaa. Olen huomannut että silloin, kun olen päästänyt itseni lihoamanaan myös kuukautiset tulevat runsaampina ja kestävät kauemmin. Päinvastaisessa tilanteessa kestävät sen 2-3 päivää ja vuoto hyvin niukkaa, pärjään pikkuhousunsuojilla.
Voi olla, että on kuvitelmaa mutta omalla kohdalla liikunnan avulla vuodan nopeammin tyhjiin. Kyykyt, nostot ja heilautukset jne kahvakuulalla tuntuvat tehoavan. Vaatii tietysti että jaksaa, aina ei ole voimia itselläkään ja sitten ei auta kuin vuotaa luonnollista tahtiaan.
Burana vähentää päiväksi, muttei lyhennä vuotoaikaa. Oma kokemus.
Ei.
En huomannut minkään oikeasti vaikuttavan. Ei burana, ei liikunta ei tahdonvoima. Ne elää ihan omaa elämäänsä toiveista riippumatta.
Hormonikierukka, ei kuukautisia 15 v ollenkaan, ihanaa.
Burana vähentää vuotoa. Mutta ei ihan päivässä. Joskus joudun kuurina vetämään Buranaa useita päiviä ja jos on kuukautiset ehtinyt alkaa, ne loppuu sitten parissa päivässä. Tämä ei toki mikään joka kertainen ratkaisu ole. Siis että sen takia vetäisi Buranaa naamaan joka kuukausi. Alipainolla ei ole ollut minulla mitään vaikutusta, silloinkin kestää viikon. Nyt bmi jotain alle 19 ja kierukan kanssakin tulee joka kuukausi. Ja kestää jopa sen viikon. Ja jos on vielä vuotoa, kun olisi seksiä, pidän tamponia ennen sitä. Se imee aika hyvin kaiken pois siksi aikaa, kun seksiä harrastaa. Jos ei siis kova vuoto ole.
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä, eli tätä tarkoitusta varten ei tarvitse olla huolissaan.
Jostain luin joskus sellaisen poppakonstin kuin ananaksen syöminen. Sen kokeilusta ei ainakaan haittaa ole. Lisäksi voisit harrastaa liikuntaa reilusti, senkin olen kuullut auttavan.
Ei siihen mikään auta, mutta seksitampoonit, sellaiset vaahtomuoviset mitä saa alan liikkeistä tekee elämästä paljon kivempaa. Ei tule sotkua.
Kutsu paikalle yksisarvinen