Lahjoititko Nenäpäivälle?
Kommentit (89)
20e YleX Aamun tiimille ihan vain kiitokseksi mahtavasta aamuohjelmasta.
Eikun lastensairaalalle henkilökohtaisista syistä.
En lahjoittanut ja siksi, että en voi enkä halua jakaa vähiä rahojani ihan kaikkialle (tulot vuodessa 11 000). Viimeisetkin halut menivät huonosta show´sta.
Annan rahaa lipaskerääjille, jotka jaksavat kulkea ovelta toiselle joko halustaan tai käskettyinä: Yhteisvastuu, Veteraanit, lähikoulun pikkuisten oppilaiden luokkaretkirahasto, paikalliset urheilijat, joskus SPR:n lipaskerääjät.
Lahjoitin kympin. Olen opiskelija eli köyhä, muuten olisin laittanu enemmän :)
Taas kylvetään euroja johonkin ebolamaihin, vaikka olisi syytä jättää nuokin rahat Suomeen.
Oliko tuo äskeinen juontaja Raakkel Liekki?
Se sama vosu, joka vielä äskettäin otti kyrpää joka suunnasta joka rakoon? On sillä pokkaa...
Kympin laitoin, ihan vaan siksi, että mulla on jo kaikki mitä tarvitsen.
Itse annoin 20e ja lapset lahjoittivat kuukausisaldonsa, ihan omasta tahdostaan.
Älkää tukeko ebolaa. Laittakaa nuo rahanne mieluummin vaikka lastensairaalalle Suomeen.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:35"]
Älkää tukeko ebolaa. Laittakaa nuo rahanne mieluummin vaikka lastensairaalalle Suomeen.
[/quote]
millälailla keräyksellä nyt ebolaa tuetaan?
Nenäpäivä on ideana todella kaunis. Miksei vastaavaa voitaisi järjestää niinkin, että apu kohdistuisi Suomeen (kotimaahan). Täälläkin olisi tarvetta hyville teoille :)
Eiköhän nuokin rahat mene Afrikassa joidenkin sotapomojen asevarusteluihin. Muutama sata euroa on kuin kärpäsenpaska valtameressä.
Hölmöt tietenkin lähettävät vähäiset roponsa sinne. Ei näin.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:20"]Lahjoitin kympin. Olen opiskelija eli köyhä, muuten olisin laittanu enemmän :)
[/quote]
Samat sanat :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 02:50"]Koska tekopyhyys ja jee - sus -telu muiden köyhien asialla. Suomessa on ihan tarpeeksi köyhyydessä ja toimeentulon kanssa kamppailevia. Mutta ei ole niin coolia auttaa omiaan. On kiva tuntea itsensä niin paljon paremmaksi ihmiseksi, kun auttaa afrikan lapsia.
[/quote] Suomalaisten "köyhyys" tuntuu eilisten klippien jälkeen hieman naurettavalta... Ja kyllä, tiedän työni puolesta aika paljon suomalaisten vähävaraisten raha-asioista.