Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan nuoruuden huumorintajuani!

Vierailija
07.11.2014 |

Olin lapsena ja nuorena hauska. En enää.

Nauru - sellainen oikein riemukas ja ratkeava - on tosi harvassa. Sellaiset övereiksi menevät ja hulluiksi paisuvat jutut ystävien kanssa ei vaan enää lähde vyörymään - hepuleita ei enää tule :(  Kaipaan niitä välillä ja mietin, onko minusta tullut tylsä ja huumorintajuton, vai kuuluuko tämä normielämään, kun kohta alkaa olla 40v lasissa.

Kaipaan niitä juttuja jotka olivat niin hauskoja, että vettä tuli silmistä, vatsaan sattui eikä henkeäkään kunnolla saanut kun nauratti niin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla kyse siitä, että sinulla ei ole ihmisiä, joiden kanssa voisit olla oma itsesi? Sitä kautta nauru monesti tulee kuin itsestään. Onko niin, että sinä olet muuttunut, vai ovatko ympärilläsi olevat ihmiset muuttuneet? Minusta tuntuu, että huumori säilyy ihmisessä läpi elämän, se vain vaatii oikeat olosuhteet tullakseen esiin.

Vierailija
2/2 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut vähän samaa itsessäni, ja oon vasta vähän päälle kolmekymppinen! Mulla on kyllä elämässä kivaa, mutta liian usein huomaan, että arki painaa päälle. Stressaan töistä, siivoamisesta, pyykkaamisesta, ruuanlaitosta, kaikista arkisista kotitöistä ihan liikaa ja olen muutenkin vähän neuroottinen, enkä tuon stressin keskellä jaksa ottaa aikaa itselleni ja nauttia elämästä, lukea, ulkoilla jne. Ja sitten huomaan että olen melkein aina kireä, totinen torvensoittaja! Tottakai huumori tulee esiin vain oikeanlaisten ihmisten kanssa, mutta kyllä mulla on enimmäkseen samat ihmiset elämässäni kuin esimerkiksi kymmenen vuotta sitten.

Onneksi olen tiedostanut tämän asian, ja yritän muistuttaa itseäni jatkuvasti siitä, että pitää ottaa rennosti, nauttia, ei haittaa vaikka koti on sotkuinen tai keittiö täynnä tiskiä, sen voi hoitaa myöhemminkin. Tämä on auttanut ainakin hiukan. Totta kai hoidan kaikki kiireelliset asiat töissä ja kotona, mutta kokonaisasenteeni on paljon rennompi kuin ennen. Lähipiirikin on seurassani rennompana ja tulee hassuteltua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme