Kusadasi Turkki
Onko täällä ketään, joka on käynyt tuolla Kusadasissa Ladies Beachilla?
Toivoisin saavani rehellistä tietoa, millainen paikka tuo on päiväkävijälle, joka viettää siellä päivän.
Onko koko ranta topless tai nude? Vai onko joku osio vain tuollaisille? Maksullinen pääsy nuderannalle vai julkinen vaikka normivaatteissa kulkea katselemassa?
Onko omia osioita lapsiperheille, joissa ei ole alastomia tai toplesseja?
Mihin miesporukat mieluiten menevät, jos vain päivän ovat, ei illalla enää? Tuonne nuderannalleko?
Mitä kaikkea ko rannalla näkee alastomien lisäksi? Suoraa panoa, suuseksiä, kimppaa? Seksin tyrkyttämistä rannalle tuleville?
Onko yhtäkään poikaporukkaa, joka voi käydä nuderannalla menemättä mukaan seksuaaliseen toimintaan? Siis onko miesporukat aina liikkeellä tuolla hakemassa seksiä?
Voiko jonkun rantabaarin terassilla seurailla rannalla kulkevia nudeja vai onko baarit suojaisemmilla paikoilla?
Mieheni kävi Turkissa työkavereidensa kanssa (kaikki miehiä) ja vieraili myös noilla rannoilla. Hänellä oli turkkilainen tuttavamme oppaana. Mies kertoi matkalle lähdöstään edellisenä iltana ja valehteli "en", kun kysyin, näkeekö hän tuttavamme siellä. Oli suunnitellut koko matkan tuon tuttavamme kanssa! Siis pettikö mies minua, kun piti salata matka ja vielä valehdella. Mietin, mitä muuta valehteli. Siksi nyt kyselen yleisesti noista rannoista ja menosta siellä, ja kuinka yleensä miesporukat noilla matkoillaan käyttäytyvät. Mieheni on täysraitis, muut kaverinsa eivät. Kaikki perheellisiä miehiä. Myöhemmin, ilmeisesti tuon tuttavamme tapaamisen pelosta, kertoi, mutta ei kerro paljoakaan yksityiskohtaista matkasta.
Minulla on ihan hirveä olo tuosta matkasta. En pääse yli, vaikka kuinka koetan. Tuo salailu ja valehtelu on tuottanut minulle hrveää ahdstusta, enkä voi luottaa mieheen, ja jos kysyn jotain, hän raivoaa ihan silmittömästi ja pelkään väkivaltaa, joten häneltä en voi kysellä mitään. Auttakaa te minua saamaan yleistietoa. Googlasin tuota rantaa, myös nude-lisäyksellä, ja se kuvamateriaali järkyttää minua.
Mieheni toi minulle matkaltaan tuliaisiksi huiveja, ja niistäkin olin niin järkyttynyt, kun eikö ne napatanssijat liehu huivien kanssa esityksissään? Kuinka todennäköistä on, että miesporukka ei olisi muka käynyt noita napatansijoita katsomassa? Mies kieltää käyneensä, mutta koska tuohon matkaan sisältyy jo em valhe ja salailua, en voi uskoa, ettei käynyt napatanssipaikoissa. En voi pitää niitä huiveja, ja aina, kun näenkin ne kaapissa, tulee ihan hrveä olo!
Kuinka selviän tästä? Kuka teistä soittaisi jollekin noista matkalla mukana olijoista ja kysyisi heiltä? Onko sellainen edes hyväksyttävää, vai onko parempi välttää? Mies voi nostaa siitä kyllä järkyttävän raivon, jos tietää soittaneeni. Ja sinä, joka joka ketjuun huutelet "jötä se sika", älä vaivaudu, tuon kommenttisi kirjoitin jo tähän valmiiksi.
Eikö kukaan ole käynyt tuolla Kusadasissa?