Luin itkukurkussa 3v pojan kohtalosta
Taas kerran tuli esiin tälläinen kauhu, oma äiti osallistuu oman lapsensa murhaan, harrastaa seksiä läskin poikakaverinsa kanssa ja mäsyttää pitsaa pienessä asuntovaunussa jossa on kolme lasta, huom. kolme lasta ja myös ns. vieras nainen, olisi kirveellä töitä ollut tuolle aikuisporukalle, toivotaan, että he saavat siellä vankilassa sitten sen oikean tuomionsa muilta vangeilta. Ei ole enempää pahuutta kuin oma vanhempi osallistuu ja se ettei ulkopuolinen puutu ja heti siihen. On maailma niin paha, paha ja paha, en tekisi tänne enää yhtään lasta, yhden tein ja suojelen häntä ja hänen lastaan, auta armias jos joku sattuu vahingoittamaan heitä niin olen valmis, valmis taistoon. Naiset, rakastakaan ja suojelkaa pikkuisianne, ne poikaystävät menee ja tulee, ei ne välitä sinun lapsistasi hevonvertaa oikeasti, joskus ehkä muttei aina.
Kommentit (4)
Kyllä, samaa mieltä. Olen tehnyt vain yhden lapsen, ja olen kokoajan haukkana. En ymmärrä MITEN VITUSSA voi kukaan satuttaa omaa lastaan. Mä voisin mielihyvin tappaa ihmisen joka olisi mun lapsen hakannut/tappanut/raiskannut. Eikä tekisi tiukkaakaan.
Voin oikeesti kirkkain silmin vannoa että mä kuolisin lapseni takia, häntä puolustaessani. Kun tulin äidiksi tämä oli itsestään selvää, kaikille ei näköjään ole.
Olipas "tulviva" vuodatus. Mistähän tapauksesta on kyse?