Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko hullu perhe?

Vierailija
07.11.2014 |

Meidän perheeseen kuuluu 43-vuotias mies, jonka olen täysi alistanut oman mieleni mukaiseksi. Lisäksi olen minä, mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä nainen, vuoden ikäinen poika ja räksyttävä rakki. Meillä ei ole ystäviä, naapurit eivät edes tervehdi meitä ja ainoat ystävät meillä on oma hullu äitini ja surkea isäni. Siskoni on menestynyt johtaja, ja hänen miehensä on rikas yritysjohtaja joilla on ihana perhe ja heillä menee hyvin. Tietenkin olen katkera ja kateellinen heille. Kaiken tämän lisäksi emme tee muuta kuin tuijotamme halvasta talostamme ulos ja yritämme miettiä negatiivisia asioita naapureistamme, jotta emme vaan missään nimessä kohtaisi totuutta omasta kauheasta elämästämme. Mitä meidän pitäisi tehdä, pelkään istua mieheni kyydissä autossa jokaviikkoisella matkallamme vanhempieni luokse , sillä hän voi tehdä mitä tahansa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi perhe. Kuin omalta näppikseltäni. :D

Vierailija
2/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuluuko perheeseen isä, sinä, mielenterveyden ongelmista kärsivä nainen, lapsi ja rakki, vai isä, sinä, lapsi ja rakki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali suomalainen perhe.

Vierailija
4/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheeseen kuuluu milloin kukin, riippuu lääkityksestä ja tuulen suunnasta. Olemmeko hulluja?

Vierailija
5/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika muuttaa elämän suuntaa. Erotkaa ja oppikaa nauttimaan elämästä. Kiitos.

Vierailija
6/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, olette hullu perhe. Miksi edes kysyit? Asutteko muuten Porvoossa?

Vierailija
7/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan ok:lta.jatkakaa

Vierailija
8/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin ennen Porvoossa, nyt Sipoossa

Vierailija
9/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kalja on menossa?

Vierailija
10/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo kaljaa, otan vaan keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä

Vierailija
11/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajatte Citroenilla?

Vierailija
12/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tosi kiva tutustua teihin! Täällä toinen pipipää jolla kaksi lasta. Olen elämäntapaintiaani, en mielenterveyspotilas.
Mutta voidaan silti olla ystäviä?

Vierailija
13/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihmisiä, en pysty tutustumaan ihmisiin. Mieheni on taas psykopaatti, joka keskustelee avoimesti vaikka anaaliseksistä ( jota ei kyllä minulta saa) mutta kalhakännissä riehuu ja haastaa riitaa vaikka valotolpan kanssa. Mitäköhän meidän ihanasta roikkusilmäpojasta tulee?

Vierailija
14/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olemme tavanneet. Sinä olet se mielenterveyden ongelmista kärsivä nainen joka asuu kanssani. Tai sitten se olen minä.. onko meitä monta vai olemmeko yhtä?

Vierailija
15/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sinä vai olenko se minä? Mä en vaan jaksa antaa tuolle roikkusilmälle enää korviketta ja katsoa tuota saamatonta läskiä joka pyörii pitkin taloa saamatta mitään aikaan. Hävettää olla täällä menestyvien ihmisten keskellä.

Vierailija
16/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus, tyhmyys, saamattomuus ja laiskuus saavat kaikkea tuollaista aikaan. Olisiko aika katsoa peiliin?

Vierailija
17/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo totesikin, olette aivan tavallinen suomalsinen perhe...jeah beibiiiiiiii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan