Millaiset ihmiset menee tohon Suomen kaunein koti-ohjelmaan leuhkimaan omalla kodillaan?
En ite ikinä menis vaikka kuvittelisinkin, että oma koti olisi Suomen kaunein.
Millaset ihmiset noihin menee vai suostutteleeko tuotanto tuttujaan mukaan?
Kommentit (49)
Tosi moni noista osallistujista on löydetty mukaan instasta, eli sellaiset jotka tykkäävät esitellä sisustusta siellä. Siitä voi sitten jotain päätellä halutessaan tai ei.
Eihän koko ohjelmaa olisi, jos kukaan ei tahtoisi esitellä taloaan.
Mutta pröystäilyn haluisia aina löytyy😄
Itse voisin hakea ohjelmaa, sillä minulla on japanilainen sisustus. Mutta jos se tekee minusta leuhkivan ihmisen, niin en sitten hae.
Kyllä taas kateus kukoistaa ap:n mielessä.
Olet todella katkera ja ilkeä ihminen ap.
Nainen joka on löytänyt rikkaan muttei julkisuudesta tutun miehen. Julkkiksen vaimo kun voi esitellä kotiaan naistenlehdissä, blogeissa ja instassa.
Ei niissä pelkkää sisutusta katsota.
Eipä ole kovin reilua, kun sisustussuunnittelufirman omistaja esittelee kotiaan ja vieläpä hyvin persoonaton oli.
Varmaankin sellaiset ihmiset jotka ovat nähneet paljon vaivaan asunnon ulkonäköön ja ovat lopputulokseen tyytyväisiä.
Ap alapeukuttaa itse kaikki ne kommentit, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hän itse.
Kehittymätön ja lapsellinen nainen olet!
Kylläpä nyt yksi sisustusohjelma herättää pahaa mieltä.
Jotain semmosta joo tulee minunkin mieleeni mutta no, ei niitä koteja muuten näkisi eikä pääsisi arvostelemaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Ystävä ilmianto meidän talon.
Se ei sitten ollut todellinen ystävä
Vierailija kirjoitti:
Olisitte voinut kieltäytyä.....
Osa niistä asunnoista, joita kodeikseen kutsuvat, ovat aivan järkyttäviä. Loputkin korkeintaan ok-tasoa.
ohjelma jossa haetaan Suomen kaunein koti niin kiva että on hakijoita . Onhan siellä nähty vaivaa kodin kunnostamisessa. Ihan kiva että on tälläisiä formaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte voinut kieltäytyä.....
Meitä johdateltiin ja luvattiin kuuluisuutta sekä rikkauksia.
Kuuluisuuden hakeminen. Pätemisen tarve. Ehkä heistä ei koskaan tule ihan ykkösluokan julkkiksia, mutta kolmannen luokan julkkis voi tulla, jos muuten on nopeasti esillä. Ja sittenhän voi päästä vaikka BB- taloon