Millaiset ihmiset menee tohon Suomen kaunein koti-ohjelmaan leuhkimaan omalla kodillaan?
En ite ikinä menis vaikka kuvittelisinkin, että oma koti olisi Suomen kaunein.
Millaset ihmiset noihin menee vai suostutteleeko tuotanto tuttujaan mukaan?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap alapeukuttaa itse kaikki ne kommentit, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hän itse.
Kehittymätön ja lapsellinen nainen olet!
Ja sinä nillität alapeukustasi, vaikka se on vain merkki siitä, että joku on kanssasi eri mieltä. Kehittymätön ja lapsellinen olet.
Ja toinen kehittymätön ja lapsellinen veti välittömästi kateuskortin esille. Jos miettii millainen ihminen esittelee kotiaan ja olettaa sen olevan "Suomen kaunein" ei se mitään kateutta ole. Yksinkertainen jankuttaa kateudesta. Muutama ehdokas, ja koti Suomen kaunein? Just joo. Kuin "maailman kaunein nainen", jota palstallakin haetaan. Ja jos Miss Suomi on Suomen kaunein, niin onneksi olkoon, tilanne ei paljon naurata.
ei ap
Mitähän se sitten sitten on jos ei ole kateutta? Onhan niitä ehdokkaita varmasti ollut useita, mutta ohjelmaan on valittu tälle kaudelle nämä kodit.
No en nyt liian vakavasti ottaisi ohjelman nimeä. Aika laimeaa olisi nimenä vaikka "muutama suomalainen koti 2018, uusinta". Ja joku niistä sitten voittaisi tittelin "ehkä paras niistä muutamasta suomalaisesta kodista vuonna 2018" et ihan saa mielestäni olla "suomen kaunein koti" ja varmaan melko maallisia ihmisiä siihen osallistuu. Eikö ne kuitenkin jotain siinä voi voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kovin reilua, kun sisustussuunnittelufirman omistaja esittelee kotiaan ja vieläpä hyvin persoonaton oli.
se Bernerkö?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on aina täsmälleen sama perustelu, miksi heidän talo on Suomen kaunein koti.
Sanoisi joku kerrankin, että taloon on mennyt 500 000 euroa ja on se nyt saa***na jos ei sillä summalla yksi titteli irtoa.
Niin ja tuohon jatkoksi voisi lisätä, että välillä on ollut myös itkua ja hammasten kiristelyä, kun tätä meidän "unelmaa" on työstetty ja remontoitu kaiken normiarjen ohella. Riitoja, väsymystä, rahahuolia, päänsärkyä, kipua ja vaivoja, stressiä, hermostumista, vaikeutta löytää jotain tiettyä tavaraa tai materiaalia saatikka yhteistä säveltä, eropaperitkin oli tuossa kerran jo vetämässä... mutta on tää lopputulos kyllä ehdottomasti kaunein;)
Ainakin tuttavaani aikanaan oli pyydetty mukaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kovin reilua, kun sisustussuunnittelufirman omistaja esittelee kotiaan ja vieläpä hyvin persoonaton oli.
Halusi mainostaa omaa yritystään mutta pieleen meni, oli ihan keskiverto harrastelijan sisustus ja rakennus.
On kyllä niin luterilainen aloitus kuin olla ja voi. Leuhkiminen, sehän se vasta syntien synti on. Ei passaa ylpistyä. Ja mitä ne ihmisetkin ajattelee.
Se on joku harrastus, sisustaminen ja roinan kerääminen joka usein menee överiksi. Joka seinät, nurkat ja lattiatilat buukattu roinaa täyteen missä joku Hyasintti Bukettin tyyppinen järjestää kynttilä illallisia.
Minä en sisusta vieraita varten vaan tykkään kodikkaasta itselle sisustetusta ja helppo siivota. Ei mitään kauheita pölynkerääjiä ja vaikeasti putsattavia roina määriä. Allergia matot eivät kerää pölyä ja likaa, on helppo tehokkaalla imurilla vedellä. Vain sänky systeemejä ja sohvia on uusittu 30 vuoden aikana, kuluvimpia huonekaluja. Seuraavaksi kun tulee tulee sänkyjen uusiminen niin tulevat ne moottorisängyt. Niissä ei sitten säästellä rahaa jotta parhaimmat saa. Sohvat vain jos hajoaa, muuten kulutetaan ne loppuun asti. Muu sisustus saa olla ihan sama loppuiän, mahdollisimman halpaa ja loppuun kulunutta kun sitä hautaansa saa mukaan.
Mä tykkään katsella näitä. Osallistujien motiivit ei kiinnosta, hyvä että joku päästää kamerat kotiinsa :)
Olen kiinnostunut sisustamisesta, mutta oma koti on tylsä Ikea-kokoelma. Mitä erikoisempia koteja näkyy, sen parempi.