Kuvaile anoppiasi yhdellä adjektiivilla
Kommentit (72)
2 x -anoppi kirjoitti:
Misi ette kysyneet esim.kuvaa anoppi ja appii. On kuma juttu anopit aina pahis? Johtuisiko ihan komunikaation puute? Ettei kykenen heti itse vetää rajoja ja rakentavaan keskuteluun anopiene,apien ymm.Kanssa. Makeilette edessä ja takana puukotate selkään.Yksistän lulojen ja kuvitelmien takia. Koska ette pysty sanomaan tämä on meidän perhe,meidän tavat ja näin meidän perhe toimitaan.
Anoppini asuu kaukana enkä vieraile hänen luonaan kuin ehkä kerran vuodessa. Silti olen henkisesti aivan poikki sen jälkeen. Hän on hyväntahtoinen sinänsä, mutta rasittava. Tuputtaa lähes 24/7 jeesus-asioita, vaikka olen tehnyt selväksi, että en ole kiinnostunut. Hän ihailee kaikenlaista höttöä ja kiiltokuvaa, mitä hän ehkä kuvittelee että elämän pitää olla ja jeesuksen avulla sen kaiken saa suoritettua. Hän ei siellä pilvilinnoissaan ole aivan realiteeteissa. Ei siinä, eläköön siellä vaan, mutta kun luonne on myös hieman besserwisser ja se tuodaan julki ja kaikkien pitäisi toimia samoin, niin... Se nyt vaan on rasittavaa. Hänen kanssaan ei voi käydä rakentavaa keskustelua kun kaikki on vaan että kyllä Jeesus auttaa. Kodissa on koko ajan TV7 tai joku Patmosradio kuuluvilla. Homot on yäk (kyllä, näin sanoi) ja joutuvat helvettiin. Mun paras ja rakkain ystävä on homo...
Nämä kaikki asiat on ihan tosia eikä luuloja. Kyllä, kunnioitan häntä ja olen talossa talon tavoilla, mutta silti kun auton nokka taas lähtee kohti kotia, niin huokasen helpotuksesta ja päästellään höyryjä miehen kanssa. Kenellekään muulle en tosin puhu näistä, paitsi nyt nimettömänä vauvapalstalla.
Se joka kirjoitti adjektiivin rasittava.
Kysyin muuten tuota samaa asiaa tässä ohimennen puolisoltani. Hän kertoi anoppinsa olevan omintakeinen, näin yhdellä sanalla sanottuna :D
Kaunis, itsenäinen ja sosiaalisesti taitava.
Alkoholisoitunut