Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi luulee voittaneensa.

Vierailija
07.11.2014 |

Anoppi siirtää tavaroitaan tyttärelleen pikkuhiljaa, ei tajua että me on kirjattu tai minä olem kirjannut joka tuolin ja hopealusikan ylös ne ovat sitten ennakkoperintöä kun aika on. Harmi ettei anoppi ole sitä näkemässä, mutta saapahan käly nenilleen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:01"]

No se on helposti todistettu olen valokuvannut niitä anopin luona jo vuosia. Aina oma lapsi viereen ja kuva niin näkee ajan kulunkin siitä. Että ovat kauan olleet hänellä. Jouluna kuvaan ne kälyn luona. Helppoa. Mun kanssa ei kannata pelleillä. Ps oon lähihoitaja ja kuullut siinä työssä kaikenlaista.

[/quote]

Onkohan sun todellisuudentaju jotenkin hämärtynyt? Ymmärrän hyvin miksi anoppisi antaa tavaroitaan tyttärelleen.

Vierailija
22/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukupätkä. täytyykin ruveta kuvaamaan vanhempien huonekaluja ja hopealusikoita. Viimeksi kun kävin kotona, niin äitini kertoi, että oli antanut siskolleni 80-luvulta peräisin olevan pinnasängyn ja lasten syöttötuolin. Kyllähän noilla on arvoa vaikka kuinka ja tuokin pitää ennakkoperinnöksi laskea.

Veljeni taas oli saanut vanhempien vanhan lastulevykirjahyllyn, sekin 80-luvulta. Laittoi tuon autotalliinsa.

Kyllä pitää muistaa perunkirjoituksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ettekö te tunnista selvää trollia? Minulla on mitä ihanin anoppi eikä kälyä lainkaan, keksin vain tämän kun odottelen bussia. ap

Vierailija
24/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:01"]

No se on helposti todistettu olen valokuvannut niitä anopin luona jo vuosia. Aina oma lapsi viereen ja kuva niin näkee ajan kulunkin siitä. Että ovat kauan olleet hänellä. Jouluna kuvaan ne kälyn luona. Helppoa. Mun kanssa ei kannata pelleillä. Ps oon lähihoitaja ja kuullut siinä työssä kaikenlaista.

[/quote]

Mitä kaikenlaista olet kuullut?

Haluan provolle jatkoa.

Vierailija
25/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 Kiitos ajattelinkin että tässä on hyvät ainekset. Ne klassiset.

Vierailija
26/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti me tiedämme, että tämä on trolli. Mutta ainekset oli niin mehukkaat, että oli kiva lähteä vänkäämään.

Vierailija
27/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä vähän ajattelinkin että tossa pari selvästi tajusi ja halusi provota takaisin :D ens kerralla en lopeta heti alkuunsa!

Vierailija
28/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kirjaat. Toki anoppi saa antaa tavarat pois kenelle haluaa. Perinnön jako on vasta, sitten, kun se aika on. Kuullostat hirveätä ahneelta...jolla on sitten paskanen loppu. Veikkaan, että miehesi ei suostu ottamaan mitää, jos vetäisit tuollaisen listasi esiin sitten, kun aika on. Ja veikkaan, että saattaa tulla ero.

miksi sinä kyttäät jotain toisen omaisuutta? Mistä sen tietää, kuka täältä lähtee ensin?

haetko nekin tavarat jostain mitä anoppi on laittanut kierrätyskeskukseen tai naapurille tai synttärilahjaksi jollekin? Ihan on sulla nyt kipeä ajatus. Anoppi voi myös testamentata kaiken muualle...ihan muualle. Ja jättää sinut miehesi kanssa ilman perintöä. Toivon oikeastaan, että tekeekin niin. Ihan oikeasti...jos tämä on totta...uskon kyllä, että kaltaisiasi on maailmassa. Miksi et itse tienaa omaisuuttasi? Miksi sen joltain toiselta ottaisit ilmaiseksi?

mikä sun elämässä on tärkeää? Ne ihmiset vai tavarat? 

Anoppi on kamat hankkinut omassa elämässään ja hän saa tehdä niille juuri mitä tykkää.

Vierailija
29/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä näitä perinnön kyttääjä maailmassa on. Kipeetä. Ihan oikeesti on.

Vierailija
30/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kehitysvammainen, kun edunvalvojaa tarvitsee?

Vierailija
31/31 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:44"]

Anoppi siirtää tavaroitaan tyttärelleen pikkuhiljaa, ei tajua että me on kirjattu tai minä olem kirjannut joka tuolin ja hopealusikan ylös ne ovat sitten ennakkoperintöä kun aika on. Harmi ettei anoppi ole sitä näkemässä, mutta saapahan käly nenilleen.

[/quote]

Höpö höpö.

Omaisuudelleen saa tehdä mitä haluaa.

Sinä olet niitä tyyppejä jotka tuhlaavat perinnön lakimiesten palkkoihin kun aletaan riitelemään. Mutta kukin tyylillään.