Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkäättekö harry potterista

Vierailija
07.11.2014 |

No, ootteko lukenu harry potterita, ite oon lukenu ja kattonu leffat ja kovasti nautin.
Jos ette oo lukenu/kattonu leffoja niin suosittelen, jos mietitte alotin keskustelun,
koska oli tylsää.
PAHOITTELEN KIRJOITUSVIRHEITÄ.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:40"]

Ei, en lue sarjakuvia ollenkaan.. Eikä yleissivistys ole lajini...

[/quote]

Vierailija
22/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:32"]Kaikki leffat katottu ja kirjat luettu.. Tällä hetkellä kuuntelen nukkumaan mennessä Harry Potterin ääkirjaa netistä :D
[/quote]
Kuunteletko youtubesta, vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Paras osa on Azkabanin vanki.

Vierailija
24/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:58"]

Tykkään! Paras osa on Azkabanin vanki.

[/quote]

Elokuvista paras on azkabanin vanki, kirjoista pidän ehkä eniten liekehtivästä pikarista.

Vierailija
25/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kirjoja mutta leffat olen nähnyt. Ja tykkään kovasti, just tänään katoin sen ekan osan :D

Vierailija
26/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt vielä niin pitkälle, olen lukenut mm. Tolstoita, Dostojevskiä, Goetheä, Hawkingia ja Irvingiä. Minkäsmaalainen kirjailija tää Potter on?

Vierailija
27/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi tykkää Rowlingin teoksista, niihin perustuvasta fanfictionista kylläkin.

Vierailija
28/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potter on parasta. Pitäisi taas lukea koko sarja uudestaan.

Vierailija
29/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sarjasta, Harrysta itsestään en niinkään. Kirjat on loistavia, luettu moneen kertaan ja taas vähän polttelisi. Elokuvat ei vakuuta, en ole kyllä nähnytkään kuin pari.

Vierailija
30/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Leffoista en niinkään, mutta kirjoista tosi paljon. Varmaan johtuu siitäkin, että oon ns kasvanut Pottereiden kanssa samaa tahtia ja kokon lapsuuteni (8-18v) ajan joka vuosi tuli joko uusi kirja tai uusi leffa. Oon lukenut ykköskirjan yli 10 kertaa, koska oli tapana lukea koko sarja alusta aina sillä välin kun odotin uutta kirjaa :) viimeinen on tullut luettua vain 3 kertaa.

Vierailija
31/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hirveästi, kirjoina siis erityisesti. Leffoissa on oma hauskuutensa, mutta ei ne oikein avaudu ilman kirjojen lukemista. Hahmonakin tykkään Harrysta, vaikka välillä onkin tosi ärsyttävä. Mutta erityisesti tykkään kirjoissa Rowlingin kirjoitustyylistä (tarinan lisäksi tietysti), ne jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Esim taas LOTR-kirjoja en vaan ole jaksanut lukea kuin kerran, useista yrityksistä huolimatta ne vaan jää aina kesken, koska en vain pidä Tolkienin kerronnasta, vaikka itse lore on tosi kiinnostava minusta.

Vierailija
32/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:48"]En ole päässyt vielä niin pitkälle, olen lukenut mm. Tolstoita, Dostojevskiä, Goetheä, Hawkingia ja Irvingiä. Minkäsmaalainen kirjailija tää Potter on?
[/quote]Kyllä Potter aina jonkun Irvingin peittoaa. Ja puhuttelee nykyihmistä toisin kuin joku Goethe :)

Vierailija
33/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Harry Potter on parhautta. :)

Vierailija
34/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ko. kirjasarjasta kovasti ja erityisesti siitä fantasiamaailmasta siinä. Lempihahmojani ovat Hermione, Sirius Musta, Hagrid ja Luna Lovekiva. Harry Potter itse on toki sankari, mutta ajoittain hieman ärsyttävähkökin hahmo. Unelmani on päästä Floridaan sinne Harry Potter -teemapuistoon joku kerta. :)

Vierailija
35/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä fantasiakirjoista.

Vierailija
36/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Harrysta, koska sitä kohdeltiin siellä Dursleyllä niinkuin mua kotona. Mullakin on musta tukka ja rillit. Toivon että Rowling kirjoittaisi koko Harryn tarinan ennen Tylypahkaan menoa.

Vierailija
37/40 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun varmasti vielä vanhainkodissakin lukemaan pottereita. Terveisin 21vuotias fani.

Vierailija
38/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tehdä aloituksen, mutta kun jo oli, niin jatkan tätä.

En tajua tuota Potter-juttua. Yhtään kirjaa en ole saanut luettua alkua pidemmälle. Nyt olen puoliväkisin kahlannut elokuvat läpi lapseni seurana, eivätkä kyllä vakuuta nekään. Radcliffe näyttää joka elokuvassa tärähtäneeltä, hänellä ei ole kuin yksi ilme. Suu auki kauhistuneena. Välillä suu on kiinni. Välillä hän tärisee ja välillä vain toljottaa tylsämielisen näköisenä. 

Ensimmäisen elokuvan juoni vielä oli virkeä ja jopa hauskakin, kun saattoi samaistua siihen, miten Harry yhtäkkiä tempautuu tyystin odottamattomaan maailmaan, joka on kaikille muille ympärillä oleville itsestäänselvä. Sen jälkeen elokuvat ovat pyörineet aina vain saman idean ympärillä: Harry vastaan Voldemort. Aina vain uusi kierros. Saman idean kierrätystä taas ja taas. Sopiviin väleihin listitään olennaisia henkilöhahmoja.

Siis en vain tajua, mitä kukaan näkee tässä sarjassa.

Vierailija
39/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrylla on aina tärkeä paikka sydämessäni. Pelastus, kun teininä pystyi pakenemaan huonoja kotioloja taikamaailmaan. Luin kirjat vastikään ensimmäistä kertaa vuosiin, ai että ne on kyllä hyviä :)

Leffatkin on ihan hauskoja, muttei mitään kirjojen rinnalla, minun mielestäni.

Vierailija
40/40 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silloin junioria tuli kahlattua kaikki kirjat lävitse. Ja elokuvat myös. Nykyään lukeminen on jäänyt ylipäätään vähille, mutta aikaslailla joka kerta kun Potterit tulee töllöstä niin katson ne.

Terveisin Naispelko27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi