Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettikaupasta PIILARIT? Mistä ei?

Vierailija
07.11.2014 |

Hei! Aikeissani on tilata piilarit netistä ensimmäistä kertaa, kun netistä halvemmalla ne saa. Olenkin nyt monen tunnin ajan yrittänyt selvitellä googlettamalla, mikä piilari-nettikauppa olisi paras. Löysin vain aika paljon useita vuosia vanhoja tekstejä. 

Kysynkin teiltä uutta mielipidettä: Mistä nettikaupasta kannattaisi tilata piilarit? En tarkoita vain hintaa (itse kyllä löysin hintavertailuja.) Mikä on nopea ja luettava kauppa? Milloin viimeksi tilasit sieltä? Kertokaa myös huonoja kokemuksia, jos sellaisia on.

Itse ajattelin laskulla maksaa vasta tilauksen, ei uskalla ennakkoon maksaa. 

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen! :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille vielä! Tilasin piilolinssini sitten LensOnilta tämän viikon tiistaina ja postiluukusta ne tippuivat jo perjantaina. Rahaa säästin yli puolet verrattuna optikon hintaan, postikuluineen sain piilarit yht. 19,40 eurolla ja optikolta ne tosiaan olisi maksaneet 45e. Nyt ainakin uskallan taas muutaman kuukauden päästä tilata uudelleen!

t. Keskustelun aloittaja

Vierailija
2/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan Lenscathcerin puolesta, kaikkein edullisimmat hinnat ja luotettava kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tilannut värillisiä linssejä lenstore.uk

hyvin ja nopeasti toimii

Vierailija
4/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennen aina Lenswaylta, mutta sitten minulle vaihdettiin piilarimerkkiä ja hieman halvemmalla ne saa LensOnilta. Kummastakaan ei pahaa sanottavaa :) Ainakin Lenswaylta parissa päivässä perillä.

Vierailija
5/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

Ainut huono puoli on talvella tilaus, eli te joilla on postilaatikko ulkona ettekä ehdi vahtaamaan koska posti tulee. Linssit on nesteessä, joka luonnolisesti jäätyy ja pilaa linssit. Tosin ei tämä nyt merkittävä haitta ole, jokainen osaa ajoitta tilaukset niin.

Ihan vaan vinkkinä, jos jollain ei ole käynyt tämä mielessä.

[/quote]

No myyjät väittää ettei linssi pilaannu vaikka jäätyisivät. Ei oo ollut ongelmia, vaikka -20 asteessa on joskus tunteja olleet. Kerran laitoin 4 vuotta päiväyksestä vanhat päivälinssit ja niistä 1 neljästä lohkesi, liekö sitten olleet pakkassatsissa :P Aika kestäviä ovat...

Vierailija
6/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

Ainut huono puoli on talvella tilaus, eli te joilla on postilaatikko ulkona ettekä ehdi vahtaamaan koska posti tulee. Linssit on nesteessä, joka luonnolisesti jäätyy ja pilaa linssit. Tosin ei tämä nyt merkittävä haitta ole, jokainen osaa ajoitta tilaukset niin.

Ihan vaan vinkkinä, jos jollain ei ole käynyt tämä mielessä.

[/quote]

No myyjät väittää ettei linssi pilaannu vaikka jäätyisivät. Ei oo ollut ongelmia, vaikka -20 asteessa on joskus tunteja olleet. Kerran laitoin 4 vuotta päiväyksestä vanhat päivälinssit ja niistä 1 neljästä lohkesi, liekö sitten olleet pakkassatsissa :P Aika kestäviä ovat...

[/quote]

Ok. Ostin linssit optikolta (oli tosi kova pakkanen) ja hän sanoi älä unohda niitä autoon, ettei ne pääse jäätymään. Ketä tässäkin sitten uskoa.. :)

Vierailija
7/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa samoja linssejä kuin on saanut optikolta, niin eikai siinä kovin isoa riskiä ole?

Vierailija
8/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:37"]

Jos ostaa samoja linssejä kuin on saanut optikolta, niin eikai siinä kovin isoa riskiä ole?

[/quote]

Ei siinä ole yhtään mitään riskiä. Mitä riskiä siinä edes voisi olla?

Vierailija
9/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Lenswaystä, Your Lensistä ja Lenscatcheristä. Kaikki toiminut niin kuin pitänyt. Viime ajat olen tilannut Lenscatcheriltä, tulevat Saksasta noin viikossa (edulliset hinnat).

Vierailija
10/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenswaysta olen tilaillut. Hyvin on toiminut.

Vierailija
11/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä! Minun piilolinssien hinnat näyttäisivät Lenswayssa olevan n. 38e, optikolla ne olivat 45e.

Lensstoressa, Lensonilla ja Netlensillä hinta on vain n. 24e. Hinnan puolesta kääntyisin ehkä johonkin noista kolmesta, mutta löysin aika paljon huonoa palautetta niistä. Asiakaspalvelualvelu olematonta ja toimitusajat joskus jopa viikkoja, vaikka toisin luvataan?

En tiedä, pitäisikö sitten vain maksaa suosiolla enemmän ja ostaa optikolta, olen ehkä vähän liian vainoharhainen ja lukenut liikaa kauhutarinoita nettishoppailusta.

Vierailija
12/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ekat piilarit kuitenkin jostain muualta. Siihen alkuun pitäisi olla silmälääkärin tutkimus ja vähän muutakin sovitusta. Ne kuukauden linssit nyt ei normaalisti niin ihmeitä maksa edes optikolla, tai mitä tarjouksia noilla onkaan.

Kokeneemmat voi varmaan hommata netistäkin suoraan.

Vierailija
13/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, et näemmä suoraan sanonut oletko ennen käyttänyt, joten nevermind

terv. ed :)

Vierailija
14/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen ostanut aina tähän mennessä eli neljän vuoden ajan, piilolinssit optikolta. Aloin miettimään juuri hinnan vuoksi, että pitäisikö sittenkin tilata netistä.

Vierailija
15/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut shopping4net.fi -sivulta, vähän huonon näköiset sivut mutta halvempi kuin Lensway ja tuotteet ovat tulleet aina alle viikossa kotiin. 

Vierailija
16/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle tilattiin aina Lensonista niitä kertakäyttöpiilareita. Ei koskaan mitään pahaa sanottavaa, tosi luotettava firma. Nyt siirtyi pelkkiin laseihin, ettei ole aikoihin tarvinnut tilata.

Vierailija
17/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilannut vuosia Lensonilta ilman ongelmia. Viimeksi tilannut n.3kk sitten. Alle viikossa aina tulleet... Pitäiskin muistaa taas tilata. :)

Vierailija
18/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:46"]

Itse olen tilannut shopping4net.fi -sivulta, vähän huonon näköiset sivut mutta halvempi kuin Lensway ja tuotteet ovat tulleet aina alle viikossa kotiin. 

[/quote]

Komppaan tätä, olen vuosia käyttänyt ja ollut tyytyväinen. Ei koskaan mitään ongelmia ja voi vieläpä maksaa laskulla ilman lisäkuluja.

Vierailija
19/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tilannut shopping4net.fi:stä. Nopein kokeilemistani nettikaupoista ja omat suht tavalliset linssit tulevat aina parissa, kolmessa päivässä. Yli 60e tilauksiin ilmainen postimaksu jonka ansiosta yleensä halvempi kuin muut vaikka vertailisi tarjouksiin. Lisäksi hyvä valikoima keittötavaraa ym. (esim. Iittalaa, Sagaformia, Arabiaa), meikkejä, kosmetiikkaa, leluja ja luontaistuotteita, jotka yleensä halvempia kuin muissa kaupoissa ja joita on kätevää tilata samaan postikuluttomaan tilaukseen. Eikä mun mielestä noi sivutkaan huonot ole. (??) Tärkeintä on mulle kuitenkin luotettavuus ja nopeus ettei tarvitse odotella päivätolkulla kun linssit on just loppumassa. Lenswaysta ja Your Lensesistä tällaisia huonoja kokemuksia. Lenson.fi on ihan ok.

Vierailija
20/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lensonista. Tilaan kylläkin vaan silloin, kun oon saanu alekoodin s-postiin. Muuten postikulut turhan korkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi