Olen varma, että näin säätömieheni kaupungilla, piti olla muualla!
Törmäsin kerran kiinnostavaan mieheen asiakaspalvelutilanteessa.(hän töissä, minä asiakas) Usein juteltiin, kun nähtiin miehen työpaikalla. Sitten alettiin tapailemaan myös miehen vapaa-aikana. Mies kertoi asuvansa toisessa kaupungissa tunnin matkan päässä ja tekevänsä tämän työn lisäksi paljon keikkatyötä lähialueilla. Hänellä oli myös paljon aikaa vievä harrastus. Tapailumme ei siis ollut kovin tiivistä.(kerran-kaksi viikossa) Seksiä ei vielä harrastettu. Mies on minua kymmenisen vuotta vanhempi. Hän oli ihana, kiltti ja kemiamme kohtasivat. Ainoastaan hänen kiireensä haittasivat suhdetta. Viimeisestä tapaamisestamme on yli kaksi viikkoa, sillä miehellä oli kuulemma kovasti kiireitä.
Noh, tänään kävin kaupungilla. Olen aivan takuuvarma, että näin miehen ostoskeskuksessa kauempana kävelemässä kahden pienen lapsen kanssa!
Mitä ihmettä? Onko mies kusettanut minua?
Ensinnäkään, en ymmärrä, mitä hän tekee täällä pienemmässä kaupungissa ostoksilla, jos asuu tuolla huomattavasti isommassa kaupungissa? Ja ketä nuo lapset olivat?
Miehellä on salaiset tiedot/prepaid-liittymä, joten en tiedä, mikä vakituinen osoitteensa on.
Ei se susta paljon perusta jos se tulee silläkin riskillä sinne pikkupaikkaan että just näät sen .