Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syötte pinaattilettujen kanssa?

Vierailija
21.09.2021 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukkahilloa. Kun olin lapsi, lettujen päälle laitettiin joskus lisäksi voisulaa, tätä varmaan on nykyään vaikea tajuta.

Kylmä maito maistuu juomana näiden kanssa, vaikken muuten yleensä maitoa käytä.

Varmaankin on vaikea tajuta, on sillä rasvalla peloteltu niin ansiokkaasti, ilman perusteita.

Vierailija
22/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt alkaa aikuisetkin ottaa mansikka hillon kanssa eikä jonkun kirpeän puolukan kanssa ja kun vaan isoisoisoäiti käytti sitä ja on olevinaan niin hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ison letun ja laitan sisälle kasvistäytteen. 

Vierailija
24/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siinä suhteessa vaikea tajuta, kun syöt eines lättyjä. Minä teen pinaattilätyt itse ja paistan voissa.[/quote]

Tähän on pakko kommentoida: Ei kai kukaan syö kaupan pinaattilättyjä! Tietenkin ne paistetaan itse. Eineslätyt on ihan kauheita, mauttomia, paksuja ja mössöisiä. Tosi helppoa ja nopeaa tehdä itse taikina ja paistaa ohuita, rapeareunaisia ja herkullisia lättyjä. Niihin sitten sitä puolukkahilloa ja halutessa tilkka voisulaa. Tämä setti riittää minulle esim. lounasruuaksi, täyttäviä ovat eivätkä kaipaa mitään muuseja lisäkkeeksi.

Vierailija
25/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupikkelsi ja nakit on aika hyvä kombo niiden kanssa.

En tosin enää syö pinaattilettuja, koska niissä on aivan järjettömästi kaloreita.

Pinaattiletut ovat energiasisällöltään roskaruokaa. Tyhjää runsasenergistä höttöä.

Vierailija
26/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassani, koulussa, tarjottiin pinaattilettujen kanssa aina perunasalaattia. Tästä pidettiin kovasti.

Vierailija
27/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Koulussa oli jauhelihakastiketta, mutta olen nykyään vegetaristi.

Eli olet nykyään mt-ongelmainen. Korjasin vain.

Vierailija
28/28 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kotoisin Seinäjoelta, niin olen oppinut syömään pinaattilettuni jauhelihakastikkeen kanssa. Hyvää on! :)