Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Välitätkö aina toisen/toisten ihmisten tunteista?
Tre
21.09.2021 |
Vai voitko laukoa mitä vain? Ja itsellesi on pääasia vain saada oma asia esille hinnalla millä hyvänsä? Oletko sympaattinen? Vai tunteeton, joka ei tunne itse mitään tunteita?
Kommentit (22)
Useimmiten olen mukava ja välitän todella ihmisten tunteista, mutta joskus tämä palsta saa minussa pirun irti. Yritän silloinkin olla kohtuumukava ja luen tekstini ennen kuin lähetän sen tai sitten poistun koko av:lta hetkeksi.
Naamatusten olen siis välittävä ja saan myös takaisin todella ihanaa käytöstä. En esimerkiksi edes muista, että olisin saanut jostain huonoa palvelua tai joutunut kuuntelemaan/katsomaan ikävää käytöstä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos monet sanovat tässä ketjussa olevansa empaattisia ja sympaattisia niin aikamoinen vale on.
Suurimmaksi osaksi vauva -palstalla vain piikitellään ja lyttäillään toisia.
Harvat vain täällä ovat mukavia. Aina kun täällä on käynyt ilmi mun kehitysvaikeudet niin muhun suhtaudutaan inhottavasti. Asiallinen pyrin olemaan täällä, mutta toiset saavat minut kiihdyksiin ja mukavuuteni silloin kaikkoaa.
Eli mukavaksi ihmiseksi olen ristiriitainen. Toiset ihmiset tekevät minusta kaltaisensa.