Välitätkö aina toisen/toisten ihmisten tunteista?
Vai voitko laukoa mitä vain? Ja itsellesi on pääasia vain saada oma asia esille hinnalla millä hyvänsä? Oletko sympaattinen? Vai tunteeton, joka ei tunne itse mitään tunteita?
Kommentit (22)
Välitän usein miten, mutta jos itseä, kavereita, ystäviä tai omia mukavia sukulaisia loukataan, niin sit on nääs oksat poikki ja saa varmasti samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen Jasmiina että jyrään varmuuden vuoksi heikommat koska olen sisältä nolla.
Mikä on saanut sinut nollaksi? Sille on jokin syy? Huono lapsuus vai oma elämä nyt? Tee jotain itsellesi. Apua saa.
On se omituista, ettei typeryyksiä voi sanoa typeryyksiksi.
Tottakai välitän... Aina pitää ajatella toisen tunteista...
What goes around comes around.
Tuota ei oikein voi jättää huomioimatta, paitsi jos uskoo selviävänsä elämässä lähinnä liian hyvällä tuurilla.
Yleensä kyllä ja enkä hakemalla hakeudu konflikteihin, mutta jos joku itseäni tyhmempi viisastelee ja vıttuilee, niin hän voi varautua menettämään hermonsa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen Jasmiina että jyrään varmuuden vuoksi heikommat koska olen sisältä nolla.
Mikä on saanut sinut nollaksi? Sille on jokin syy? Huono lapsuus vai oma elämä nyt? Tee jotain itsellesi. Apua saa.
Koska ei ole tahdon voimaa. Olen iso läski. En osaa tehdä juurikaan mitään.
Miksi pitäisi vieraiden ihmisten tunteista välittää? Läheistenkin kanssa kannattaa olla selväsanainen ja rehellinen.
Ihminen, joka ei sano suoraan on selkärangaton nyhverö.
Välittää. Mutta mitä jos se toinen ihminen ei välitä muiden tunteista ja laukoo, esimerkiksi hammaslääkäri tai muu täti. Entä voiko jollekin sanoa "jätä se sika!" vai saako trauman? Miten muotoilla sanat tarpeeksi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi vieraiden ihmisten tunteista välittää? Läheistenkin kanssa kannattaa olla selväsanainen ja rehellinen.
Tykkäät kai, jos asiakaspalvelutilanteissa haistatellaan sinulle ja sairaaloissa nauretaan tarpeillesi? Ei kai haittaa, jos sua tönitään joka paikassa ja syrjitään työpaikoilla. Ei haittaa, ihan tosi?
Välitin ennen ja kärsin siitä paljon. Nykyään en enää välitä, kiitos minua kiusanneiden ja hyväksikäyttäneiden ihmisten.
Vierailija kirjoitti:
Välitin ennen ja kärsin siitä paljon. Nykyään en enää välitä, kiitos minua kiusanneiden ja hyväksikäyttäneiden ihmisten.
Eli kiusaajat saivat sinut muuttumaan omalle tasolleen. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä ja enkä hakemalla hakeudu konflikteihin, mutta jos joku itseäni tyhmempi viisastelee ja vıttuilee, niin hän voi varautua menettämään hermonsa kanssani.
Evoluution olisi pitänyt tehdä enemmän töitä kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei sano suoraan on selkärangaton nyhverö.
Yleensä vain sellaisille ihmisille kannattaa sanoa mitään joilla on vielä toivoa. Turha apinatarhassa on käydä ketään ojentamaan, haaskaa vain aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaa tilaisuutta kun voi elää helpommin ilman hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaa tilaisuutta kun voi elää helpommin ilman hyväksikäyttäjiä.
Koska kaikki eivät ole hyväksikäyttäjiä?..
Pyrin suhtautumaan näin:
Mutta myönnän auliisti, etten aina onnistu. Yritän kuitenkin aina.
Ei minulla ole mitään intressiä laukoa mitä vain, vaikka en varsinaisesti välitäkään. Ei kiinnosta suuntaan tai toiseen.