Lennen talvi 2006?
Mitäs pidätte :)
Muuten poikein takkien värit ym ok,mutta karvareunus joka hupussa?? Saakohan sen irti??
Kommentit (5)
taneli5:
Tyttöjen kosteussuoja haalarin alaosa näytti ihan punertavalta netissä mutta kaupassa alaosa oli selvästi ruskea.----Huomasin saman. Kuvan luumu/vaaleanpunainen on todellisuudessa ruskea/rosahtava vaaleanpunainen. Mun silmissä todellisuus on parempi. Jos sinertävämpi sävy on mieleen, niin Remulla on juuri sellaiset sävyt.
En oikein tykännyt tuosta pallokankaasta hupuissa ym. Oli vähän villakankaan ja fleesen sekamuoto eikä lilahtava väri oikeen mua miellytä.
----- Se on villaisen näköinen ja paremman näköinen päässä, kun koko hupun sisäpinta ei näy, vain reuna.
Muuten tykkään Lennen tyttöjen haalareista kun niissä on usein frilla.
Tykkäävätköhän viisivuotiaat vielä frillasta vai pitääkö jo olla isojen tyttöjen haalari?------Kyllä tykkää.
Nyt odottelen innolla tuleeko haalaria saman värisenä, siis ruskea alaosa, beige yläosa. Tiedättekö? Lennen kotisivuilla oli kai jotain vihertävää tungettu sinne mukaan...
Tyttöjen ruskea-v.pun oli ihana, meillä ei nyt käyttöä sellaiselle.
Travallen kotisivuilta katselin myös, että olisi tulossa ruskea-beige. Kukaan nähnyt?
Tummansininen alaosa ja vaaleansininen yläosa
Onko korvia ja mitä värejä? Ja millaisia muuten? Itse en pääse katsomaan niitä luonnossa, joten jos joku olisi nähnyt.
Tyttöjen kosteussuoja haalartin alaosa näytti ihan punertavalta netissä mutta kaupassa alaosa oli selvästi ruskea. Onkohan haalareissa eri värisiä alaosai vai kuinka? Tuo punertava näytti mun silmääni paremmalta vaikka yleensä ruskeaa kannatankin. Hyvää oli tyttöjen haalarissa se että hihan alapuolella näkyvär kaistaleet olivat kosteussuojakangasta joten haalari kestää todennäköisesti myös vatsallaan liukumista.
En oikein tykännyt tuosta pallokankaasta hupuissa ym. Oli vähän villakankaan ja fleesen sekamuoto eikä lilahtava väri oikeen mua miellytä. Muuten tykkään Lennen tyttöjen haalareista kun niissä on usein frilla.
Kekäleessä oli myös frillaton tyttöjen haalari jonka alaosa oli vähän karheampaa kosteussuojakangasta. Samaa karheampaa oli myös poikien haalarissa. Corduraa se ei kuitenkaan ollut.
Tyttöjen lieri hattu oli ihana meillä vaan tyttö niin hikipää etten voi laittaa hänelle hengittämäntöntä hattua alle -20 kelillä. Viimevuotinenkin toppahattu melkein käyttämättön.
Meillä viimetalvinen haalari mahtuu vielä luultavasti koko talven mutta alesta voisi tuota frillallista taas metsästää. Tykkäävätköhän viisivuotiaat vielä frillasta vai pitääkö jo olla isojen tyttöjen haalari? Äiti ainakin tykkäisi siitä frillasta ; )