Narkkari vastailee kysymyksiin
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:47"]Vitut sä mikään nisti ole... Ikäänkuin sä sitä myöntäisit :D Eiks niboilla oo muutenkin vähän enemmän menoo ku notkuu täälä
[/quote]
Enkö muka sais roikkua täällä?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:58"]Imppaatko koskaan tussia?
[/quote]
En imppaa
Jos ajautuisit tilanteeseen, jossa ainut keino saada on rahaa on myydä itseä, pystyisitkö siihen?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:47"]
Vitut sä mikään nisti ole... Ikäänkuin sä sitä myöntäisit :D Eiks niboilla oo muutenkin vähän enemmän menoo ku notkuu täälä
[/quote]
Mitä menoo? Ei kai ne muuta teekää kun notku?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:58"]Eikö elämä ole parasta huumetta?
[/quote]
Ei aina ole. Itellä elämä on täyttä helvettiä
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:00"]Jos ajautuisit tilanteeseen, jossa ainut keino saada on rahaa on myydä itseä, pystyisitkö siihen?
[/quote]
Vain äärimmäisen pakon edessä
Jos antaisin sulle 10000e nyt niin mitä tekisit?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:47"]
Vitut sä mikään nisti ole... Ikäänkuin sä sitä myöntäisit :D Eiks niboilla oo muutenkin vähän enemmän menoo ku notkuu täälä
[/quote]
Mitä menoo? Ei kai ne muuta teekää kun notku?
[/quote]
Kyllä narkkarit tekee muutakin ku notkuu
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:02"]Jos antaisin sulle 10000e nyt niin mitä tekisit?
[/quote]
Maksaisin velkani pois
Miltä se tuntu? Kun otat huumeita tai et ole niitä saanut? Minkä uskoisit oevan se keino, joka saisi sinut lopettamaan? Onko sinulla lapsuudenperhettä? Olen samanikäinen ja minulle tuli paha olo puolestasi. Eikö mikään auttaisi? Miksi olet aloittanut?
Ootko ryöstäny ketään väkivaltaisesti?
Mitä musiikkia kuuntelet mieluiten kun olet kunnolla pönttö sekaisin? Entäpä kun olet kiskonut piriä siihen malliin että nukkuminen on täysin mahdotonta, harrastatteko lenpalttisesti seksiä aikaa kuluttaaksenne?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:07"]Miltä se tuntu? Kun otat huumeita tai et ole niitä saanut? Minkä uskoisit oevan se keino, joka saisi sinut lopettamaan? Onko sinulla lapsuudenperhettä? Olen samanikäinen ja minulle tuli paha olo puolestasi. Eikö mikään auttaisi? Miksi olet aloittanut?
[/quote]
Ilman tulee ihan kauheet vieroitusoireet jos on ollut liian kauan ilman. Keinoa en osaa sanoa. Kaveri tarjosi kannabista ja sitä poltettiin välillä ja koukkuun jäin. Haluaisin kyllä olla kuivilla.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:07"]Ootko ryöstäny ketään väkivaltaisesti?
[/quote]
Olen
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:08"]Mitä musiikkia kuuntelet mieluiten kun olet kunnolla pönttö sekaisin? Entäpä kun olet kiskonut piriä siihen malliin että nukkuminen on täysin mahdotonta, harrastatteko lenpalttisesti seksiä aikaa kuluttaaksenne?
[/quote]
En kuuntele musiikkia hirveesti yhtään. Olen tosiaan kiskonut ja monta yliannostusta takana. Välillä harrastetaan
Käytätkö huumekaupoissa virtuaalivaluuttoja(bitcoin tms) vai käteistä?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:07"]Miltä se tuntu? Kun otat huumeita tai et ole niitä saanut? Minkä uskoisit oevan se keino, joka saisi sinut lopettamaan? Onko sinulla lapsuudenperhettä? Olen samanikäinen ja minulle tuli paha olo puolestasi. Eikö mikään auttaisi? Miksi olet aloittanut?
[/quote]
Ilman tulee ihan kauheet vieroitusoireet jos on ollut liian kauan ilman. Keinoa en osaa sanoa. Kaveri tarjosi kannabista ja sitä poltettiin välillä ja koukkuun jäin. Haluaisin kyllä olla kuivilla.
[/quote]
Joku laitos, jossa cold turkey, kerrasta kaikki poikki?
Up