Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narkkari vastailee kysymyksiin

Vierailija
06.11.2014 |

Olen 27 vuotias

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:14"]Käytätkö huumekaupoissa virtuaalivaluuttoja(bitcoin tms) vai käteistä?
[/quote]
Käteistä

Vierailija
62/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä pääni jos oot nisti. Jos oot oikeasti niin kannattaa vähentää sitä liimojen imppausta, oot vakavassa kannabiskoukussa av-palstalla. Varo ettet kuole hasispiikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:19"]Hae apua, nuori ihminen.
Vai etkö halua?
[/quote]
Katkolla on oltu, mutta aina olen retkahtanut
[/quote]

Jos haluat oikeasti eroon huumeista, onnistut siinä kyllä. Itse olen ensi maanantaina lähdössä katkolle ja aion onnistua siinä, koska olen niin päättänyt. Ei tämä elämä ole elämisen arvoista.

Vierailija
64/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:19"]Hae apua, nuori ihminen.
Vai etkö halua?
[/quote]
Katkolla on oltu, mutta aina olen retkahtanut
[/quote]

Jos haluat oikeasti eroon huumeista, onnistut siinä kyllä. Itse olen ensi maanantaina lähdössä katkolle ja aion onnistua siinä, koska olen niin päättänyt. Ei tämä elämä ole elämisen arvoista.
[/quote]
Katkolle menoa on rakkaani kanssa mietitty vakavasti. Elämä on täyttä helvettiä.
Ite menetin maksuna sormia. Ei tosiaan elämisen arvoista

Vierailija
65/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:20"]Syön kyllä pääni jos oot nisti. Jos oot oikeasti niin kannattaa vähentää sitä liimojen imppausta, oot vakavassa kannabiskoukussa av-palstalla. Varo ettet kuole hasispiikkiin.
[/quote]
Älä usko jos et haluu

Vierailija
66/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katkollemenoa pitää miettiä? oletko miettinyt käyväsi vertaistukiryhmässä? milloin viimeksi käytit? Onko sinulla harhoja/psykooseja ollut? onko sinulle tullut mielenterveydellisiö ongelmia? Missä näet itsesi 2 vuoden kuluttua? Onko sinulla ystäviä muita kun samankaltaiset kun sinä? pystyisitkö jättämään miehesi jotta itse  pääsisit kuiville? kuinka tärkeää olisi päästä kuiville?

Vierailija
67/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 01:47"]Miksi katkollemenoa pitää miettiä? oletko miettinyt käyväsi vertaistukiryhmässä? milloin viimeksi käytit? Onko sinulla harhoja/psykooseja ollut? onko sinulle tullut mielenterveydellisiö ongelmia? Missä näet itsesi 2 vuoden kuluttua? Onko sinulla ystäviä muita kun samankaltaiset kun sinä? pystyisitkö jättämään miehesi jotta itse  pääsisit kuiville? kuinka tärkeää olisi päästä kuiville?
[/quote]
Monta kertaa on yritetty päästä kuiville, mutta aina retkahdan käyttämään. En ole miettinyt meneväni vertaistukiryhmään. Illalla piikitin piriä viimeksi. Hallusinaatioita on ollut. Mielenterveysongelmia on kyllä. En osaa ajatella 2 vuoden päähän. Ihan muutama narkkari piirien ulkopuolelta. En voisi jäättää miestäni. En halua enää kestää tätä huume helvettiä

Vierailija
68/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitä mielenterveysongelmia? Miksi luulet että aloit käyttämään huumeita?
Miten perheesi sinuun suhtautuu? Entä naapurisi?

Nimim kaikkia tässä naapurustossa ärsyttää naapurin narkkarit, koska on aina kovaäänisiä riitoja pihassa, ja poliisit koirineen myös. Muutoin asuu vain lapsiperheitä. Oikeasti pelkään.

Vierailija
69/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:11"]Onko sinulla mitä mielenterveysongelmia? Miksi luulet että aloit käyttämään huumeita?
Miten perheesi sinuun suhtautuu? Entä naapurisi?

Nimim kaikkia tässä naapurustossa ärsyttää naapurin narkkarit, koska on aina kovaäänisiä riitoja pihassa, ja poliisit koirineen myös. Muutoin asuu vain lapsiperheitä. Oikeasti pelkään.
[/quote]
Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Aloittamisen olen jo pariin kertaan selittänyt. Perhe katkaisi välit muutamia vuosia takaperin. Naapureista en osaa sanoa

Vierailija
70/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:20"]

Syön kyllä pääni jos oot nisti. Jos oot oikeasti niin kannattaa vähentää sitä liimojen imppausta, oot vakavassa kannabiskoukussa av-palstalla. Varo ettet kuole hasispiikkiin.

[/quote]

Sillä on ganjabis-tsykoosi.

Vierailija
71/71 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:17"]Mitä käytät? [/quote] Piriä ja subutexiq

[/quote]