Oletko kaynyt Tallinnassa pandemian aikana?
Tekisi mieli lahtea edes risteilylle, tai Tallinnaan. Uskaltaako?
Kommentit (25)
Haaveilen Tallinnan joulutorille pääsystä. Sitä on ikävä!
En ole käynyt, mutta suunnitelmissa on, että josko ensi viikolla tekisi sellaisen ostosristeilyn. Meillä alkaa Tallinkin bonuspisteet vanhenemaan ja pitäisi käyttää ne pois.
Olen, sekä viime kesänä että nyt tänä kesänä vietimme vajaan viikon Tallinnassa ja myös muualla Pohjois-Virossa, omalla autolla ja koronaturvallisuus huomioon ottaen.
Perehdy maahantulo-ohjeisiin sekä Viron että palatessasi Suomen osalta. Virossa tällä hetkellä kysyvät rokotustodistusta (2 rokotusta tai todistusta negatiivisesta koronatestistä tai sairastetusta koronasta) ravintoloihin, museoihin yms. sisään päästäksesi.
Tallinnassa on vaikea korona tilanne. En itse uskaltaisi vielä mennä, paitsi jos on sairastettu korona ja kaksi rokotusta. Varmuutta ei silti ole.
Olen käynyt Tallinnassa viimeksi 1994, kun olin 17-vuotias.
Ja vastaus: en ole käynyt enkä käy.
Juuri tulin, tai oikeastaan vaan välietappi, kun hain pakettiautolla olutta Latviasta
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et? M/S Estonia upposi jo.
Vierailija kirjoitti:
It's your loss.
Kävin viime kesänä, kun ei vielä puhuttu rokotteista, karanteeneista jne.
Tänä vuonna en ole käynyt, enkä tiedä että koska voisi mennä.
Kyllä olen käynyt, kivaa oli. Ensi viikolla uudelleen. Hyvää ruokaa, kulttuuria.
Kävin 2020, kun Virossa parempi tilanne kuin Suomessa. Syyslomalla pariksi päiväksi lähdössä Tukholmaan. Joululomalla vois miettiä jo kauemmas lähtemistä.
Jos ensi kuussa pääsisi. Pitää ottaa vielä 2. koronarokote ja odotella sen jälkeen viikko, pari.
Monta kertaa. Ei mitään ongelmia.
Kolmesti, ja hyvää tuuria on ollut (=koronavapaat matkat).
Todellakin olen, siellä kaikki ok.
En, enkä mene vieläkään. Siellä on Suomea monin verroin pahempi tilanne taas.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä mene vieläkään. Siellä on Suomea monin verroin pahempi tilanne taas.
Kerropa, alapeukuttaja, perustelut ettei ole.
Virossa 463 uutta koronatapausta viime vuorokauden aikana ja 180 koronan takia sairaalassa. Väestöä 1,325 miljoonaa, Suomen 5,518 miljoonaa.
Osaatko edes laskea, mitä nuo Viron luvut tarkoittaisivat Suomessa, jos ne suhteutettaisiin Suomen väestömäärään?
Kyllä