Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi deittisovellus kasvaa nyt rajusti 20-45-vuotiaiden keskuudessa – jos kevytmielinen tapailu kyllästyttää, tämä on sinulle oikea paikka

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun itsellä on kaikki niin sanotut arvot kohdallaan mutta en oikein tiedä onko kristittyjen jumala se ainoa oikea?

Vierailija
42/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei toikaan mulle ole. Olen ateisti, mulla on yksi lapsi. Haluaisin kumppanin vakavaan kevyeen suhteeseen eli ei treffattaisi muita, mutta ei mitään pakkoa yhteenmuutolle, avioliitolle yms..

En minäkään halua muuttaa samoihin nurkkiin ainakaan lähiaikoina koska olen asunut pitkään yksin ja olen liian vanha tekemään lapsia, mutta en kyllä tajua mikä on kevyt vakava suhde:)?

Näetkö miten nämä mätäpaiseet yrittää heti saastuttaa jotain? Jalka joka oven välissä. Ei oikeasti valmiita sitoutumaan mihinkään. Ei mitään todellisia moraalisia arvoja. Tämän takia minä en mene tuonnekkaan palveluun, tämän takia en tule enää koskaan etsimään tarkoituksella puolisoa.

Tulee vastaan jos on tarkoitus tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä varmaan irtois.

Vierailija
44/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun itsellä on kaikki niin sanotut arvot kohdallaan mutta en oikein tiedä onko kristittyjen jumala se ainoa oikea?

Sitten sun arvot ei ole kohdallaan kristilliseltä kantilta. Haluat vielä käydä kauppaa, haluat shoppailla.

Haluat saada parhaimman diilin.

Vierailija
45/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa esittää siellä harrasta uskovaista.

M 43

Vierailija
46/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti, mutta taidanpa kokeilla kuinka hyvin tuolla voi menestyä ennen kuin Jeesus tulee väliin. Kaipaisin vaihtelua Tinderin meininkiin.

Niin, haluat levittää saastaasi tuolla missä ihmiset yrittää löytää rakkautta. Sen takiahan tuota palvelua mainostettiin lehdessä nyt että sun kaltaiset löytäisi sinne, että tuokin paikka voitaisiin korruptoida.

Vierailija
47/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin spirituaalista ja hieman boheemia hippihenkistä miestä, ei näitäkään pahemmin Tinderissä tunnu pyörivän...

Jos sellaista etsii, samanhenkisiä löytää paljon paremmin sopivista harrastuksista ja tapahtumista. Vaikka kaikkien sanotaan nykyään käyttävän Tinderiä tms., omissa vähän tuollaisissa piireissäni se vaikuttaa olevan vähäistä, kun joskus asiasta on puhuttu.

Vierailija
48/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kirkkoon enkä ole uskonnollinen, mutta "kristilliset arvot" kyllä mulle passaa noin muutoin.

Eli sopiiko sovellus minulle?

Ei sovi Jeesus ei kannattanut itsensämyymistä

Vierailija
49/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vaan harmittaa, jos Valo täyttyy tavan maailmallisista ihmisistä, varatut mukaanlukien. Kotisataman Deitissä piti aikoinaan vakuuttaa, että on sinkku, ja kriteereissä oli erilaisia vaihtoehtoja, mitä hyväksyy ihmissuhteessa. Esim esiaviollisen seksin.

Nyt tuolla Valossa ei ole mitään rajaa. Menee sekin pilalle. Tai varmaan on jo, kun monella ei ole mitään esittelyäitsestään. 🙄😞

Vierailija
50/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin huomauttaa kaikille näille tuota juttua lukeville ja kommentoiville nyt siitä, että siinä sanotaan, että sen firman itsensä eli "Valon toimijoiden mukaan tällä hetkellä erityisesti nuoria aikuisia. Mukaan tulee koko ajan valtavasti lisää nuoria ihmisiä, jotka etsivät omaa kumppania, jolla on samanlaiset arvot kuin itsellään."

Se on ihan sama vaikka ne olisi saaneet ensimmäisen sadan kiinnostuneen lisäksi mukaan ne toiset sata, niin kasvu on valtavaa, kun he itse mainostavat tässä sovellustaan. 

Todellisuus voi olla oikea iso kasvu tai sitten ihan jotain muuta. Joka tapauksessa ei kannata uskoa suoraan  kritiikittä sitä, mitä jonkun sovelluksen kehittäneen firman itsensä markkinoijat suoltaa. 

Vierailija
51/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tolle käy samalla tavalla kuin kaikille muille vastaaville palveluille eli tonne tulee selkeä miesenemmistö. Kunnolliset hyvät arvot omaavat naiset löytää kumppanin ihan oikeasta elämästä normaalien ihmisten tapaan.

Vierailija
52/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut, millaista meininkiä siellä on?

53/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa tuolta löytyisi huomattavan rintava ja lanteikas keski-ikäinen n. 37-45 - vuotias ihmisneito-olento, niin se olisi ok. Olen itse hieman vatsakas n. 40 -kymppinen akateeminen mieshenkilö, jolla on hyvin paljon rahaa. Olisikohan tuo hyvä profiiliteksti sinne?

Vierailija
54/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus.

Vierailija
55/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset arvot. Buahahah. Kyllä ne sivistyneet arvot voi olla ilman VOI JEESUSTA.

Vierailija
56/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset arvot. Buahahah. Kyllä ne sivistyneet arvot voi olla ilman VOI JEESUSTA.

Itsekin hieman ihmettelen tuota käsitettä "kristilliset arvot". Mitä sillä oikein tarkoitetaan?

Jos tarkoitetaan että pyrkii olemaan eettinen toimissaan ja huomioimaan myös muut ihmiset ja arvostaa esim. perhettä jne., niin onko silloin "kristilliset arvot"?

Vierailija
57/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tolle käy samalla tavalla kuin kaikille muille vastaaville palveluille eli tonne tulee selkeä miesenemmistö. Kunnolliset hyvät arvot omaavat naiset löytää kumppanin ihan oikeasta elämästä normaalien ihmisten tapaan.

Mtä näitä "kunnolliset hyvät arvot omaavia naisia" sitten löytää oikeasta elämästä? Olen yrittänyt löytää harrastuksista, töistä, taidegallerioista, matkaillessa ja ties mitä. Kävin jopa paritanssikurssilla, mutta siellä oli vain 20 vuotta minua vanhempia naisia.

En sano missään nimessä olevani täydellinen enkä edes nirso, tuntuu vain ettei sellaista kemiaa löydy kenenkään kanssa. Oikeastaan en ole huomannut kenenkään edes etäisesti ilmaisseen mitään kiinnostusta suuntaani. Olen ehkä sitten tylsä? Saan kyllä ihmiset nauramaan ja olen sosiaalinen sekä ekstrovertti tiettyyn rajaan asti.

Terveisin yhdessä vakavassa parisuhteessa 10 vuotta sitten ollut M30 ilman yhden yön sähläyksiä tai vastaavaa. Löytyy korkeakoulututkinto, asiallinen liksa, oma koti ja läheiset välit perheeseen. En polta, alkoholia juon kohtuudella, olen kasvatuskristitty, mutten harras uskovainen. Ei ole kysyntää ollut.

Kaikki vinkit on tervetulleita.

Vierailija
58/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hieman ihmettelen tuota käsitettä "kristilliset arvot". Mitä sillä oikein tarkoitetaan?

Jos tarkoitetaan että pyrkii olemaan eettinen toimissaan ja huomioimaan myös muut ihmiset ja arvostaa esim. perhettä jne., niin onko silloin "kristilliset arvot"?

Koko länsimainen sivistyskulttuuri perustuu tietyllä tapaa kristillisiin perusaatteisiin etenkin moraalin ja etiikan puolesta. Varmaan tässä yhteydessä nyt viitataan lähinnä tähän monogaamiseen ydinperheihanteeseen, joka on aika tehokkaasti demonisoitu länsimaissa nykyään. Pelkästään Suomessa tällaisen perään haikailevia haukutaan ties miksi, tiedätte kyllä.

59/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tästä uudesta tavasta, että mainokset kirjoitetaan artikkelin muotoon. Nytkin ap:n linkittämä artikkeli oli "kaupallinen yhteistyö". Todella harhaanjohtavaa. 

Vierailija
60/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

En pidä tästä uudesta tavasta, että mainokset kirjoitetaan artikkelin muotoon. Nytkin ap:n linkittämä artikkeli oli "kaupallinen yhteistyö". Todella harhaanjohtavaa. 

Millä tapaa voittoa tavoittelematon organisaatio pyrkii mainostamaan tuotteitaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn. :D