Uusi deittisovellus kasvaa nyt rajusti 20-45-vuotiaiden keskuudessa – jos kevytmielinen tapailu kyllästyttää, tämä on sinulle oikea paikka
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Joko löytyy kaipaamani suodatin? "Näytä vain ilmoitukset, jossa on vähintään 200 sanaa sisältävä esittelyteksti".
Haetko tällä sitä, että joku jaksaa panostaa ilmoitukseensa ja kertoa itsestään sekä toiveistaan vai oliko tämä sarkasmia? Muissa deittisovelluksissa tuntuu lyhyt ja ytimekäs profiili olevan se järkevin.
Nyt löytyy multakin tuo sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tinderissä moititaan aina tuota, että sieltä haettaisiin vain seksiä.
Tinderissä on paljon tavismiehiä jotka haluaisivat vakavan parisuhteen mutta he eivät naisille kelpaa.
Naiset itse valitsevat niitä panomiehiä.
Tinderissä toki taitaa olla miesten ylimäärä melkoinen. Naisten markkinathan siellä vallitsee, kuten muutenkin deittimarkkinoilla. Vaikea silti uskoa, että ainakaan Tinderin nykyisellä profiloinnilla sieltä haettaisi muuta kuin fyysistä tai pinnallista pikaista juttua.
FB:n sinkkuryhmissä on enemmän naisia kuin miehiä, samoin Eurosinkuissa.
Ladattiin mieheni kanssa molemmat toi.
En olekaan sitä ennen tehnyt kirkossa. Latasin sovelluksen.
Tietääkö joku onko Päivi Räsänen rekisteröitynyt tuonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tinderissä moititaan aina tuota, että sieltä haettaisiin vain seksiä.
Tinderissä on paljon tavismiehiä jotka haluaisivat vakavan parisuhteen mutta he eivät naisille kelpaa.
Tinderissä toki taitaa olla miesten ylimäärä melkoinen. Naisten markkinathan siellä vallitsee, kuten muutenkin deittimarkkinoilla. Vaikea silti uskoa, että ainakaan Tinderin nykyisellä profiloinnilla sieltä haettaisi muuta kuin fyysistä tai pinnallista pikaista juttua.
Mikä on Eurosinkut?
T. Varovaisen kiinnostunut
Näppärää. Piuhat poikki ja sitten esittää, että haluaa kovasti lasta. Siinä voi sitten ihmetellä miksei natsaa.
"– saatavilla on myös astetta räätälöidympi maksullinen Plus-versio" = oisko vielä taivaspaikka luvassa päälle päätteeksi?
Vierailija kirjoitti:
"– saatavilla on myös astetta räätälöidympi maksullinen Plus-versio" = oisko vielä taivaspaikka luvassa päälle päätteeksi?
Anekauppa on sitten siinä Platinum-versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Eurosinkut?
T. Varovaisen kiinnostunut
Korona-aika on kovasti karsinut toimintaa ja ennenkin se on ollut pks-keskeistä, mutta aina kannattaa tutustua:
Ja siellä on FB-ryhmiä eri puolilta Suomea.
Kaikki saalistajat lähtee jahtaamaan tynnyrissä kasvaneita tyttöjä. Tavallinen parisuhdetta etsivä nainen taas saattaa turhautua kontrollifriikkeihin tekopyhiin ukkoihin.
En kuulu kirkkoon enkä ole uskonnollinen, mutta "kristilliset arvot" kyllä mulle passaa noin muutoin.
Eli sopiiko sovellus minulle?
Ei mene kauaa, kun tuo paikka on pilalla mäiden iki tinder miesten takia, jotka väijyvät itseään nuorempaa seksiseuraa.
Turha itkeä teidän tavosmiesten kun ette osaa edes keskustella ikäistenne kanssa.
Olen mätsännyt monet ns tavismiehet, jotka eivät "puhu" mitään tinderissä.
Odottaavat ilmeisesti sitä nuorempaa ja kauniimpaa...
Itse etsin spirituaalista ja hieman boheemia hippihenkistä miestä, ei näitäkään pahemmin Tinderissä tunnu pyörivän...
Vierailija kirjoitti:
No ei toikaan mulle ole. Olen ateisti, mulla on yksi lapsi. Haluaisin kumppanin vakavaan kevyeen suhteeseen eli ei treffattaisi muita, mutta ei mitään pakkoa yhteenmuutolle, avioliitolle yms..
En minäkään halua muuttaa samoihin nurkkiin ainakaan lähiaikoina koska olen asunut pitkään yksin ja olen liian vanha tekemään lapsia, mutta en kyllä tajua mikä on kevyt vakava suhde:)?
Olen ateisti, mutta taidanpa kokeilla kuinka hyvin tuolla voi menestyä ennen kuin Jeesus tulee väliin. Kaipaisin vaihtelua Tinderin meininkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kauaa, kun tuo paikka on pilalla mäiden iki tinder miesten takia, jotka väijyvät itseään nuorempaa seksiseuraa.
Turha itkeä teidän tavosmiesten kun ette osaa edes keskustella ikäistenne kanssa.
Olen mätsännyt monet ns tavismiehet, jotka eivät "puhu" mitään tinderissä.Odottaavat ilmeisesti sitä nuorempaa ja kauniimpaa...
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että tuon takia miehille eivät myöskään kelpaa FB:n sinkkuryhmät, niissä kun on heidän ikäisiään eli 30+ tavisnaisia. Nuoret naiset eivät juuri käytä Facea.
Joko löytyy kaipaamani suodatin? "Näytä vain ilmoitukset, jossa on vähintään 200 sanaa sisältävä esittelyteksti".