Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi deittisovellus kasvaa nyt rajusti 20-45-vuotiaiden keskuudessa – jos kevytmielinen tapailu kyllästyttää, tämä on sinulle oikea paikka

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo 😍

Vierailija
2/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä uudistus. Linkkasin tyttärelleni kin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *uutuus

Vierailija
4/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti.

Vierailija
5/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kun en usko kristityyn Jumalaan, niin ei ole minun palvelu.

Vierailija
6/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toikaan mulle ole. Olen ateisti, mulla on yksi lapsi. Haluaisin kumppanin vakavaan kevyeen suhteeseen eli ei treffattaisi muita, mutta ei mitään pakkoa yhteenmuutolle, avioliitolle yms..

Vierailija
7/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tinderille on vaihtoehto. Tuonne sitten kaikki kristinuskoiset ja vakavaa suhdetta etsivät.

Vierailija
8/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti ollut hyvä sovellus aikansa, mutta nyt täyttyy uusista käyttäjistä, jotka ovat käyneet läpi tavanomaiset lihatiskisovellukset eivätkä kyllä varsinaisesti ole arvomaailmaltaan silloin palvelun kohderyhmälle sopivia.

Joku siveellistä kumppania toivova haksahtaa äkkiä deittikuvaansa kiillottaneeseen kukasta kukkaan lentelijään. Siinä käy sääliksi sitä, joka haluaisi kristilliset siveelliset arvot jakavan kumppanin löytää. Toivon tietysti, että tällaiset saalistajat eivät pilaa hyvää ideaa sovelluksen takana.

Vierailija
9/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki hyvä, että on paikka kristityille ja tapakristityille. Muut sitten muualle.

Vierailija
10/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä, ensin rukoillaan sitten nussitaan ja lopuksi veisataan.

Vierailija
11/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se toki hyvä, että on paikka kristityille ja tapakristityille. Muut sitten muualle.

Niin. Pystyyköhän tuolla mitenkään varmistumaan, ettei profiilin takana ole joku satoja Tinder-suhteita läpikäynyt huijari? En oikein näe tätä nykymaailman pikadeitti- ja irtosuhdekulttuuria omimpana perheen perustamisen ja kristillisten perusarvojen näkökulmasta. Tästä kielii avioeromäärätkin.

Vierailija
12/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! En nyt kuitenkaan ajattele, että ihmisen on oltava harras tunnustuksellinen kristitty, että sillä olisi arvot kohdallaan, parisuhdekeskeinen tai ei olisi yleisesti hanurista. Mutta ehkä mä tarkistan tuon palvelun ihan sen takia, että jos siinä viitekehyksessä tämmöinen agnostikko onkin se jännittävä mies. :D

M44

Vierailija
13/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Pystyyköhän tuolla mitenkään varmistumaan, ettei profiilin takana ole joku satoja Tinder-suhteita läpikäynyt huijari? En oikein näe tätä nykymaailman pikadeitti- ja irtosuhdekulttuuria omimpana perheen perustamisen ja kristillisten perusarvojen näkökulmasta. Tästä kielii avioeromäärätkin.

Tämä. Kyllä se puoliso tulee itsestään nenän eteen jos on tarkoitus tulla. Voit olla vaikka kotona suurimman osan vapaa-ajastasi ja silti se tulee jos on tarkoitus. Jos ei tule vastaan niin ei ollut tarkoitus.

Vierailija
14/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! En nyt kuitenkaan ajattele, että ihmisen on oltava harras tunnustuksellinen kristitty, että sillä olisi arvot kohdallaan, parisuhdekeskeinen tai ei olisi yleisesti hanurista. Mutta ehkä mä tarkistan tuon palvelun ihan sen takia, että jos siinä viitekehyksessä tämmöinen agnostikko onkin se jännittävä mies. :D

M44

Agnostikko tai ateisti ei ole kristittyjen keskuudessa jännittävä vaan houkka (fool). Toinen ääripää ajattelee myös samalla tavalla jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
15/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tinderissä moititaan aina tuota, että sieltä haettaisiin vain seksiä.

Tinderissä on paljon tavismiehiä jotka haluaisivat vakavan parisuhteen mutta he eivät naisille kelpaa.

Naiset itse valitsevat niitä panomiehiä.

Tinderissä toki taitaa olla miesten ylimäärä melkoinen. Naisten markkinathan siellä vallitsee, kuten muutenkin deittimarkkinoilla. Vaikea silti uskoa, että ainakaan Tinderin nykyisellä profiloinnilla sieltä haettaisi muuta kuin fyysistä tai pinnallista pikaista juttua.

Vierailija
16/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 3,9 miljoonaa kristittyä. Salli minun nauraa. 

Vierailija
17/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että 3,9 miljoonaa kristittyä. Salli minun nauraa. 

Luterilaisia on n. 68% väestöstä, eli noin 3,7 miljoonaa. Siihen päälle ortodoksit ja muut kristityt. Eli pitää kyllä paikkaansa. Eri asia kuinka moni oikeasti uskoo.

Vierailija
18/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sitä porukkaa, joka suosii analiseksiä, jotta naisten neitsyys säilyy avioliittoon.

Jos on niin sitten mun täytyy aivan välittömästi rekisteröityä tuonne!

Vierailija
20/92 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi deittisovellus-Valo houkuttelee erityisesti 20-45-vuotiaita pitkäaikaista kumppania etsiviä nuoria aikuisia."

Jee! Olen sitten vielä hetken nuori aikuinen. 46 vuotta täytettyäni varmaan sitten vain aikuinen, mutta se kai on hyväksyttävä siinä vaiheessa.