Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi exä ei välitä?

Vierailija
06.11.2014 |

Mikä siinä on että ensin eron jälkeen olla niin prinssiä ja sanotaan että auttaa ja kuuntelee ja välittää ja sitten yht äkkiä muuttuu täysin kylmäksi kusipääksi ei kuulu ei näy..Miksi itse käyttäytyisit näin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kyseessä on _entinen kumppani_ josta on syytäkin siirtyä eteenpäin.

Vierailija
2/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on uusi? Millä tavalla olet ollut yhteydessä tähän exään? Jos ruikutat jatkuvasti jostain niin tuskin sitä kiinnostaa kuunnella. Ja oletettavasti sanoi noin vaan jotta pääsisi helpommin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän jatkoi matkaa. Olet exä. Ei mitään velvollisuuksia.

Vierailija
4/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oliskin uusi niin mitä sitten..ite oli se joka eron jälkeen halus olla tekemisissä ja leikkiä kaveria..nyt ihan käytännönasioista lähinnä yhteydessä välillä..jos jotain tavaroita löytyy ja niitä pitäisi palautella yms..niin ei onnistu millään sitten ..että jos eroon kerta haluaa niin suostuis sitten näkemään ja vaihtamaan tavarat päikseen..mutta kovin on vaikeaa tämä..

Vierailija
5/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäydy noin eikä käyttäydy exänikään. Mutta en kyllä jaksaisi ruikuttaa pahaa oloani EXÄLLE! Niitä varten on muut ystävät. Exän kanssa voidaan kysellä kuulumisia, jos on niin hyvät välit.

Vierailija
6/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia exän pitäisi välittää yhtään mitään. Tehän olette eronneet pahvi!

Vierailija
7/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että yhteydenpito exään voi satuttaa entistä pahemmin, jos tietää, ettei mitään jatkoa ole luvassa ja silti on vielä tunteita. Ei kukaan voi haluta kiusata itseäön ja toista niin. Mutta kyllä nuo tavaroiden jakamiset ym. pitäisi onnistua ja sitten vasta vetäytyä.

Vierailija
8/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt oo mitään ruikuttanut vaan kuten sanoin niin tarttis saada tavarat oikeille omistajilleen niin mikä vaikeus?jos ei halua/suostu näkemään niin sitten saa kestää että jatkossakin tasasesti kysyn koska mahtais käydä..eikö olis vaan helpompi nähdä ja sitten ei tartteis enää kuulua ikinä missään yhteydessä..rasittavaa vaan..

Vierailija
9/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse jostain pienistä, pakkaa laatikkoon ja vie oven taakse. Jos et tiedä uutta osoitetta, eikä vastaa puhelimeen, laita varastoon tai jos jotain ihan mitättömiä ovat, heitä roskiin. Itsellä oli exän pientä rojua yli 10 vuotta ja vihdoin viimein sain aikaiseksi löhettää postin kautta, ei tullut kiitosta eli ihan sama varmaan, jos olisin roskikseen laittanut.

Vierailija
10/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yllättäen jätettynä antaa ensin aikaa, jos toinen muuttaisi mielensä. Sitten kun käy selväksi että on tosi kyseessä, pitää mennä eteenpäin elämässä. Näin itse ajattelin kerran ja vieläkin ottaa päähän, koska tämä erityinen exä yritti pitää yhteyttä ja taisi saamistani vihjeistä päätellen muuttaa mielensäkin, mutta olin silloin jo menossa muualla.

Vierailija
11/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo heittäisin nuo mielelläni mäkeen mutta sillä on myös minun kamoja..vituttaa lähinnä..tuntuu ihan kiusaamiselta kun monta kk jo menny..

Vierailija
12/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ton tunteen noiden tavaroiden kanssa... Itsellä sama tilanne joku aika sitten. Erottiin sovussa ja ihan kavereina, mutta silti on niin vaikeeta saada omia pikkutavaroita takaisin (jotain vaatteita, koruja)... Koskaan ei sovi, aina huono hetki... Ja kyllä hänellä jo uusi nainen on ja minulla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, mutta kun haluaisin vaan nuo kamat... Ei mun elämä siihen kaadu, jos en niitä saisikaan, mutta PERIAATTEESTA ne haluan ja mulle riittää, jos vaikka kerää jätesäkkiin ja jättää ulos josta voin noutaa, mutta ei... Ei ehdi, liian vaikeeta...

Vierailija
13/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamoja? Ovatko ne mallia hammasharja ja pari paitaa? Tekosyy tavata? Unohda, osta uudet ja elä elämääsi.

Vierailija
14/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mm.arvokkaita koruja (tunnearvo) uusia kenkiä,kirjoja..oon myös ehdottanu että annan jollekin kaverille jos vaikeeta mutta sitten sanoo että haluaa itse nähdä mutta silti ei onnistu ikinä eikä taas kuuluu ja saan olla taas kyselemässä.Nyt lopetan mutta kyllä jää harmittamaan jos en saa omiani takaisin.

Vierailija
15/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kamat siis annan kaverille :D

Vierailija
16/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vain jaksa! Ei enää kiinnosta ne samat virret!

Vierailija
17/21 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä virret,kun hyvinkin yksinkertainen asia nyt kyseessä??..

Vierailija
18/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostais jonkun miehen mielipide?

Vierailija
19/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 08:22"]

kiinnostais jonkun miehen mielipide?

[/quote]

Kun kysytään.

Uskoisin, että miehellä on vielä tunteita, ja aluksi on (ennen eron varsinaista ahdistusta) ajatellut, että pystyy vielä keskustelemaan ja kommunikoimaan hyvänä kaverina jne. mutta huomaakin melko pian että ei pysty. Ja häntä selkeästi v**uttaa tämä rankasti. Käyttäytyy varmasti kuin lapsi, mutta ymmärrän silti varmaan hyvin.

Ennen eroa ja eron aikana ei varmaan oikein käsittänyt sen lopullisuutta, nyt alkaa käsittämään. Lopullisuus on vasta nyt iskenyt päin naamaa ja nyt hän "kieltää" koko tilanteen, eikä halua kohdata asiaa ja AP:ta mitenkään. Moni mies, minä mukaanlukien, saattaa olla "hidas" tai "jälkijättöinen" tunteiden käsittelyssä. Itse tapahtuma saatetaan ohittaa tyynesti, mutta sen jälkeen iskee hirveä olo, esimerkiksi viikon viiveellä. 

Tämä kuulostaa oikein tyyppiesimerkiltä tästä ilmiöstä. Tavaroiden jakaminen voi olla kaksin verroin vaikeaa, koska täytyy tavalla tai toisella kohdata se toinen osapuoli JA vielä penkoa niitä pahvilaatikoita, kohdata aika konkreettisella tasolla se ohi mennyt yhteinen elämä.

Vierailija
20/21 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta koskee nyt minua. Olen mies ja ero tuli 5v suhteesta jossa myös lapsia. Minä välitän exästäni. Olen hänelle sanonut myös nuo että pysytään ystävinä, autan, nähdään vaikka ja kahvitellaan jne...enkä tees sitä siksi että roikkuisin. Hän on lasteni äiti ja todella välitän ja kiinnostaa mitä hänelle kuuluu. Koska myös jos tiedän että hänellä on kaikki hyvin niin lapsillani on kaikki hyvin. Enkä tee sitä huonosta omastatunnostakaan, hänen aloitteesta erottiin. Uusi naisystävänikin on sinut asian kanssa ja ymmärtää.

En voisi kuvitellakaan että menisi niin että ei siedetä toisiamme, väännettäisiin lapsista että kuka on kenelläkin milloin että saa mennä jos on menoa tai jotain muuta asioitten vaikeuttamista. Ihmettelen ihmisiä joista tulee vihollisia eikä anneta olla missään asiassa. Kuka sellaiseen jaksaa tuhlata aikaa?

Minun exäni on siis mulle tärkeä edelleen. Ihana ihminen vaikka meistä ei tullutkaan pitempää rakkaustarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi