Miksi harrastat liikuntaa muualla kuin kotona, vaikka on korona?
Sinun takiasi korona leviää, joka käyt salilla, sählyssä tms
Kommentit (25)
Valoja päälle siellä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö rokote suojaakkaan tartunnoilta?
Ei suojaa ei, sehän tietää kaikki joilla on aivot, lukutaito ja älyä. Mutta suurimmalla osalla rokotetuista tauti on lievempi. Katsos kun tämä on niin uusi sairaus, että eivät tiedemiehet ole vielä kaikkea saaneet taudista selville, ja tauti muuntuu koko ajan.
Mä (ja mun läheiseni) olen tuplarokotettu, eli näen asian niin, että mahdollisuuteni saada koronatartunta on hyvin pieni ja jos sen saisinkin, niin tauti olisi todennäköisesti hyvin lievä ja tarttuisi huonosti rokotettuihin läheisiini ja jos joku heistä sen saisikin, niin todennäköisesti hän sairastaisi sen lievänä. Toisaalta jokainen rokottamaton ja potentiaalisesti vakavan muodon sairastava ihminen on rokottamaton omasta valinnastaan, joten en näe syytä rajoittaa elämääni erityisesti suojellakseni heitä.
Miten niin mahdollisuutesi rokotettuna saada korona on pieni? Ei rokotteet tarttuvuutta vähennä vaan oireita.
Niin, eli jos sen saisin, niin riski saada vakava tautimuoto rokotettuna on pienempi, eli rokotetuille tauti ei ole niin vaarallinen, eikä se rokotettujen keskuudessa leviä kovin tehokkaasti. Eli en näe syytä rajoittaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on pakko päästä muiden luokse, yksin oleminen on ihmislajille hengenvaarallista. Siinä niitä ruumiita vasta tuleekin.
No voi hemmetti. Mikä ihmeen ylisosiaalinen narsku siellä inisee... ihmiset pärjää kyllä yksin. On aina pärjänneet. Mä en tiedä mitään niin hienoa kuin yksin pärjääminen.
Vierailija kirjoitti:
Valoja päälle siellä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö rokote suojaakkaan tartunnoilta?
Ei suojaa ei, sehän tietää kaikki joilla on aivot, lukutaito ja älyä. Mutta suurimmalla osalla rokotetuista tauti on lievempi. Katsos kun tämä on niin uusi sairaus, että eivät tiedemiehet ole vielä kaikkea saaneet taudista selville, ja tauti muuntuu koko ajan.
Mä (ja mun läheiseni) olen tuplarokotettu, eli näen asian niin, että mahdollisuuteni saada koronatartunta on hyvin pieni ja jos sen saisinkin, niin tauti olisi todennäköisesti hyvin lievä ja tarttuisi huonosti rokotettuihin läheisiini ja jos joku heistä sen saisikin, niin todennäköisesti hän sairastaisi sen lievänä. Toisaalta jokainen rokottamaton ja potentiaalisesti vakavan muodon sairastava ihminen on rokottamaton omasta valinnastaan, joten en näe syytä rajoittaa elämääni erityisesti suojellakseni heitä.
Miten niin mahdollisuutesi rokotettuna saada korona on pieni? Ei rokotteet tarttuvuutta vähennä vaan oireita.
Niin, eli jos sen saisin, niin riski saada vakava tautimuoto rokotettuna on pienempi, eli rokotetuille tauti ei ole niin vaarallinen, eikä se rokotettujen keskuudessa leviä kovin tehokkaasti. Eli en näe syytä rajoittaa elämääni.
Sinulla menee nyt kaksi asia sekaisin: Tarttuvuus ja oireiden vakavuus. Kukaan asiantuntija ei ole väittänyt, että rokotteet vähentäisivät tarttuvuutta, joten mahdollisuus saada korona on yhtä suuri. Oireet vain ovat lievempiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on pakko päästä muiden luokse, yksin oleminen on ihmislajille hengenvaarallista. Siinä niitä ruumiita vasta tuleekin.
Höpsistä, se on aivan ihanaa , kun laitat youtubin pyötimään ja teet yhtenä päivänä 40 min lihaskuntojumpan nuoren ladyn tahtiin ja toisena päivänä 30 min ,painot mukaan. Muina päivinä köyt lenillä , satoi tai paistoi- se o;pukeutumiskysymys. Tänäänkin aivan paratiisimainenpäivä. Taivas on sininen, ei tuule ja pihlajanmarjat hehkuu kerkullisina.
Mitä siinä ketään tarvii.
Tietenkään turvavyö ei estä kolaria koska se ei liity mitenkään kolariin. Kolarin syntyy kun yksi ( tai useampi) liikkuva objekti törmää joko liikkuvaan tai paikallaan olevaan objektiin/hin. Turvavyöllä on yhtä paljon tekemistä kolarin kanssa kuin sillä käytätkö mustia vai sinisiä housuja sen tapahtuessa. Sen sijaan törmätessä se parantaa selviytymismahdollisuuksiasi jopa oleellisesti. Sitä ei tee maskit eikä rokotteet.