Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi harrastat liikuntaa muualla kuin kotona, vaikka on korona?

Vierailija
21.09.2021 |

Sinun takiasi korona leviää, joka käyt salilla, sählyssä tms

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö rokote suojaakkaan tartunnoilta?

Vierailija
2/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tyhimä ja miten asia sinua koskettaa, jos olet kotonasi eristyksissä sikanasse päässäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on pakko päästä muiden luokse, yksin oleminen on ihmislajille hengenvaarallista. Siinä niitä ruumiita vasta tuleekin.

Vierailija
4/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun harrastan liikuntaa kodin ulkopuolella, vaikka on flunssaa tai influenssaa tai noroa.

Vierailija
5/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuolla metsässä mihinkään leviä.

Vierailija
6/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suojaa ei, sehän tietää kaikki joilla on aivot, lukutaito ja älyä. Mutta suurimmalla osalla rokotetuista tauti on lievempi. Katsos kun tämä on niin uusi sairaus, että eivät tiedemiehet ole vielä kaikkea saaneet taudista selville, ja tauti muuntuu koko ajan.

Vierailija
7/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi,, että sinä saat kysyä.

Vierailija
8/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan paljon muutakin kodin ulkopuolella, vaikka korona.

Vierailija
9/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuplarokotettu ja palaan nyt normaaliin elämään. Jos joku pönttö pyörii siellä ilman rokotteita, ei ole minun vastuulla.

Vierailija
10/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuolemalta ei voi välttyä vaikka kuinka välttelisi elämää. 

Vierailija
11/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suojaa ei, sehän tietää kaikki joilla on aivot, lukutaito ja älyä. Mutta suurimmalla osalla rokotetuista tauti on lievempi. Katsos kun tämä on niin uusi sairaus, että eivät tiedemiehet ole vielä kaikkea saaneet taudista selville, ja tauti muuntuu koko ajan.

Mä (ja mun läheiseni) olen tuplarokotettu, eli näen asian niin, että mahdollisuuteni saada koronatartunta on hyvin pieni ja jos sen saisinkin, niin tauti olisi todennäköisesti hyvin lievä ja tarttuisi huonosti rokotettuihin läheisiini ja jos joku heistä sen saisikin, niin todennäköisesti hän sairastaisi sen lievänä. Toisaalta jokainen rokottamaton ja potentiaalisesti vakavan muodon sairastava ihminen on rokottamaton omasta valinnastaan, joten en näe syytä rajoittaa elämääni erityisesti suojellakseni heitä.

Vierailija
12/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotona en saa seuran valmentajan opastusta. Eipä ole tainnut yhtään tartuntaa jäljittyä seuran treeneihin.

Vierailija
13/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien on suojannut? Turvavyökään ei estä kolareita.

Ap:n kysymykseen vastaan, että hevonen ei mahdu ottamaan asunnossani kovin montaa askelta ja nekin vain käynnissä.

Vierailija
14/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse pyörällä kauhean kauas tässä 40 neliöisessä asunnossa, siksi menen ulos.

Vierailija
15/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä (ja mun läheiseni) olen tuplarokotettu, eli näen asian niin, että mahdollisuuteni saada koronatartunta on hyvin pieni ja jos sen saisinkin, niin tauti olisi todennäköisesti hyvin lievä ja tarttuisi huonosti rokotettuihin läheisiini ja jos joku heistä sen saisikin, niin todennäköisesti hän sairastaisi sen lievänä. Toisaalta jokainen rokottamaton ja potentiaalisesti vakavan muodon sairastava ihminen on rokottamaton omasta valinnastaan, joten en näe syytä rajoittaa elämääni erityisesti suojellakseni heitä.

Miten niin mahdollisuutesi rokotettuna saada korona on pieni? Ei rokotteet tarttuvuutta vähennä vaan oireita.

Vierailija
16/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensiksi sairastaa se tauti rokottamattomana ja sitten rokotettuna että voisi sanoa tuollaista. Tuo on mutuilua väittää noin. Kukaan ei pysty sitä sanomaan miten rokote vaikuttaa koska koronaoireet on hyvin yksilöllisiä ja voivat myös poiketa samalla henkilöllä tartunnasta riippuen. 

Vierailija
17/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tutkimusten mukaan korona ei leviä ulkoilmassa mutta ulkoilma parantaa ihmisen vastustuskykyä.

Vierailija
18/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin maratonharjoittelun kerrostalokaksiossa liian vaikeaksi.

Vierailija
19/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona kun ei korona oo olemassa ei yhtään virusta oo olemassa

Vierailija
20/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa taas rosollia!!!! Voi kunpa sitä myytäisi ympäri vuoden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi